Merhaba sevgili okurlar umarım geçen bölümde olanları sevmişsinizdir. Zaten anlamışsınızdır Andy ve Avery Şimşek olaylarından,neyse hepinize iyi okumalar:*
Andy ve Jason Büyük Eve doğru yürümeye başladılar. O sırada Percy kulübesinden çıktı,Jason onu gördü.
Günaydın adamım,nereye gidiyorsun? Dedi
Percy Jason'u görünce gülümsedi. Andy ona baktı nedense Percy'e bir türlü ısınamamıştı.
Sanada Günaydın adamım Büyük Eve gidiyorum gece olaylar olmuş dedi Percy.
Evet o aldığın kahin sanırım Delphi ile birleşmiş dedi Jason.
Andy dayanamayıp;
Avery ile ben gece oradaydık dedi.
Percy ona döndü,kaşları hafifçe çatıldı.
Avery mi? Napıyordunuz ki? (Tanrı aşkına Percy ne yapabilirler ki?)
Andy panikledi,Avery onun kız kardeşiydi buda Percy'i onun abisi yapıyordu.
Şey ben onu koşarken gördüm ve endişelendim onun peşinden gittim dedi Andy.
Endişelendin mi neden acaba? dedi Jason ve kaşlarını kaldırdı. Andy onu dirseğiyle dürttü.
Nico neden gelmiş diyerek konuyu geçiştirmeye çalıştı.
Bilmiyorum dedi Percy Kherion bazılarımıza haber yolladı yine ne oldu acaba? Dedi Percy.
Bilmiyorum ama içimde kötü bir his var,çünkü dün gece kabus görmedim dedi Jason.
Göreceğiz bakalım dedi Percy ve yürümeye devam ettiler.
************
Büyük Ev hiç neşeli gözükmüyordu. Bütün baş danışmanlar oradaydı,Annabeth,Piper,Leo,Stoll kardeşler,Clarisse,Will,Katie,Lou ve Nico di Angelo. Herkesin yüzünde kasvetli bir ifade vardı. Ortada sıkıntılı bir durum vardı,Avery ve Isabel'de ordaydı. Annabeth ve Kherion birşeyler konuşuyordu. Piper onları gördü ve Annabeth'e seslendi. Annabeth onları görünce toplantı başladı. Andy Nico'yu ilk kez görüyordu. Odanın bir köşesine sinmişti,kollarını göğsünde birleştirmiş,Kherion'a sıkıysa anlat bakalım dermişçesine bakıyordu.
Evet herkes geldiğine göre başlayabiliriz dedi Kherion. Nico ayağa kalkar mısın lütfen? Dedi ve Hades'in oğlu ayağa kalktı. Kherion, Nico bize Jüpiter Kampından bir mesaj getirdi deyince Jason hareketlendi. Söz sende Nico dedi Kherion ve Nico konuşmaya başladı.
Selamlaşma faslını geçiyorum asıl meseleye gelelim, biliyorsunuz ki geçen yazki olaylardan sonra Jüpiter Kampının bir kahini yok. Bu yüzden Nero Kahini kampta tek başına gerçek formuyla geziyormuş. Octavian'dan sonra kampa kahinlik yeteneği olan kimse gelmemiş ve Nero sürekli bir kızın adını söylüyormuş. O kızın bedeniyle birleşmesi gerektiğini ve 3 Büyüklerin Lanetini açıklaması gerekiyormuş. Kızın adı Isabelmiş Dedi Nico. -Herkes Isabel'e bakar-
Kherion arkadan;
Isabel geçen akşam Delphi ile ne paylaştın anlat bize dedi. Isabel ayağa kalktı. Derin bir nefes aldı. Dün gece Büyük Evde uyurken bir fısıltı duydum,yataktan kalktım rüzgarla karışık bir sesti,yukarı bana gel diyordu. Ses merdivenlerden yukarıya doğru çıkıyor ve kahinin odasına varıyordu. Sesi takip ettim, kapıya geldiğimde,kapının altından yeşil ışıklar yayılıyordu. Kapıyı açtığımda kahinin sandalyesinde doğrulup ellerini bana uzattığını gördüm. Yaklaş ve dokun dedi. Gözleri yemyeşildi. Kuru eline dokunduğumda vizyonlar o kadar hızlı gelmeye başladı ki beynim eriyecek sandım. 3 çocuk gördüm sonra bunlar 4 kişi oldular ama sonra yine 3 kişi kaldılar. 3 yaşlı tanrıça vardı elleri kolları bağlanmıştı. Birde bir kamp vardı o kamptaki kahin bana gel dedi ondan sonra bayıldım zaten dedi Isabel.
