-Végre, hogy megérkeztetek már nagyon hiányoztatok ám.-üdvözöl minket a nyaralás után Corinna ki törő anyai örömmel és széles mosollyal; valamint nagy ölelésébe von minket amint belépünk az ajtón őt követi ebben Michael, Ralf, majd pedig Rolf is és persze az én drága nagyikám is aki még el is pityeredik miközben köszönt minket itthon- Üljünk le a nappaliba, aztán meséljetek nekünk milyen is volt a nyaralás a Maldív-szigeteken.-mondandója végén széles mosollyal néz ránk Corinna -Na meséljetek már?
-Szuper volt.-szólal fel a mellettem ülő Tina
-Igen.-helyessel Emi is
Végül mivel senki nem nem akarta elkezdeni a mesélést, így végül magamra vállalva én kezdtem bele.
-Tényleg szuper volt. A repülő utunk zökkenő mentes volt. Nekem egy picit meglepő volt, hogy a kicsik elég jól bírták újra; de ez talán a két fiúnak köszönhető akik nagyon sokat figyeltek rájuk és sokat viccelődtek velük, amikor már kezdték unni magukat. Aztán ugye késő este értünk oda, de egy gyönyörű külön kis villához vitt minket az előre lefoglalt két kocsi.
-És a ház szép volt?-kérdezett bele mondandómba Rolf
-Igen mesebeli volt, ahogy egyik oldalról a fák veszik körbe míg hátulról pedig az óceán.
-Na és mi jó mindent csináltatok a fényképezgetéseken kívül?-néz ránk kérdő tekintettel Michael
-Hát hétfőn és kedden leginkább strandoltunk, valamint a parton játszottunk és persze fényképezgettünk ahogy megjegyezted. Na meg persze David kedden este el vitte egy romantikus vacsorára Vivit.-mosolyogtam rá a férfira-Míg szerdán mi a lányok csajos délutánt tartottunk, addig a fiúk egy meglepetés grill vacsorával készültek nekünk.
-Az szuper.-kiállt fel Corinna-Olyat mi is csinálhatnánk ma. Mit szóltok hozzá?-néz körbe a kis társaságunkon, mire minden honnan csak egy két bólintást kapott vagy egy halk igen választ
-Na, de vissza térve a nyaraláshoz csütörtökön a fiúk legnagyobb örömére el látogattunk egy gokart pályára; ahol először csak köröztünk. De ez csak néhány percig tartott, ugyanis néhány perc múlva Mick és David addig civakodtak egymással, hogy melyikük jobb hogy végül verseny alakult ki belőle; amin végül a két fiú végzett az első két helyen, míg a harmadikon én végeztem de szerintem ez csak egy véletlen szerencse folytán következhetett be.
-Nem is nagyon jól vezettél kívülről nézve. - szólal fel Tina, aki egyedül nem vett részt a kis gokartos mókánkba
-Aha, ha te mondod.-mosolygom rá- Persze néhány percre a versenyünk után a lányok el rángattak engem, ekkor még nem tudtam miért kell ennyire sietnem és készülődnöm; de késő este már kiderült számomra, hogy a te bohókásan romantikus fiad egy romantikus estét tervezet számunkra. Ami csak úgy megsúgom,-halkítom le a hangom, hogy a kicsik ne figyeljenek fel a mondandómra a színezés közepette-nagyon jól sikerült. - persze erre az utolsó néhány szóra nem csak nekem lett vörös az egész arcom, hanem a mellettem ülő páromnak is
-Ez az én fiam.-mosolyogja el magát büszkén Michael
-Nem csak a tiéd.-csap mosolyogva férje kezére Corinna egyet-Na jó ma azon kívül, hogy haza jöttetek mi történt még?
-Hát reggel még ki mentünk és csobbantunk egyet még utoljára a kicsik nagy örömére, majd pedig ugye kilenckor elindultunk a reptérre; ahol kilenc negyvenkor sikeres felszállás után délután háromra mint látjátok-mutatok körbe magunkon- haza is érkezett velünk a gép.-mosolygom a nőre nézve
-Akkor örülök, hogy jól telt a kis kiruccanásotok,-mosolyog ránk Corinna-De ha már megbeszéltünk, hogy grillezünk akkor a fiúk neki is állhatnak be izzítani hozzá a grillsütőt; míg mi elő pakoljuk hozzá az ételeket a lányokkal.
YOU ARE READING
Együtt mindenen át
RomanceTörténetünk egy fiatal, lelkileg megzuhant és reményvesztett lányról, valamint a Forma - 1 német hétszeres világbajnokának Forma-1-ben debütáló fiáról szól, aki nagy reménnyel és ambícióval indul neki az évnek. A régi gyerekkori barátok újra találk...