𝓐𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓷𝓭𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓬𝓾𝓼𝓽𝓸𝓶𝓮𝓻𝓼 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝔂, 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓯𝓲𝓷𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓫𝓻𝓮𝓪𝓴.
𝓡𝓾𝓼𝓼𝓮𝓵 𝓪𝓹𝓹𝓮𝓪𝓻𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓹𝓻𝓮𝓸𝓬𝓬𝓾𝓹𝓲𝓮𝓭 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓲𝓶𝓮. 𝓢𝓸 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓯𝓲𝓰𝓾𝓻𝓮𝓭 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓼𝓲𝓽 𝓲𝓷 𝓸𝓷𝓮 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓿𝓪𝓬𝓪𝓷𝓽 𝓬𝓱𝓪𝓲𝓻𝓼 & 𝓮𝓷𝓳𝓸𝔂 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓾𝓯𝓯𝓲𝓷 & 𝓯𝓻𝓾𝓲𝓽.
𝓢𝓱𝓮 𝓪𝓵𝓼𝓸 𝓹𝓵𝓪𝔂𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓱𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓲𝓻 𝓪 𝓫𝓲𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓼𝓸 𝓸𝓯𝓽𝓮𝓷. 𝓣𝓸 𝓫𝓮 𝓽𝓻𝓾𝓽𝓱𝓯𝓾𝓵, 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓬𝓽𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓱𝓸𝔀 𝓲𝓽 𝓯𝓮𝓵𝓽 𝓱𝓪𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓱𝓸𝓻𝓽 𝓱𝓪𝓲𝓻.
𝓢𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓻𝓭𝓵𝔂 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓶𝓲𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓱𝓪𝓲𝓻 𝓪𝓷𝔂𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓱𝓸𝓷𝓮𝓼𝓽𝓵𝔂. 𝓡𝓾𝓼𝓼𝓮𝓵 𝔀𝓪𝓼 𝓬𝓮𝓻𝓽𝓪𝓲𝓷𝓵𝔂 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓸𝓷𝓮 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓮𝓻𝓴𝓼 𝓸𝓯 𝓱𝓪𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓱𝓸𝓻𝓽 𝓱𝓪𝓲𝓻. 𝓘𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓬𝓮𝓻𝓽𝓪𝓲𝓷𝓵𝔂 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓲𝓽 𝓼𝓱𝓸𝓻𝓽, & 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓮𝓪𝓼𝓲𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓽𝓪𝓴𝓮 𝓬𝓪𝓻𝓮 𝓸𝓯.
𝓝𝓸 𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓴𝓷𝓸𝓽𝓼, 𝓱𝓸𝓾𝓻𝓼 𝓸𝓯 𝓼𝓽𝔂𝓵𝓲𝓷𝓰 & 𝓫𝓻𝓾𝓼𝓱𝓲𝓷𝓰 & 𝓭𝓻𝔂𝓲𝓷𝓰, 𝓻𝓮𝓺𝓾𝓲𝓻𝓮𝓭 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓵𝓮𝓼𝓼 𝓼𝓱𝓪𝓶𝓹𝓸𝓸. 𝓟𝓵𝓾𝓼 𝓷𝓸𝓽 𝓽𝓸 𝓶𝓮𝓷𝓽𝓲𝓸𝓷, 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓰𝓮𝓷𝓽𝓵𝓮𝓶𝓪𝓷 𝓢𝓮𝓫𝓪𝓼𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓮𝓶𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓲𝓽.
𝓞𝓷𝓬𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓯𝓲𝓷𝓲𝓼𝓱𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓻𝓾𝓲𝓽 & 𝓶𝓾𝓯𝓯𝓲𝓷, 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓶𝓪𝓲𝓷𝓮𝓭 𝓼𝓮𝓪𝓽𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓲𝓻, 𝓼𝓱𝓮 𝓼𝓮𝓮𝓷 𝓡𝓾𝓼𝓼𝓮𝓵 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓾𝓹 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓶𝓪𝔂𝓫𝓮 𝓪 𝓫𝓲𝓽 𝓼𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽𝓵𝔂 𝓷𝓮𝓻𝓿𝓸𝓾𝓼. 𝓨𝓮𝓽 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓶𝓮 𝓽𝓲𝓶𝓮, 𝓴𝓲𝓷𝓭𝓪 𝓬𝓾𝓻𝓲𝓸𝓾𝓼 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓲𝓻𝓬𝓾𝓽𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓽𝓻𝔂 𝓷𝓮𝔁𝓽.
𝓢𝓱𝓮 𝓯𝓲𝓰𝓾𝓻𝓮𝓭 𝔀𝓱𝔂 𝓷𝓸𝓽 𝓽𝓻𝔂 𝓰𝓸𝓲𝓷𝓰 𝓪 𝓫𝓲𝓽 𝓼𝓱𝓸𝓻𝓽𝓮𝓻. 𝓘𝓯 𝔀𝓸𝓻𝓼𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝔀𝓸𝓻𝓼𝓮, 𝓲𝓯 𝓼𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓲𝓽 𝓪𝓯𝓽𝓮𝓻𝔀𝓪𝓻𝓭𝓼, 𝓼𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝔀𝓮𝓪𝓻 𝓯𝓾𝓷 𝓼𝓽𝔂𝓵𝓲𝓼𝓱 𝓱𝓪𝓽𝓼 & 𝔀𝓲𝓰𝓼 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝔀𝓱𝓲𝓵𝓮 𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓲𝓽 𝓰𝓻𝓸𝔀𝓼 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓸𝓾𝓽.
𝓢𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓭𝓷'𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓵𝓲𝔃𝓮 𝓲𝓽, 𝓫𝓾𝓽 𝓼𝓱𝓮 𝓪𝓬𝓽𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓱𝓪𝓭 𝓫𝓮𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓼𝓸𝓶𝓮𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓬𝓸𝓷𝓯𝓲𝓭𝓮𝓷𝓽 𝓼𝓲𝓷𝓬𝓮 𝓱𝓮𝓻 𝓯𝓲𝓻𝓼𝓽 𝓪𝓬𝓬𝓲𝓭𝓮𝓷𝓽𝓪𝓵 𝓱𝓪𝓲𝓻𝓬𝓾𝓽 𝓫𝔂 𝓡𝓾𝓼𝓼𝓮𝓵 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓱𝓮 𝓰𝓪𝓿𝓮 𝓱𝓮𝓻 𝓪 𝓫𝓸𝔀𝓵𝓬𝓾𝓽.
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓑𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓐 𝓝𝓮𝔀 𝓢𝓸𝓾𝓵𝓶𝓪𝓽𝓮
Fanfiction𝓗𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓪 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓪 𝓰𝓲𝓻𝓵 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓡𝓪𝓿𝓮𝓷𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽, & 𝓱𝓸𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝓶𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓭 𝓭𝓮𝓶𝓸𝓷 𝓫𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓟𝓱𝓪𝓷𝓽𝓸𝓶𝓱𝓲𝓿𝓮 𝓶𝓪𝓷𝓸𝓻 𝓢𝓮𝓫𝓪𝓼𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵𝓲𝓼.