Nathalie
Gabriel chciał się upewnić, czy na pewno chcę używać tego Miraculum. Potwierdziłam swoją decyzję, a po chwili znaleźliśmy się w kryjówce Władcy Ciem.
Wręczył mi moje Miraculum które przypięłam do swojego golfu.
•••
- Od teraz działamy razem, prawda... - zamyślił się.- Mayura. Jestem Mayura - odpowiedziałam z uśmiechem.
Nie sądziłam, że kiedykolwiek będe w posiadaniu Miraculum. Czułam się niesamowicie.
Władca Ciem wypuścił już swoją akumę, więc pora na mnie.
Wyciągnęłam swój wachlarz i wypuściłam Amok.
Akuma i Amok poleciały do jednej z koleżanek Adriena - Juleki.
"Reflekto, jestem Władca Ciem. Nikt cię nie zauważa? Teraz możesz sprawić, że wszyscy będą wyglądać jak ty."
- Jestem Mayura. Do pomocy daję ci Reflektynkę.
- W zamian oczekujemy od ciebie miraculów Biedronki i Czarnego Kota - powiedział Władca Ciem z uśmiechem na twarzy.
- Mayuro, Władco Ciem, nie zawiodę was.
•••
Nie udało się... Gabriel bardzo się zdenerwował. Próbowałam go uspokoić.
Złapałam go za ręce, po czym powiedziałam: "Teraz jesteśmy we dwoje, jesteśmy silniejsi".
Przeszłam transformację zwrotną tak samo jak Gabriel.
Nagle w mojej klatce piersiowej czułam, jakby wypalało mnie od środka. Gabriel mnie ostrzegał.
Upadłam na ziemie, a Gabriel mnie złapał i mocno przytulił, siedzieliśmy tam wtuleni w siebie, a ja chyba zasnęłam.
Obudziłam się na swoim łóżku, Gabriela nie było. Spojrzałam w telefon i zauważyłam nowego superzłoczyńcę.
~~~
AdrienJedząc kolację widziałem mojego ojca niosącego Nathalie do jej pokoju. Gdy wyszedł zapytałem się:
- Co się stało Nathalie, tato?
- Źle się poczuła. To nic takiego.
Jasne. Tata zawsze tak mówił. Moja mama miała zawroty głowy a tata mówił, że to też nic takiego.
Wszyscy wiemy co się z nią stało.
Nathalie jest dla mnie jak rodzina, wspierała mnie...
Zapukałem do jej pokoju po jakimś czasie, gdy odpowiedziała "proszę!" Wszedłem.
Oglądała wiadomości. Nowy superzłoczyńca?! Muszę się szybko przemienić.
- Idziesz już? - spytała kobieta.
- Tak, ja przyszedłem się tylko spytać jak się czujesz.
- Dobrze, dziękuję - uśmiechnęła się.
Szybko wyszedłem i pobiegłem walczyć z superzłoczyńcą jako Czarny Kot.
~~~
GabrielNathalie źle się poczuła. Wiedziałem, że tak będzie.
Ona jest uparta i jak coś sobie postanowi, nie odpuści. Założę się, że nadal będzie chciała mi pomagać.
Wyobrażałem sobie najgorsze. W co ja ją wpakowałem? Sam powinienem się poświęcić dla mojej żony, nie ona.
Ona na to nie zasługuje.
Zaniosłem ją do jej pokoju, położyłem na łóżku i sam usiadłem koło niej.
Przez parę minut masowałem jej głowę, tak jak zawsze robiłem to Emilie gdy miała zawroty głowy...
Po chwili moje Miraculum powiadomiło mnie o negatywnych emocjach. Bardzo nie chciałem opuszczać teraz Nathalie, wiedziałem, że mnie potrzebuje, ale może uda mi się teraz przejąć Miracula superbohaterów?
CZYTASZ
Forgive Me, Nathalie // Gabenath
Fiksi PenggemarGabriel Agreste - sławny projektant mody. Pod imieniem "Władca Ciem" próbuje przejąć biżuterię, która daje magiczne moce. Miracula Biedronki i Czarnego Kota. Robi to, żeby spełnić swoje największe pragnienie Nathalie Sancoeur - asystentka Gabriela...