1

475 16 0
                                    

Adrien

Wymknąłem się dzisiaj z domu. Chcę chodzić do szkoły.

Niestety, gdy byłem już przy szkole, przyjechała Nathalie z moim ochroniarzem.

Wiem, że mój tata chce dla mnie jak najlepiej, ale ja chcę trochę wolności.

Gdy próbowałem to wytłumaczyć kobiecie, ujrzałem mężczyznę w podeszłym wieku, który potrzebował pomocy.

Bez wahania do niego podbiegłem.
•••

Nathalie próbowała przemówić mi do rozsądku. Nie miałem już ochoty się z nią kłócić, więc posłusznie wsiadłem do samochodu.

Wiem, że ona tylko wykonuje swoją pracę, ale to zamknięcie w domu działa mi już na nerwy. Zero prywatności...

~~~

Władca Ciem

"Leć do niego, moja mała akumo i zawładnij nim!"

"Kamienne Serce, Jestem Władca Ciem. Daję Ci moc, która umożliwi ci zbliżenie się do twojej ukochanej. W zamian, masz przynieźć mi Miracula Biedronki i Czarnego Kota. Umowa stoi?"

"Tak Władco Ciem" - odpowiedział chłopak, po czym zmienił się w kamiennego superzłoczyńcę.

~~~

Adrien

Wróciłem do swojego pokoju. Włączyłem telewizję i zobaczyłem wielkiego kamiennego [potwora?].

Nagle w oczy rzuciło mi się małe pudełeczko, leżące na stole. Otworzyłem je, aż nagle oślepił mnie blask. Pojawiło się małe, czarne stworzonko.

- Wow, jesteś dżinem? - zapytałem.

- Znam gościa - odpowiedział. - Spełnia życzenia, ale ja jestem przystojniejszy. Jestem Plagg i jestem twoim Kwami.

- Kwa.. co? - nie bardzo rozumiałem. - To na pewno jakiś głupi żarcik od mojego ojca. Nie, czekaj... Przecież on nie ma poczucia humoru.

- Kwami. Wszystko Ci wytłumaczę.

Plagg wszystko mi wytłumaczył. Czyli jestem Czarnym Kotem? Mam uratować Paryż? Ale... ja nie potrafię...

- Jedyne co musisz powiedzieć to "Plagg, wysuwaj pazury!"

Powiedziałem tak jak kazało mi kwami. Już po chwili byłem w stroju Czarnego Kota.

No to czas uratować Paryż!

~~~

Władca Ciem

Czuję obecność Biedronki i Czarnego Kota.
•••
NIE! Było tak blisko... Następnym razem mi się uda... Obiecuję Ci, Emilie.

"Mroczne skrzydła precz" - powiedziałem ponuro a obok mnie pojawił się Nooroo.
Moje podwójne życie (jako Gabriel Agreste oraz jako Władca Ciem) miało pozostać sekretem ale...

Forgive Me, Nathalie // GabenathOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz