Adrien
Pokonaliśmy Kamienne Serce. Poznałem wspaniałą partnerkę do akcji - Biedronkę.
Nie wiem kim jest ta dziewczyna w masce, ale szczerze ją kocham.
Poszukałem kawałka śmierdzącego sera dla Plagga i postanowiłem poszukać taty. Oczywiście wiedziałem, że o moim podwójnym życiu mogę wiedzieć tylko ja.
Zapukałem do jego gabinetu, ale nie odpowiadał. Stwierdziłem, że może jest bardzo zajęty.
•••
Mój ojciec pozwolił mi chodzić do szkoły! Naprawdę nie wiem jak mam mu dziękować!
Nathalie zgodziła się ułożyć dla mnie nowy harmonogram. Mam pełno zajęć dodatkowych takich jak szermierka i chiński, ale również sesje zdjęciowe, ponieważ jestem modelem i synem najsławniejszego projektanta mody w Paryżu.
~~~
GabrielGdy wracałem z mojej tajnej kryjówki w swoim gabinecie zobaczyłem... NATHALIE.
Załamałem się, to miał być sekret... Nawet nie wiem kiedy, Nathalie była blisko mnie i wycierała moje łzy. Wiedziałem, że jej mogę zaufać... i wszystko opowiedzieć...
•••
Zgodziła się używać Miraculum Pawia... Boję się o nią. Cholernie się boję.Co jeśli stanie się z nią to samo co z Emilie? Nie wybaczę sobie tego. Nie mogę jej tak bardzo narażać.
Poczułem jej uścisk i odrazu poczułem się lepiej. Nathalie jest niezastąpioną asystentką.
•••
Moje Miraculum powiadomiło mnie, że ktoś odczuwa negatywne emocje. Akurat podczas obiadu z Adrienem. Bez emocji, tak jak zawsze spojrzałem na moją asystentkę, dając jej znak, że już pora.
Poszedłem z Nathalie do mojego gabinetu, zostawiając Adriena samego z jego ochroniarzem. Za obrazem mojej żony jest skrytka, w której trzymam wszystkie rzeczy, które mi po niej zostały...
W tym również Miraculum pawia.
- Jesteś pewna? - spytałem ostatni raz, bardzo zaniepokojony.
- Tak - odpowiedziała bez wahania.
Zjechaliśmy do mojej kryjówki w której czekało pełno małych motylków. Wręczyłem Nathalie jej Miraculum.
Kobieta przypięła broszkę do swojego czerwonego golfu a po chwili obok nas pojawiło się Kwami Pawia - Duusu.
Usłyszałem "Duusu, Nastrosz pióra", po czym ujrzałem... ją.
Wyglądała... przepięknie. Brakło mi słów by to opisać. Nathalie wyglądała tak:
No to teraz pora na mnie.
"Nooroo, daj mi mroczne skrzydła"
Po chwili obydwoje byliśmy już przemienieni.
CZYTASZ
Forgive Me, Nathalie // Gabenath
FanfictionGabriel Agreste - sławny projektant mody. Pod imieniem "Władca Ciem" próbuje przejąć biżuterię, która daje magiczne moce. Miracula Biedronki i Czarnego Kota. Robi to, żeby spełnić swoje największe pragnienie Nathalie Sancoeur - asystentka Gabriela...