HEJ!!!

163 4 2
                                    


(Pohled Albyho)
Přiběhl jsem k nim a Koukal naštvaně protože utekla,ale byl jsem i rád že se jí nic nestalo.Šlo na ní pořád vidět že má strach.
...,Hej Bažo klid já ti neublížím.....jsem Alby.

Jsi v pořádku?

...,A-ano P-proč?~vykoktala jsem a řekla Tiším hlasem

Protože si zmizela uprostřed noci a mohlo se ti něco stát ale dobré je že si v pořádku.
Minho máš čas a provedeš našeho nového Bažu?

...,Ano mám~odpověděl Minho

(Pohled Minha)
Tak jo Bažo pojď provedu tě tady.Jen přikývla...
Tak jo.....tohle je plac jíme tu spíme jednoduše žijeme tady...uchechtl jsem se.

....,co je za zdí?~zeptala jsem se.

Máme tady jen 3 pravidla které se neporušují.
Za 1. Zapoj se mezi ostatní nechceme tady nějakého lenocha.
Za 2. neubliž jinému placerovi!
A za 3. Nikdy ale Nikdy! Nechoď za ty zdi je to tam nebezpečné.

...,jen jsem kývla.,

Jsem rád že si to pochopila.
Dneska ti to tady ukážu a představím ti ostatní
A zítra si budeš zkoušet jednotlivé práce a potom bude Varta.

..,VARTA?co to je?~zeptala jsem se

Uvidíš je to na počest nového Bažanta.

...,jen se zeptám jaké práce nebo co tady máte?~zeptala jsem se.

Máme tady:stavitele,porcovače,meďochy,"kuchaře" potom ty co se starají na zahradách.....atd..

(Po hodině představování placu)

.....tak tohle by byl náš plac.
Brzy si na vše zvykneš~usmál jsem se
A vlastně jsem se zapomněl zeptat jak se jmenuješ?

.....,J-J-Já N-Nevím proč si nepamatuji své jméno proč si ho nepamatuji?!~vykoktala jsem

Ne neboj to je tady normální brzo si vzpomeneš.

(Tvůj pohled)

Ale já si nepamatuji nic vůbec nic!

...,to je v pořádku na jméno si brzo vzpomeneš to jediné nám zůstalo~řekl Minho

Hned jak to Minho dořekl k nám přišel nějaký blonďák......je to ten který pro mě skočil do klece!

....,Ahoj bažo kde si celou noc byla!?~zeptal se blonďák.

Ehm....no.....v lese.

...,no to je jedno ale hlavní je že si v pořádku....a jinak jsem Newt.

Já jsem.....vlastně nevím~podívala jsem se k zemi.

To je v pořádku děje se to tady každému...brzo si vzpomeneš.~usmál se

Jó..tohle mi už říkal Minho..~usmála jsem se

(Začal volat nějaký kluk na jídlo)

Když jsem přišla k okýnku kde se dávalo jídlo
Byl tam ten kluk který všechny volat na oběd.

...,ahoj Bažo... jsi tady první holka..a i pěkná~usmál se

Ahoj...~usmála jsem se a trochu jsem se začervenala.

....,Jsem Pánvička zdejší kuchař.~usmál se a podal mi jídlo.

V duchu jsem si řekla že Pánvička bude fajn kluk.

S jídlem jsem šla za Newtem který ukázal kam si mám sednout.Když jsem šla jídelnou všichni na mě koukali.Bylo to hrozně nepříjemné a tak jsem se koukala do země.Když jsem si sedla pohledy všech kluků se opírali ke mě.Hodně mi to vadilo a tak jsem se podívala na Newta jestli s tím nemůže něco udělat.Newt mi to viděl na očích že mi to vadí.

....,HEJ!!!Můžete se laskavě věnovat svému jídlu a nedělat práci na víc!!?!~řekl zvýšeným hlasem.

Děkuji Newte...
.....,nemáš zač ti čóni si mají hledět svýho!

....
..
.
K našemu stolu si přisedl Alby a nějaký malí kluk a baculatými tvářičkami.Takže jsme u stolu byly:Já,Newt,Minho,Alby a ten kluk.
Podívala jsem se na malého kluka.

....,ona je fakt holka!~vykřikl malí kluk.

...,né je to se ti jenom zdá Chucku....ano je to holka~řekl Minho a zasmál se.

Popravdě jsem se nad tím taky uchechtla.Takže ty jsi Chuck?

....,ehm...Ano a promiň ještě tady žádná holka nebyla takže jsem moc klukům nevěřil.

V pohodě~odpověděla jsem a usmála se.

Cítila jsem jak mě někdo chytil za rameno.Když jsem se otočila stál tam kluk s divným obočím.

...,čau slečinko jsem Gally...jsi první holka v placu tak tě tady zdravím~řekl to nechutným hlasem a ještě se na mě usmál.

...,Dej si Vodochod Gally~řekl Alby.

Po jídle jsem seděla sama pod stromem protože
Alby svolal nějakou radu ohledně nových pravidel.

Moje pocity jsou hrozně smíšené nevím co si mám myslet.Jsme zavření někde jsou tu obrovské zdi,jsem tu jediná holka mezi 47 kluky,a kamarády tady zatím moc nemám.

....,jak že tady nemáš kamarády?~ozval se za mnou nějaký hlas.

Když jsem se otočila byl tam Chuck.Jé ahoj Chucku....jsem tady teprve den a jsem tu jediná holka je jasný že si jen tak kamarády nenajdu.

...,však já jsem tvůj kamarád a Minho taky i Newt a dokonce i Alby.~řekl Chuck a podíval se na mě

Ou...dobře tak ty jsi můj kamarád...ale proč si myslíš že mě jako kamarádku berou ti tři když jsem holka...tak to bude divné ne?

...,takže Minho se jen tak z nikým nebaví a neměl by trpělivost někoho tady provést,Alby se k tobě chová mile to na některé placery ne a Newt ti dnes pomohl...a nezáleží na tom jestli si holka.A kdybych ti teď neříkal pravdu tak máš tady mě.~řekl Chuck

Usmála jsem se a objala Chucka.
Chuck si sedl vedle mě a povídali jsme si.
Zjistila jsem že Chuck byl ještě včera nejnovější...řekl mi taky spoustu historek co se mu nebo co se někomu stalo.~celkem jsme se nasmáli.

Když jsme si ještě chvilku povídali viděla jsem jak už někteří odchází z poradního domku.
Viděla jsem že mě Alby hledá tak jsem vyrazila za ním....

(Tak jo máme tady další kapitolou tentokrát o hodně delší a jsem za to i rada tak snad se líbí.Chcete abych dělala takhle dlouhé kapitoli nebo krátké jako před tím?
Taky vám moc děkuji za vaše ohlasy moc si toho vážím.psaní téhle knihy mě celkem dost baví a rozhodně jen tak s tím neskončím takže se můžete těšit i na další kapitola.DĚKUJI VÁM ZA VŠECHNO)❤️❤️❤️

Zavřeni v labyrintu Kde žijí příběhy. Začni objevovat