Az amerikai nagydíj futamot, végül otthonról fogjuk ma nézni. Ugyanis nagyon nagy szomorúságunkra nagymamánk beteg lett. Mivel el kapta a két kicsikétől a betegséget, ami teljesen le terítette szegényt a lábáról; így segítségre van szüksége, ezért is nem kísértük el most szerelmemet a futam hétvégéjére. De nem volt miért bánkódnia szerelmemnek, mivel anyukája és testvére is elkísérték. Miközben ezen filozofáltam el kezdtem el készíteni a reggelinket. Éppen végeztem az elkészítésével amikor a kicsik, Tina és Emi megjelentek a konyhába.
Míg ők neki álltak meg teríteni a reggelihez az asztalt, addig én a nagyimnak elkészített tálcát fogtam a kezembe és be vittem neki. Megvártam míg a nagyi elfogyasztotta a reggelijét, majd miután be vette a gyógyszereit elhagytam a szobáját hogy pihenhessen. Még mielőtt én is neki kezdtem volna a reggelimnek gyorsan el mostam a piszkos tányért és a poharat, majd én is helyet foglaltam két testvérem között és végre én is neki álltam a reggelimnek.
-Nem ma van David születésnapja?-néz rám kérdő tekintettel Emi
-De igen.-mosolygom rá miután megnéztem a telefonomon a naptár értesítőt -Fel is hívom. -gyorsan meg is kerestem szerelmem unokatestvérének a telefonszámát és már is rá nyomtam a hívás gombra, majd ki hangosítottam hogy a többiek is hallják majd őt
Néhány perc csöngés után fel is vette.
📞
-Szia Liz.-hallom meg David karcos hangját a telefon túl végén-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT DAVID!-kiálltjuk el magunkat egyszerre
-Köszönöm szépen! -halljuk meg a kissé karcos hangján hogy tényleg örül a felköszöntésünknek -Hogy vagytok és Sandra néni?
-Jól vagyunk, hát a nagyi már egy nagyon picit jobban van.- szólal meg a mellettem ülő húgicám- És te hogy vagy?
-Én is jól vagyok Lea.
-Na de nem is akarunk tovább zavargatni téged úgyhogy el is köszönünk tőled.-veszem át a szót húgomtól- Úgyhogy szia David. Szia/Hello!-kiáltották mellettem még a többiek is
-Sziasztok-köszön el ő is tőlünk, majd bontja is a vonalat
📞A reggeli után a kicsik el vonultak játszani a nappaliba, míg mi a lányokkal rendet raktunk a konyhában majd mi is csatlakoztunk hozzájuk.
De nem sokkal később én itt hagytam őket. Ugyanis át mentem Michael-hez, aki már várt rám; hiszen csak ilyenkor hétvégenként szoktam őt leellenőrizni, hogy rendesen végzi e a gyakorlatokat és hogy mennyit is javult az állapota. Miután minden rendben ment a torna közben megbeszéltük Rolf-al és Michael-el, hogy nálunk nézik a futamot. Így a torna után együtt indultunk át hozzánk. Amint be értünk hozzánk a két kicsi azonnal le támadta a két férfit, hogy velük játszanak. Persze a ők azonnal a két kicsi kedvében jártak és az ő kíséretükkel el is mentek a nappaliba játszani.
Míg én a két barátosnémmal be vonultunk a konyhába, hogy el kezdjük elkészíteni az ebédünknek és a vacsoránknak valót.
-Mit készítsünk szerintetek?-nézek kérdő tekintettel a két lányra, miközben öntök magamnak egy pohár narancslét amit azonnal el is fogyasztottam
-Szerintem egy egyszerű zöldségleves mindig jó.-néz rám szintén kérdő tekintettel Tina
-Nekem megfelel.- szólal fel Emi
-Akkor a leves megvan.-mosolygom rájuk - Főfogásnak, pedig csinálhatnánk szezámmagos csirkét és mellé párolt zöldséget valamint rizst. Mit szóltok hozzá?- nézek rájuk kérdő tekintettel, mire ők csak hevesen bólogatnak, hiszen imádják ahogy én készítem a szezámmagos csirkét-Na és mit csináljunk desszertnek?
DU LIEST GERADE
Együtt mindenen át
RomantikTörténetünk egy fiatal, lelkileg megzuhant és reményvesztett lányról, valamint a Forma - 1 német hétszeres világbajnokának Forma-1-ben debütáló fiáról szól, aki nagy reménnyel és ambícióval indul neki az évnek. A régi gyerekkori barátok újra találk...