Éppen reggeliztünk és tárgyaltuk ki a bahreini nagydíj hétvégét, valamint a tegnapi portugáliai időmérőt, amikor is bejött a hátsó ajtón Ralf. Megkért, hogy kezdjük előbb Michael tornáját mivel szeretné megnézni Mick versenyét. Ezzel én is így voltam, mivel tegnap a lányokkal való program elhúzódott és ez miatt nem tudtuk megnézni az időmérőt, ami miatt szomorú is voltam. Persze az első dolgom volt, hogy ezt pótoljam, amint volt rá időm, ami jó késő éjszaka volt emiatt is fáradtan indult a mai nap. Amint végeztem a reggelivel Ralf-al együtt átmentem a Schumacher család házába, ahol Michael már várt minket készen a tornára. Most kivételesen az egész torna alatt nem kellett semmilyen könyörgést be vetnem; ugyanis most még pihenni sem akart Michael, ezért elég gyorsan is végeztünk a tornával.
Amint végeztünk a tornával elkészítettem nekik és magamnak egy könnyű ebédet. Amit végül nem csak velük, hanem Michael és Ralf apukájával együtt fogyasztottunk el. Az ebéd végeztével én hazamentem, de megígértem hogy a többiekkel együtt át jövünk majd hogy velük együtt nézzük meg Mick versenyét.
Otthon a tesóm egyből be fogtak, hogy játsszak velük. Amihez nem sokkal később Tina és Emi is csatlakozott, majd néhány órával később Gina és párja is csatlakozott hozzánk. Végül a játékunkat a nagyi szakította meg azzal, hogy nemsokára kezdődik a verseny így ideje átmentünk Michael-hez. Amint ezt meghallották a kicsik egyből el rajtoltak a szobájukba, hogy hozzák a múltkor alkotott szurkoló tábláikat. Csak néhány másodpercet kellett rájuk várnunk és máris indulhattunk. Elég gyorsan át is értünk, ahol már Michael, Rolf és Ralf ott várt minket Corinna kivételével, aki elkísérte Mick-et a futamára. A kicsik már teljesen felpörögve várták, hogy kezdődjön a futam; míg mi ezt inkább csendben tettünk. Mivel egy idő után a kicsik megunták a várakozást, így ki mentek a kertbe játszani Loki-val és Angie-vel. Végül mikor a felvezető zene elkezdődik én vállaltam magamra, hogy szólok a két kicsinek hogy jöjjenek, mert kezdődik a verseny.
-Beni, Lea gyertek kezdődik a verseny!-kiáltok a tesóim felé a nyitott erkély ajtóból, amint ezt meghallják egyből startolnak is be akár egy tornádó, a nagy sietségükbe majdnem engem is fel döntöttek de én ezt csak mosolyogva fogadtam, hiszen tudtam mennyire szeretik már ők is a forma-1-et; végül miután újra be zártam az erkély ajtót én is helyet foglaltam két barátosném között, hogy nézhessem párom futamát
Köszöntjük kedves nézőinket e felhős, szeles időben, 19 fokos levegő- és 38 fokos aszfalthőmérséklet mellett sorakoznak fel az autók a rajtrácsra a 2021-es szezon harmadik Forma-1-es futamára, a Portugál Nagydíjra.
Az év 3. pole-pozícióját a mercedeses Valtteri Bottas szerezte meg csapattársa, Lewis Hamilton előtt. A második sort a Red Bull párosa, Max Verstappen és Sergio Perez bérelte ki, az energiaitalos autókat Carlos Sainz követte a Ferrarival az ötödik helyen. Hatodikként várhatja a piros lámpák kialvását Esteban Ocon az Alpine-nal, nyomában a Mclaren-es Lando Norris-szal. A legjobb tíz kiadó helyein Charles Leclerc (Ferrari), Pierre Gasly (Alpha Tauri) és Sebastian Vettel (Aston Martin) osztozhat még. A kvalifikáció két meglepetésembere George Russell és Daniel Ricciardo volt. A Williams britje a 11. helyet szerezte meg a helyosztón, felülmúlva az előzetes várakozásokat, míg a McLaren ausztrálja korán elvérzett, csak a 16. helyről indulhat, majd a mai futamon.
A mezőny többsége a közepes gumikon kezdi meg majd a futamot, heten (a két Aston Martin, Sainz, Ocon, Norris, Gasly és az Alfa Romeóval Kimi Räikkönen) a piros oldalfalú lágyakon indulnak. A Pirelli szerint a leggyorsabb stratégia száraz időben az egy kiállásos taktika lehet lágy-közepes elosztásban, 17-24 körös lágy gumis etappal. Valamivel lassabbnak gondolják a közepes-kemény változatot, melyben a közepes gumis etap 32-40 körös lehet a 66 körös nagydíjon. A gumibeszállító teljesen el is vetette a kétkiállásos stratégia gondolatát.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Együtt mindenen át
Любовные романыTörténetünk egy fiatal, lelkileg megzuhant és reményvesztett lányról, valamint a Forma - 1 német hétszeres világbajnokának Forma-1-ben debütáló fiáról szól, aki nagy reménnyel és ambícióval indul neki az évnek. A régi gyerekkori barátok újra találk...