﹡18﹡

296 13 0
                                    

A mai napra már nekem is és a kicsiknek is sikerült ki lábalnunk abból, hogy nem mehettünk szerelmemmel a szigorítások miatt Hollandiába. Így ma végre már mosolyogva lépkedtem be a konyhába ahol a nagyim már tüsténkedett, hogy elkészítése számunkra a reggelit. 

-Szerbusz drágaságom.-mosolyog rám és ölel magához-Mit szeretnél reggelire?

-Egy szendvics jó lesz, de ne fáradj megcsinálom én magamnak.-mosolygom rá és ki kerülve őt gyorsan el is készítenem magamnak, valamint még mellé egy kávét is amit két cukorral és egy kis tejjel ízesítettem, miután végeztem velük le ültem és nagyimat figyelve el is fogyasztottam 

Éppen végeztem amikor két testvérem álmos tekintettel slattyogtak be a konyhába. Mikor mind a ketten el mormoltak egy reggeli köszöntést helyet is foglaltak két oldalamon. Mire drága nagyikánk le is rakott eléjük néhány finomságot, hogy maguk tudjanak választani mit akarnak enni; viszont az inni való az mindig ugyan az vagyis kakaó, a bögrét amiben az inni volt mind a ketten egyszerre emelték fel és ittak is bele. 

Miután mindannyian végeztünk a reggelivel testvéreim még megkérnek, hogy majd nézem velük és a többiekkel Mick futamát amire természetesen igen volt a válaszom; ami után ezt megvitattuk pórázon fogva Loki-t elmegyek megkeresni Angie-t is , akit miután megtalálok szintén fel pórázolok majd a szokásos reggeli futásunkat hármasban el is kezdjük. Mikor el értünk egy nagyobb nyitott térhez, ahol egy pad is áll elengedem a két kutyust akik el is futottak egymással játszani. Míg én le ülők a padra és zsebemből elő véve telefonomat elkezdtem át nézni az e-mailjeimet. De ezek közül csak három kelti fel az érdeklődésemet, amik mind régebbi állásra jelentkezésemhez voltak köthetőek. Mivel kíváncsi voltam, hogy eddig miért nem írtak vissza és hogy most miért is tették meg is nyitottam egymás után mind a hármat. Nagy megdöbbenésemre mindegyik e-mail szövegében ugyanaz volt, hogy szeretnék ha náluk dolgoznék és hogy akár amint vissza jeleztem, hogy bele egyezem kezdhetnék is. 

-Ezt nem hiszem el!-szólalok meg hangosan teljesen le döbbenve, majd miután a döbbenetből magamhoz térek írok mindkét barátnőmnek egy-egy üzenetet hogy sürgősen beszélni szeretnék velük; úgyhogy jöjjenek át hozzánk, amint vissza is okéztak a telefont el rakva fel is állok-Loki, Angie gyertek!-kiáltom el magam mire néhány perc múlva két kutya száguld felém és előttem le fékezve magukat le ülnek várva arra mit is akarok tőlük

Miután mind kettejükre fel helyeztem a pórázt el is indultunk haza. Amint haza értünk el engedtem mindkét kutyát, amit ők örömmel fogadtak; így miután jól körbe ugráltak engem el is sprinteltek valamerre, de már nem nagyon tudtam a szememmel követni merre is tették ezt meg. Éppen csak be léptem a házunkba, amikor is hátam mögött két barátosném is be lépett az ajtón  még mielőtt becsuktam volna azt. 

-Gyertek gyerekek együnk, már el készítettem az ebédet.-mosolyog ránk nagyim, aki közben hozzánk lépet

-Akkor majd utána beszélgetünk lányok.-mosolygom két barátosnémra 

-Okey!-kiállt fel Emi, ugyanis ő szereti legjobban a családunkon kívül a nagyim főztjét és már el is siettet mellettünk; hogy még mindenki előtt ő érjen a konyhába minél előbb 

Néhány másodperc késéssel mi is követük. De még így is sokat késtünk Tina-val együtt, ugyanis mire be értünk ő már az első falatott tömte a szájába a kistestvéreimmel együtt. Mire mi csak mosolyogva foglalunk mellettük helyet és mi is neki kezdünk enni.

-Ez isteni finom volt Sandra néni.-mosolyog nagymamámra Tina, miután végzet az étkezéssel; mire az én szerény nagymamám csak el mosolyodik a bók hallatán 

Együtt mindenen átWhere stories live. Discover now