*Namjoon's pov*
- ვინ არის კიმის შემდეგი მსხვერპლი?(ჩანი)
- პაკების მთელი ოჯახი!
- ასეც ვიცოდი! არც მათ რძალს დაინდობ?(ჩანი)
- მის საქციელზეა დამოკიდებული გადარჩება თუ არა,თუ მგლოვიარე ცოლის როლს შეასრულებს მასაც მივაყოლებ თუ არადა მის ქმრის გლოვის უფლებას არ მივცემ. ისე ეგ მეტიჩარა კი ამბობს რომ მიპოვის და ჩემს თავს პოლიციას დააჭერინებს მაგრამ რაღაც არამგონია ეგ მოხდეს! მაგ პატარა , ქალის როლ მორგებულმა როგორ უნდა დამიჭიროს?(ნამჯუნი)
- არამგონია მაგის ძალა ეყოს!(ჩანი)*ჩანისთვის არ მითქვამს მაგრამ პაკების რძალს ვუთვალთვალებ , გეგმაში მისი გატაცება მაქვს ... ხელში უნდა ჩავიგდო ეგ პატარა ქალბატონი ამდენს რომ ტლიკინებს ესვარ ისვარო , ვნახოთ ერთი რისი მაქნისია ხელშეკრული?*
*Hanna's pov*
* ყოველთვის ერთი ნაბიჯით შორს მტრისგან! დაცვის უფროსს ვუბრძნე რომ მთელს ოჯახს დაცვა გაუძლიეროს განსაკუთრებით ჩემს დედამთილს და მამამთილს . ასევე მანქანა გამოვცვალე , ტყვიაგამტან მანქანაში გავცვალე! მოვიმარაგე იარაღი! და სხვა თავდაცვის იარაღი . უფლება მომცეს რომ თუ ვინმე თავს დამესხმება ან ჩემთვის ზიანის მოყენებას შეეცდება ვესროლო . დიდი ხვეწნის შემდეგ უფლება მომცეს ამ გამოძიებას თავად ჩავუდგე სათავეში და თავადვე ვიპოვო დამნაშავე! ვეძებთ , ვეძებთ მაგრამ ჯერ მხოლოდ ერთი რამ დავადგინეთ რომ დამნაშავე სავარაუდოდ 25-26 წლამდეა ! იმ ადგილასაც ვიყავით სადაც მინჯუნს ესროლეს მაგარმ ვერაფერი ვერ ვიპოვეთ რაც გამოძიებას დაეხმარებოდა. შემდეგ კი საავადმყოფოში წავედი ყველ კამერის ჩანაწერი ვნახე მაგრამ არაფერი!
- ჯანდაბა
*და ხელი სკამს დავარტყი.*
- იქნებ?
*სწრაფად ერთმა იდეამ გამიელვა თავში! ამ საავადმყოფოს კიდევ აქვს ერთი კარი , სავარაუდოდ ეგ კარი გადის უკან , შემდეგ ადის კიბეზე კიბედან კი გადადის საავადმყოფოს მეორე ნაწილზე სადაც გარეთ ორი ვოდეო კამერაა დამონტაჟებული. ამ საავადმყოფოზე ყველაფერი შევისწავლე , ახლა კი დროა ის კამერა დავძებნოთ . გავუყევი დერეფანს , კარში შევედი , ავედი კიბეზე და გადავძვერი მეორე მხარეს! დამნაშავე მართლაც რომ ძალიან ჭკვიანია! ამას ჩვეულებრივი ადამიანი ვერ მოიფიქრებდა . საავადმყოფოს მეორე ნაწილის იქით არის გადასასვლელი საიდანაც ალბათ გაიპარა! . კამერების ნახვისას ვერაფერი ვერ ვნახეთ საინტერესო ! ჯანდაბას მაინცმაინც მაგ დღეს გამოვიდა საავადმყოფოს მეორე ნაწილზე ყველა ექთანი!- მოიცადეთ! გადაახვიეთ!
- აი გიპოვე შე ნაძირალა!(მე)
*ვიდეოკამერის ჩანაწერს უკვე ალბათ მეათეჯერ ვუყურებ და აი შევამჩნიე , შავებში გამოწყობილი ახალგაზრდა ბიჭი , ქერა თმით, დაკუნთული , პირბადით , და ჩანთით! სავარუდოდ ეს არის დამნაშავე მაგრამ აქ რაღაც სხვა საქემა. ან არ იცოდა რომ ამ საავადმყოფოს მხარეს კამერა ქონდა ან სპეციალურად გამოჩნდა ამ კამერაში! ვფიქრობ რომ იცოდა ამ კამერის შესახებ *- მოიცა!(მე)
*ბიჭი კეპს სახემზე იწევს და კამერასთან მოდის! ჯანდაბაააა იცოდა! ესეეგი ეს მოწყობილია , იცოდა რომ ამ მხრის კამერებს შევამოწმებდით. არ დავუშვებ რომ ეს მკვლელი ხელიდან დამისხლტეს! არავითარ შემთხვევაში.*- მადლობა ჩემს ჯგუფს , ძალიან ბევრი იმუშავეთ ! ხვალამდე კარგად დაისვენეთ (მე)
*ჩემი დაცვა , და ჩემი დამხარეები გამოძიებაში სახლში გავუშვი მე კი სახლისკენ გავემართე*
- რა საშინელი საცობია ამ შუაღამეს!(მე)
*ვეუბნები ჩემს თავს და ვიყურები გვერდით , ჩემს გვერდით მდგარ მანქანიდან ვიღაც შავებში გამოწყობილი ტიპი იყურება! შავი კეპით , შავი ტყავის ქურთუკით . პირბადეც უკეთია
- ძალიან უცნაურად გამოიყურება___
ესეც მესამე თავი🤯💜
როგორმე 10 ვოუთზე მაინც აიყვანეთ რომ მალე დავდო შემდეგი თავი🍩💙