𝓦𝓮𝓵𝓵! 𝓝𝓸𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓭 𝓪 𝓫𝓲𝓽 𝓸𝓯 𝓪 𝓼𝓶𝓪𝓵𝓵 𝓭𝓲𝓵𝓮𝓶𝓶𝓪. 𝓢𝓱𝓮 𝓷𝓸𝔀 𝓱𝓪𝓭 2 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓰𝓸𝔀𝓷𝓼 𝓽𝓸 𝓬𝓱𝓸𝓸𝓼𝓮 𝓯𝓻𝓸𝓶! 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼𝓷'𝓽 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓭𝓻𝓸𝓹 𝓫𝔂 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓼𝓾𝓬𝓱 𝓪 𝓹𝓵𝓮𝓪𝓼𝓪𝓷𝓽 𝓾𝓷𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽𝓮𝓭 𝓼𝓾𝓻𝓹𝓻𝓲𝓼𝓮 𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓲𝓼!
"𝓘 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴 𝓘'𝓵𝓵 𝓼𝓪𝓿𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓮𝓪𝓬𝓱 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓽𝓱𝓮 𝓷𝓮𝔁𝓽 𝓫𝓪𝓵𝓵, 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓘 𝓯𝓲𝓷𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓶𝓮𝓮𝓽 𝓶𝔂 𝓜𝓻. 𝓡𝓲𝓰𝓱𝓽."
𝓢𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓬𝓲𝓭𝓮𝓭 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓹𝓾𝓽 𝓪𝔀𝓪𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓮𝓪𝓬𝓱 𝓬𝓸𝓵𝓸𝓻𝓮𝓭 𝓰𝓸𝔀𝓷. 𝓘𝓽 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮 𝓪 𝓫𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻 𝓲𝓭𝓮𝓪 𝓽𝓸 𝓼𝓪𝓿𝓮 𝓲𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝓪 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓮𝔁𝓽𝓻𝓪 𝓼𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓸𝓬𝓬𝓪𝓼𝓲𝓸𝓷. 𝓢𝓸 𝓼𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓬𝓲𝓭𝓮𝓭 𝓶𝓪𝔂𝓫𝓮 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓼𝓪𝓿𝓮 𝓲𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓼𝓱𝓮 𝓽𝓾𝓻𝓷𝓼 16 𝓸𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓷𝓮𝔁𝓽 𝓥𝓪𝓵𝓮𝓷𝓽𝓲𝓷𝓮'𝓼 𝓭𝓪𝔂 𝓫𝓪𝓵𝓵 𝓷𝓮𝔁𝓽 𝔂𝓮𝓪𝓻.
𝓢𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓼 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓮𝓪𝓵 𝓰𝓸𝔀𝓷, & 𝓶𝓮𝓶𝓸𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓬𝓪𝓶𝓮 𝓯𝓵𝓸𝓸𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻. 𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓲𝓰𝓱𝓮𝓭 𝓬𝓵𝓸𝓼𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻 𝓮𝔂𝓮𝓼 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓸𝓼𝓮 𝓯𝓸𝓷𝓭 𝓶𝓮𝓶𝓸𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓸𝓷𝓬𝓮 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷.
✧゚・:*𝓯𝓵𝓪𝓼𝓱𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓼𝓮𝓺𝓾𝓮𝓷𝓬𝓮*:・゚✧
"𝓦𝓸𝔀 𝓶𝓸𝓶𝓶𝔂! 𝓢𝓾𝓬𝓱 𝓪 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓰𝓸𝔀𝓷 𝔂𝓸𝓾 𝓱𝓪𝓿𝓮! 𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓵𝓸𝓻 𝓸𝓯 𝓲𝓽! 𝓐𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓻𝓮𝓽𝓽𝔂 𝓵𝓪𝓬𝓮 𝓸𝓷 𝓲𝓽!"
𝓢𝓱𝓸𝓾𝓽𝓮𝓭 𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻. 𝓗𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓬𝓱𝓾𝓬𝓴𝓵𝓮𝓭 𝓼𝓸𝓯𝓽𝓵𝔂 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓭𝓪𝓾𝓰𝓱𝓽𝓮𝓻.
"𝓞𝓷𝓮 𝓭𝓪𝔂, 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓰𝓸𝔀𝓷 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝔂𝓸𝓾𝓻𝓼. 𝓐𝓷𝓭 𝓘 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓲𝓽 𝓲𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝔀𝓮𝓪𝓻 𝓲𝓽 𝓽𝓸 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓯𝓲𝓻𝓼𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓬𝓲𝓪𝓵 𝓸𝓬𝓬𝓪𝓼𝓲𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓪𝓻."
𝓡𝓮𝓹𝓵𝓲𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓴𝓲𝓷𝓭 𝔀𝓪𝓻𝓶 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮, 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓷 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻 𝓭𝓪𝓾𝓰𝓱𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓹𝓻𝓲𝓭𝓮. 𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓻𝓸𝓴𝓮𝓼 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂'𝓼 𝓼𝓸𝓯𝓽 𝓫𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓼𝓱𝓸𝓻𝓽 𝓻𝓲𝓷𝓰𝓵𝓮𝓽𝓼 𝓸𝓯 𝓱𝓪𝓲𝓻. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓿𝓮𝓻𝔂 𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵, 𝓼𝓸 𝓱𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓲𝓻 𝓱𝓪𝓭𝓷'𝓽 𝓰𝓻𝓸𝔀𝓷 𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓸𝓸 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓺𝓾𝓲𝓽𝓮 𝔂𝓮𝓽 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓲𝓶𝓮.
𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓰𝓲𝓰𝓰𝓵𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓪 𝓬𝓾𝓽𝓮 𝓬𝓱𝓲𝓵𝓭𝓲𝓼𝓱 𝓬𝓪𝓻𝓮𝓯𝓻𝓮𝓮 𝓼𝓸𝓻𝓽 𝓸𝓯 𝓷𝓪𝓽𝓾𝓻𝓮 𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓼𝓬𝓸𝓸𝓹𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓾𝓹 & 𝓱𝓮𝓵𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰 𝓬𝓱𝓲𝓵𝓭 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓻𝓶𝓼. 𝓗𝓮𝓻 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓪𝓼𝓷'𝓽 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓫𝓸𝓻𝓷 𝔂𝓮𝓽 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓹𝓸𝓲𝓷𝓽.
𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓸𝓸𝓷 𝓯𝓮𝓵𝓵 𝓯𝓪𝓼𝓽 𝓪𝓼𝓵𝓮𝓮𝓹 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻'𝓼 𝓪𝓻𝓶𝓼, 𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓻𝓸𝓬𝓴𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓽𝓸 𝓼𝓵𝓮𝓮𝓹 & 𝓱𝓾𝓶𝓶𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓪 𝓼𝓸𝓯𝓽 𝓼𝔀𝓮𝓮𝓽 𝓿𝓸𝓲𝓬𝓮.
✧゚・:*𝓯𝓵𝓪𝓼𝓱𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓼𝓮𝓺𝓾𝓮𝓷𝓬𝓮 𝓮𝓷𝓭𝓼*:・゚✧
𝓗𝓮𝓻 𝓮𝔂𝓮𝓼 𝓸𝓹𝓮𝓷, & 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓮𝓪𝓵 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓸𝓷𝓬𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻'𝓼. 𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓲𝓰𝓱𝓼, 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮𝓼 𝓯𝓸𝓷𝓭𝓵𝔂 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻.
"𝓓𝓸𝓷'𝓽 𝔀𝓸𝓻𝓻𝔂 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻, 𝓘'𝓵𝓵 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓹𝓻𝓸𝓾𝓭. 𝓘'𝓵𝓵 𝔀𝓮𝓪𝓻 𝓲𝓽 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓵𝓵."
𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓪𝔂𝓼 𝓸𝓾𝓽 𝓵𝓸𝓾𝓭 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽, 𝔀𝓱𝓲𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓴𝓲𝓷𝓰 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓻. 𝓢𝓾𝓻𝓮𝓵𝔂 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪𝓼 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓵𝔂 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻'𝓼 𝓰𝓸𝔀𝓷.
𝓐𝓷𝓭 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓲𝓷 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵 𝓹𝓻𝓲𝓼𝓽𝓲𝓷𝓮 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓽𝓸𝓸. 𝓣𝓱𝓮𝓻𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓷𝓸𝓽 𝓪 𝓼𝓲𝓷𝓰𝓵𝓮 𝓼𝓽𝓪𝓲𝓷 𝓸𝓻 𝓽𝓮𝓪𝓻 𝓪𝓷𝔂𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓸𝓷 𝓲𝓽. 𝓘𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓲𝓷 𝓹𝓻𝓮𝓽𝓽𝔂 𝓹𝓮𝓻𝓯𝓮𝓬𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓼𝓾𝓻𝓹𝓻𝓲𝓼𝓲𝓷𝓰𝓵𝔂. 𝓗𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓾𝓼𝓽'𝓿𝓮 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓰𝓻𝓮𝓪𝓽 𝓬𝓪𝓻𝓮 𝓸𝓯 𝓲𝓽.
𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮𝓭 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓬𝓸𝓷𝓭𝓲𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓰𝓸𝔀𝓷𝓼 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓲𝓷 & 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓸𝓷𝓮𝓼 𝓼𝓱𝓮'𝓭 𝓯𝓲𝓷𝓭 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓵𝓵𝓮𝓽 𝓼𝓽𝓾𝓭𝓲𝓸 𝓲𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓶𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻'𝓼 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼𝓲𝓷𝓰 𝓻𝓸𝓸𝓶. 𝓜𝓪𝔂𝓫𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓲𝓽 𝓵𝓪𝓽𝓮𝓻 𝓸𝓷 𝓽𝓸𝓭𝓪𝔂 𝓸𝓻 𝓽𝓸𝓶𝓸𝓻𝓻𝓸𝔀 𝓶𝓸𝓻𝓷𝓲𝓷𝓰.
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓑𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓐 𝓝𝓮𝔀 𝓢𝓸𝓾𝓵𝓶𝓪𝓽𝓮
Fanfiction𝓗𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓪 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓪 𝓰𝓲𝓻𝓵 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓡𝓪𝓿𝓮𝓷𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽, & 𝓱𝓸𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝓶𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓭 𝓭𝓮𝓶𝓸𝓷 𝓫𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓟𝓱𝓪𝓷𝓽𝓸𝓶𝓱𝓲𝓿𝓮 𝓶𝓪𝓷𝓸𝓻 𝓢𝓮𝓫𝓪𝓼𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵𝓲𝓼.