Herkes derin düşünceler içindeydi. 3 Tanrıça demiştin değil mi? Bunlar Kaderler olmalı,kaçırıldılar mı yani dedi Annabeth. Kesin bir sonuca varmayalım dedi Kherion,belki de onlar Kaderler değildi. Birden odanın ortasında bir gökkuşağı belirdi.Gökkuşağının içinden Jüpiter Kampı'nın praetor u Reyna gözüktü. Yüzünde endişeli bir ifade vardı.
Kherion! Nero kahini çıldırdı! Kampa saldırıyor,kendi bedenini arıyormuş. O gelene kadar da böyle saldırmaya devam edecekmiş. Bedenin diğer kampta olduğunu söyledi yani Melez Kampında dedi Reyna. Herkes Isabel'e baktı,oda anlatmıştı. Nero onu istiyordu. Ayağa kalktı ve;
O zaman istediği bedeni alacak dedi. **********
Akşam yemeği öncesinde Kherion Andy'i Büyük Eve çağırdı. Andy Büyük Eve girdiğinde içeride Avery'i gördü. Anlaşılan Kherion onuda çağırmıştı. Avery onu görünce sandalyeye oturdu, onu görezden gelip tırnaklarıyla oynamaya başladı. Andy onun karşısına oturdu tam ondan özür dileyecekti ki Kherion verandadan içeri girdi.
Gelmenize sevindim,sizinle özel bir konu konuşmamızın vakti geldi dedi
Yarın sabah Jüpiter Kampına doğru yola çıkmanız gerek,Nero kahini Octavian aracılığı ile bir lanet söylemişti ve siz lanetteki çocuklarınız deyince Andy içinde birşeylerin zıpladığını hissediliyordu. Akşam yemeğinden sonra 3'ünüz kahin ile görüşecek ve kehanetinizi alacaksınız sabahta erkenden yola çıkacaksınız,şimdi yemeğe gidin sonra gelin ve kehanetinizi alın dedi Kherion. Andy ve Avery Büyük Evden çıkıp yemek salonuna gittiler. Bu Andy için mükemmel bir fırsattı,özür dileyebilirdi. Tam sözde gireceği sırada Jason Andy'e seslendi eliyle yanına oturması için işaret yapıyordu. Andy içinden bir küfür savurdu. Yemeğini aldığıp,Jason'un yanına gittiğinde ona dik dik bakmaya başladı. Jason ona bakınca
Ne var? Dedi
Yok bir şey dostum dedi Andy. Yemek bittiğinde Avery, Isabel'ide alıp Büyük Eve gittiler. Rachel onları orada bekliyordu. Üst kata çıktılar,Rachel Delphi ile birleşti,Rachel'in gözleri yeşile döndü. Rachel kehaneti söylemeye başladı.
Kendine beden arıyor Nero,
Ona beden olmalı büyücü tanrıçanın adağı,
3 kişi çıkılan görevden,
Sağ çıkmayacak biri elbet,
Bir 3 Büyük çocuğu için,
Canını feda edecek...Kehanet bundan ibaretti. Andy ürpermişti. Çıkacakları görevden birisi dönemeyecekti. Büyük Evden çıktıklarında arkadaşlarına baktı,hepsi ne yapacaklarını düşünüyordu. Kamp ateşine gitmişlerdi ama hiç eğlenmemişlerdi. Sonunda Kherion onları yanına çağırdı ve kampa yarın gidecekleri görevi anlattı. Kimse itiraz etmedi ama herkeste bir huzursuzluk seziliyordu. Ateş sönünce herkes kulübelerine dağıldı. Jason ile kulübeye girecekleri sırada Andy Avery'i gördü. Percy ile konuşuyorlardı. Avery'de onu görmüştü ama konuşmaya devam etti. Jason tek kelime bile etmedi bir şey vardı ve bu Andy'i huzursuz ediyordu. Bunu daha fazla düşünmemeye gayret edip yatağa yattı. Yarın göreve çıkacaklardı,uyuması gerekiyordu. (Artık ne kadar kabus göremeyerek uyuduysa) Gözlerini kapattı ve uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Büyükler Laneti
FantasyAvery'nin hayatı oldukça sıradandı. Annesi ve kardeşi ile ufak bir dairede yaşıyordu. Babasının kim olduğunu öğrendiği zaman herşeyin değişeceğinden habersizdi. Babasının kimliğini öğrendiği gün hayatı yeniden başladı. Ve okulda tanıştığı genç... İk...