Chapter 10

1 0 0
                                    

    𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓽𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓱𝓸𝔀 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓲𝓽 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓸𝓷 𝓱𝓮𝓻. 𝓢𝓱𝓮 𝓽𝔀𝓲𝓻𝓵𝓮𝓭 𝓪𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼 𝔀𝓱𝓲𝓵𝓮 𝓯𝓪𝓬𝓲𝓷𝓰 𝓪 𝓶𝓲𝓻𝓻𝓸𝓻 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓲𝓽. 

    𝓐𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓪 𝔀𝓱𝓲𝓵𝓮 𝓸𝓯 𝓮𝓷𝓳𝓸𝔂𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓮𝓪𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓽, 𝓼𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓬𝓲𝓭𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓹𝓾𝓽 𝓲𝓽 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓪𝔀𝓪𝔂 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓸𝔁 𝓼𝓸 𝓲𝓽 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓰𝓮𝓽 𝓻𝓾𝓲𝓷𝓮𝓭. 

    𝓢𝓱𝓮 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓰𝓸𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓵𝓵 𝔀𝓮𝓪𝓻𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼. 𝓣𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓵𝓵 𝔀𝓪𝓼 𝓬𝓸𝓶𝓲𝓷𝓰 𝓾𝓹 𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓼𝓸𝓸𝓷, 𝔀𝓲𝓽𝓱𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓷𝓮𝔁𝓽 𝓯𝓮𝔀 𝓭𝓪𝔂𝓼. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓸𝓻𝔀𝓪𝓻𝓭 𝓽𝓸 𝓲𝓽 𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓶𝓾𝓬𝓱. 

    𝓗𝓮𝓻 𝓶𝓲𝓷𝓭 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓭𝓻𝓲𝓯𝓽 𝓸𝓯𝓯 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓸𝓯 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓴𝓲𝓷𝓭𝓼 𝓸𝓯 𝓶𝓮𝓷 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓶𝓮𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮, & 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓴𝓲𝓷𝓭 𝓸𝓯 𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓲𝓶𝓮𝓷𝓽𝓼 𝓸𝓻 𝓪𝓽𝓽𝓮𝓷𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓰𝓮𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓾𝓷𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓰𝓸𝔀𝓷. 

    𝓣𝓱𝓮𝓷 𝓼𝓱𝓮 𝓯𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓱𝓮𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮𝓻 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓾𝓷𝓲𝓯𝓸𝓻𝓶 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓵𝓾𝓫. 𝓦𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓱𝓮 𝓫𝓮 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮? 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮𝓭 𝓱𝓸𝔀 𝓲𝓽 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓽𝓸 𝓼𝓹𝓮𝓷𝓭 𝓪𝓷 𝓮𝓿𝓮𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓵𝓾𝓫 𝓲𝓷 𝓱𝓲𝓼 𝓹𝓻𝓮𝓼𝓮𝓷𝓬𝓮, 𝓭𝓪𝓷𝓬𝓲𝓷𝓰, 𝓼𝓸𝓬𝓲𝓪𝓵𝓲𝔃𝓲𝓷𝓰, & 𝓼𝓾𝓬𝓱. 

    𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓸 𝓵𝓸𝓼𝓽 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓲𝓽, 𝓼𝓱𝓮 𝓪𝓵𝓶𝓸𝓼𝓽 𝓱𝓪𝓭𝓷'𝓽 𝓷𝓸𝓽𝓲𝓬𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓴𝓷𝓸𝓬𝓴 𝓪𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝓭𝓸𝓸𝓻. 𝓢𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓰𝓸𝓽 𝓾𝓹 𝓺𝓾𝓲𝓬𝓴𝓵𝔂 𝓽𝓸 𝓰𝓸 𝓼𝓮𝓮 𝔀𝓱𝓸 𝓘𝓽 𝔀𝓪𝓼.

"𝓒𝓸𝓶𝓲𝓷𝓰! 𝓘'𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓲𝓷 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪 𝓶𝓲𝓷𝓾𝓽𝓮! 𝓗𝓸𝓵𝓭 𝓸𝓷!"

    𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓱𝓸𝓾𝓽𝓮𝓭 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓱𝓾𝓻𝓻𝓲𝓮𝓭 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓸𝓻. 𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓮𝓮𝓼 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓻 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓐𝓿𝓲𝓪𝓷. 𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓱𝓲𝓶 & 𝓵𝓮𝓽 𝓱𝓲𝓶 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓲𝓷.

"𝓞𝓱 𝓱𝓮𝔂 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓻𝓸! 𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓫𝓻𝓲𝓷𝓰𝓼 𝔂𝓸𝓾 𝓱𝓮𝓻𝓮? 𝓒𝓸𝓶𝓮 𝓲𝓷!"

    𝓢𝓱𝓮 𝓰𝓻𝓮𝓮𝓽𝓮𝓭 𝓱𝓲𝓶 𝓬𝓱𝓮𝓮𝓻𝓯𝓾𝓵𝓵𝔂 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓵𝓮𝓽 𝓱𝓲𝓶 𝓲𝓷𝓼𝓲𝓭𝓮. 𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓽 𝓸𝓷 𝓪 𝓼𝓸𝓯𝓪, & 𝓱𝓮𝓻 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓪𝓽 𝓸𝓷 𝓸𝓷𝓮 𝓪𝓬𝓻𝓸𝓼𝓼 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓱𝓮𝓻.

𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓑𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓐 𝓝𝓮𝔀 𝓢𝓸𝓾𝓵𝓶𝓪𝓽𝓮Where stories live. Discover now