𝓣𝓱𝓮 𝓯𝓸𝓵𝓵𝓸𝔀𝓲𝓷𝓰 𝓭𝓪𝔂, 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝔀𝓸𝓴𝓮 𝓾𝓹 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓫𝓲𝓰 𝔂𝓪𝔀𝓷 & 𝓼𝓽𝓻𝓮𝓽𝓬𝓱𝓮𝓭 𝓪 𝓫𝓲𝓽. 𝓢𝓱𝓮 𝓻𝓾𝓫𝓫𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓮𝔂𝓮𝓼 𝓼𝓵𝓮𝓮𝓹𝓲𝓵𝔂, 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓸𝓾𝓽 𝓱𝓮𝓻 𝓫𝓮𝓭𝓻𝓸𝓸𝓶 𝔀𝓲𝓷𝓭𝓸𝔀.
𝓢𝓱𝓮 𝓼𝓮𝓮𝓶𝓮𝓭 𝓲𝓷 𝓪 𝓫𝓲𝓽 𝓸𝓯 𝓪 𝓭𝓪𝔃𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓶𝓸𝓻𝓷𝓲𝓷𝓰, 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓱𝓸'𝓼 𝓯𝓪𝓬𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓭 𝓬𝓪𝓾𝓰𝓱𝓽 𝓪 𝓰𝓵𝓲𝓶𝓹𝓼𝓮 𝓸𝓯 𝓵𝓪𝓼𝓽 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽. 𝓞𝓻 𝔀𝓪𝓼 𝓲𝓽 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶? 𝓑𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓼𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓾𝓵𝓭𝓷'𝓽 𝓻𝓮𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓪𝓷𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓵𝓪𝓼𝓽 𝓷𝓲𝓰𝓱𝓽, 𝓼𝓱𝓮 𝓭𝓲𝓼𝓶𝓲𝓼𝓼𝓮𝓭 𝓲𝓽 𝓪𝓼 𝓪 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓼𝓱𝓮 𝓶𝓾𝓼𝓽'𝓿𝓮 𝓱𝓪𝓭. 𝓦𝓮𝓵𝓵, 𝓸𝓷𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰'𝓼 𝓯𝓸𝓻 𝓼𝓾𝓻𝓮, 𝔀𝓱𝓸𝓮𝓿𝓮𝓻'𝓼 𝓯𝓪𝓬𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼, 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓼𝓾𝓻𝓮 𝓼𝓮𝓮𝓶𝓮𝓭 𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓱𝓪𝓷𝓭𝓼𝓸𝓶𝓮 & 𝓪𝓽𝓽𝓻𝓪𝓬𝓽𝓲𝓿𝓮.
𝓢𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓵𝓸𝓸𝓴𝓮𝓭 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓵𝓸𝓬𝓴 & 𝓼𝓮𝓮𝓷 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓪𝓵𝓶𝓸𝓼𝓽 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓱𝓮𝓻 𝓳𝓸𝓫 𝓪𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓵𝓸𝓷. 𝓢𝓸 𝓼𝓱𝓮 𝓰𝓸𝓽 𝓾𝓹 𝓸𝓾𝓽 𝓸𝓯 𝓫𝓮𝓭 & 𝓰𝓸𝓽 𝓱𝓮𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼𝓮𝓭, & 𝓫𝓻𝓾𝓼𝓱𝓮𝓭 𝓱𝓮𝓻 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓱𝓪𝓲𝓻. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮𝓭 𝔀𝓱𝓸 𝓼𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓫𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓴𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓸𝓭𝓪𝔂, 𝓚𝔂𝓻𝓲𝓮 𝓸𝓻 𝓡𝓾𝓼𝓼𝓮𝓵?
𝓞𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝔀𝓪𝔂 𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓸𝓸𝓻, 𝓼𝓱𝓮 𝓼𝓮𝓮𝓷 𝓱𝓮𝓻 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓐𝓿𝓲𝓪𝓷. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓪𝓿𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓱𝓲𝓶 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮 𝓪𝓼 𝓼𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓭𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝔀𝓸𝓻𝓴.
"𝓗𝓮𝔂 𝓼𝓲𝓼! 𝓨𝓪 𝓰𝓸𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓪𝓵𝓸𝓷?"
𝓗𝓮 𝓪𝓼𝓴𝓮𝓭 𝓱𝓲𝓼 𝓼𝓲𝓼𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮 𝓸𝓷 𝓱𝓲𝓼 𝓯𝓪𝓬𝓮, 𝓪𝓼 𝓱𝓮 𝓻𝓪𝓷 𝓾𝓹 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓰𝓼𝓲𝓭𝓮 𝓸𝓯 𝓱𝓮𝓻. 𝓗𝓮 𝓭𝓮𝓬𝓲𝓭𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓽𝓪𝓰 𝓪𝓵𝓸𝓷𝓰 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓱𝓮𝓻. 𝓗𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓬𝓾𝓻𝓻𝓮𝓷𝓽𝓵𝔂 𝓼𝓽𝓪𝔂𝓲𝓷𝓰 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭 𝓸𝓯 𝓱𝓲𝓼 𝔀𝓱𝓸 𝓵𝓲𝓿𝓮𝓭 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪𝓬𝓻𝓸𝓼𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓻𝓮𝓮𝓽 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓱𝓮𝓻.
"𝓨𝓮𝓼 𝓘 𝓪𝓶 𝓐𝓿𝓲𝓪𝓷. 𝓑𝔂 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓪𝔂, 𝓘 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓹𝓵𝓮𝓷𝓽𝔂 𝓸𝓯 𝓼𝓽𝓮𝔀 𝓮𝓪𝓻𝓵𝓲𝓮𝓻. 𝓘𝓽'𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓴𝓲𝓷𝓭 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓲𝓴𝓮-"
𝓢𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓹𝓵𝓲𝓮𝓭 𝓫𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓬𝓾𝓽 𝓸𝓯𝓯 𝓫𝔂 𝓱𝓮𝓻 𝓸𝓿𝓮𝓻-𝓮𝔁𝓬𝓲𝓽𝓮𝓭 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓻𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻.
"𝓨𝓸𝓾 𝓶𝓮𝓪𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓴𝓲𝓷𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴𝓮𝓷 & 𝓫𝓮𝓮𝓯 & 𝓿𝓮𝓰𝓮𝓽𝓪𝓫𝓵𝓮𝓼 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓷𝓸𝓸𝓭𝓵𝓮𝓼?!"
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓑𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓐 𝓝𝓮𝔀 𝓢𝓸𝓾𝓵𝓶𝓪𝓽𝓮
Fanfiction𝓗𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓪 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓪 𝓰𝓲𝓻𝓵 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓛𝓪𝓬𝓮𝔂 𝓡𝓪𝓿𝓮𝓷𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽, & 𝓱𝓸𝔀 𝓼𝓱𝓮 𝓶𝓮𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓱𝓮𝓪𝓭 𝓭𝓮𝓶𝓸𝓷 𝓫𝓾𝓽𝓵𝓮𝓻 𝓸𝓯 𝓟𝓱𝓪𝓷𝓽𝓸𝓶𝓱𝓲𝓿𝓮 𝓶𝓪𝓷𝓸𝓻 𝓢𝓮𝓫𝓪𝓼𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓮𝓵𝓲𝓼.