Evet sevgili okurlar umarım geçen bölümün bombasını beğenmişsinizdir. Multimedya da Poseidon kulübesi var.
Bu arada ithaf vermeye karar verdim isterseniz yorum yapmanız yeterli. Hepinizi çok öpüyorum :*Normalde Poseidon çocukları boğulmazlar. Ama bu Avery için söz konusu değildi. Kafasındaki işareti görünce nefesi kesildi,kalbi gümbür gümbür atmaya başladı.Percy'nin durumuda ondan pek farklı değildi,gözleri hala işaretteydi. Avery onu tutup kollarından sarsınca kendine geldi ve yukarı yüzdüler. Avery Annabeth'i görebiliyordu. Suyun üstüne çıktıklarında Annabeth hemen Percy'nin yanına gitti ve ne olduğunu sordu. Percy'de eliyle Avery'i işaret etti. Avery işaretin gitmiş olmasını diledi. Annabeth Avery'e bakınca "Aman Tanrılarım" dedi. Belli ki işaret hala oradaydı. Tüm kampçılar oradaydı. Bayrak Yakalamaca bitmişti,Ares kazanmıştı ama kimse bunu önemli bulmuyordu. İşaret ışıldayınca herkes diz çöktü. Avery onlara " ayağa kalkın sadece bir şaka! " demeyi çok isterdi ama olmuyordu. Selam olsun sana Denizlerin Tanrısı Poseidon'un kızı,yuvana hoşgeldin dedi Kherion.
Sabah Avery olayın şokunu hala anlatamamıştı. Babası Poseidon'du. Hermes kulübesinden ayrılıp Percy'nin yanına yerleşmek ona tuhaf geliyordu. Açıkçası onu birazda üzüyordu çünkü Andy'nin yanından ayrılmak istemiyordu. Ama kurallar böyleydi. Sabah eşyalarını topladı ve 3 numaralı kulübenin kapısını çaldı. Percy kapıyı açtığında içeri gel sana yatağını gösteriyim dedi. Bu olaydan sonra Percy'nin tavırları Avery'e karşı çok değişmişti. Avery'e sanki kampı yok etmiş gibi davranıyordu ama Avery onu anlayabiliyordu. Annabeth'in dediklerine görede Percy'nin başka bir kardeşi daha varmış ama o bir kiklopmuş. Adı Tyson demişti Annabeth o Poseidon'un sarayında çalışıyor demişti. Avery kiklopu daha önce görmüştü. Ama babası Poseidon'sa annesi kimdi diye sorunca Annabeth gölü işaret etmişti yani bir Naiad demek oluyordu. Tyson buraya yazın geliyor demişti Annabeth. Belki bu yazda gelir ve görürsün demişti. Merak etmiyorda değildi. Percy'i anlayabiliyordu. İlk önce kampta tekti,sonra Tyson gelmiş şimdide Avery gelmişti. Avery bu hissi iyi biliyordu,annesi ikinci evliliğini yapınca Avery'ninde kardeşi olmuştu. Mason doğduğunda herkes onu unutmuştu buda Avery'i çok üzmüştü. Ondan sonra annesiyle hiç iyi anlaşmadılar,sürekli kavga,bağırışlar vardı evde. Üzgün olduğunda evin balkonundan denizi dinlerdi,sesi Avery'e ninni gibi gelir uyumasına yardımcı olurdu. Demekki bu yüzden çok seviyordum diyordu içinden. Kulübe tamamıyla deniz kokuyordu. Dışı deniz kabuklarıyla süslenmişti. İçerde iki tane yatak vardı. Biri Tyson'a diğeride Percy'e,burada istemediğini hissediyordu.
Şimdilik Tyson'un yatağında yapabilirsin sonra sana da bir yatak yaparız dedi Percy.
Şey teşekkürler demekle yetindi Avery.
Tamam o zaman sen yerleş beni ararsan Annabeth'in yanında olucam dedi ve kulübeden çıktı. Avery eşyalarını dolaba koydu,geçici olarak Tyson'un yatağına el koydu. Ama bir sorun vardı belli ki Poseidon'un daha önce hiç kızı olmamıştı ve oda resmen bir kimyasal atığa benziyordu. Ne yapacağını bilemeyince ortalığı toplamaya koyuldu. Yer, kirli çamaşırlar,yemek artıkları,savaş malzemeleri gibi şeylerle doluydu. Avery alışıktı bir erkek kardeşle oda paylaşmak nedir iyi biliyordu. Ortalığı toplarken yatağın altında bir şey buldu. Bu Percy'nin bir resmiydi,annesi ile bir plajdaydılar. Percy annesinin kalçasına geliyordu. Aşağı yukarı 4-5 yaşlarında falandı. Gülümsüyordu,elinde de bir oyuncak kürek vardı. Percy'nin annesi çok güzel bir kadındı. Koyu kahve saçları ve çok güzel mavi gözleri vardı. Resmin arkasında;
Mountak, 18 Ağustos 2003 yazıyordu.
Babam çekmişti dedi biri kapıdan. Avery başını kaldırınca Percy'nin kapıda dikildiğini gördü.
Vay kulübesyi en son geçen yaz bu kadar temiz görmüştüm dedi Percy.
Eee şey ben ortalığı toplarken buldum yanlış bir şey yaptıysam özür dilerim dedi Avery.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Büyükler Laneti
FantasyAvery'nin hayatı oldukça sıradandı. Annesi ve kardeşi ile ufak bir dairede yaşıyordu. Babasının kim olduğunu öğrendiği zaman herşeyin değişeceğinden habersizdi. Babasının kimliğini öğrendiği gün hayatı yeniden başladı. Ve okulda tanıştığı genç... İk...