*ნამჯუნი უკვე რამოდენიმე დღეა ასე იქცევა , ნუ ეს მისი ხასიათია , უცნაურად მაშინ იქცეოდა როცა კარგას მებურობოდა. ძალიან ვიტანჯები მასთან ყოფნით , სულ მეჩხუბება და სულ გაბრაზებული თვალებით მიყურებს . არ ვიცი რა უნდა ჩემგან , ქმარი ხომ მომიკლა ჩემგან რაღა უნდა? როგორც ბანდიტს აყავს მძევალი ვყავარ ნამჯუნს. ისევ მკეტავს ოთახში და ოთახიდან არ მიშვებს . ხანდახან საჭმელს მომიგდებს და კარებს იჯახუნებს.*
*Namjoon's pov*
*ჰანა ისევ ოთახში მყავს ჩაკეტილი , სიმართლე გითხრათ ძალიან მიმძიმს ეს მაგრამ მას ისევ ისე უნდა მოვექცე თავისივე კეთილდღეობისთვის. განა მარტივია შეყვარებული ადამიანისთვის მისი სიყვარულის ტანჯვის ყურება? მეშინია გამექცეს! თანაც მემუქრებიან რომ თუ ჩემს ცოლს სადმე გადააწყდებიან მოკლავენ. სხვანაირი შემთხვევა რომ იყოს ჩემი ნებით გავუშვებდი მაგრამ რომ გავუშვა ან თვითონ გაიქცეს იპოვიან და მოკლავენ , აქ კი ვერ ბედავენ მოსვლას . ძალიან მეშინია რომ მას რამე დაემართოს ის ხომ ჩემს ცხოვრებაში ერთადერთი ადამიანი რომელმაც გული მომილბო? ისაა ჩემი ცხოვრების მთავარი მიზეზი .
მე ჯონგ ჰანა მიყვარს , ვიცი ვტანჯავდი დაბმულად ვიძალადე მასზე და ცხოვრება დავუნგრიე მაგრამ მე ის მართლა შემიყვარდა.ვაღებ ჰანას ოთახის კარს და ვხედავ საწოლზე წამოწოლილს , ის ანგელოზია რომელმაც ჩემი ცხოვრება შეცვალა ვუახლოვდების საწოლს და შევყურებ ჩემს ულამაზეს ცოლს რომელსაც ბავშვივით ტკბილად და მშვიდად სძინავ . მის სახეს ვუყურებ და ვრწმუნდები რომ იდეალურია! სასწაულად მკრთალი და ლამაზი სახე , სწორად დავარცხნილი წარბები , ულამაზესი თვალები რომელიც ახლა დახუჭული აქვს ,პატარა საყვარელი ცხვირი , თხელი მარწყვისფერი ტუჩები და ნიკაპი რომელიც ასე ამშვენებს მის სახეს მართლაც რომ იდეალურია! შეუძლებელია მასზე ლამაზი ვინმე იყოს**ნამჯუნი ისევ აკვირდება ჰანას იდეალურ სახეს და ფიქრობს რომ გაუმართლა მას იმაში რომ ჰანას მისი ცოლი ჰქვია , მართალია ჰანაზე მუქარით დაქორწინდა მაგრამ მაინც იმედი აქვს რომ ჰანასაც გაუჩნდება მის მიმართ გრძნობები , ოცნებობს ჰყავდეს ბავშვები , უნდა რომ ჰანასთან ერთად დაბერდეს . სიკვდილამდე უნდა მასთან ერთად ტკბილი და ბენიერი ცხოვრება.
ნუთუ ბევრს ითხოვს? და შეძლებს ჰანა მის შეყვარებას? ან დარჩება მასთან? ნამჯუნი ახლა იმ იმედითაა ბედნიერი რომ ჰანამ შეიძლება მასთან დარჩენა ისურვოს.
ჰანამ იქით აქით თავის გაქნევა დაიწუო რაც მის გაღვიძებას მოასწავებს , გოგონა იღვიძებს და ნამჯუნის დრაკონის თვალებს ეჯახება*