Co to melu?

70 2 0
                                    

Další den ráno...

Probudila jsem se a všichni ještě spali.Chvíli jsem ležela a chtěla zase přemýšlet ale nešlo to když kolem mě slyším chrápání ostatních placerů.Zvedla jsem se a šla se projít po placu podle mě mohlo být tak 4:30.Když se tak prochazím tak si všimnu že už v kuchyni někdo je protože jde z tama kouř.Když jsem přišla k výdejnímu okýnku viděla jsem Pánvičku pobíhat po celé kuchyni.

(Já=B,Pánvička=P)
B:Ahoj nechceš pomoct?
P:ježiš Bažo já jsem se tě lekl~uchechtl se
P:ale díky že si tady potřebuji pomoct
B:takže co mám dělat?
P:zrovna dělám omeletu ale kluci mají rádi po ránu čaj
B:~dobře

Skip time

Máme dovařeno a čekáme až se ostatní probudí.Nečekali jsme ani nijak dlouho a už přicházeli Pánvička mě poprosil jestli bych jim jídlo předávala já protože on potřebuje uklidit kuchyň.

Všem jsem dávala snídani s úsměvem a ptala jestli chtějí čaj.V klidu jsem nandávala jídlo když mě někdo oplzle pozdravil.

Dobré ráno kočičko~ušklíbl se
Dobré ráno Gally~řekla jsem s nechutí
Co tak nepříjemná hned po ránu~řekl
Nic jsem neřekla a vrazila mu talíř do rukou...
Ježiš ten mi tak chyběl nevím proč ale strašně ho nenávidím a to ho ještě moc neznám.

Měla jsem tak skvělou náladu a hned mi ji někdo musí zkazit.
Nandala jsem další jídlo na talíř a popřála jsem dobré ráno a ani jsem se na tu osobu nepodívala.

To ani neřekneš ahoj?!~řekl

Podívala jsem se na tu osobu a naše oči se střetly.Jeho oči jsou tak nádherné a jeho vlasy po ránu jsou prostě Ahhh....CO TO MELU NE!

Odtrhala jsem se od jeho krásných očí ježíš promiň Newte dobré ráno~zasmála jsem se
Už jsem si myslel že to neřekneš~pousmál se
Jinak co ty tady u Pánvičky?~zeptal se
Pánvi chtěl pomoct tak jsem se nabídla
Aha no dobře ale nezapomeň že po snídani jdeš ke mě zkusit práci~usmál se a šel ke stolu

Nandala jsem poslední porci a Pánvi mi řekl ať si vezmu taky a jdu se najíst.Vzala jsem si jídlo a šla do jídelny hned na mě začal mávat Chuck ať si sednu k nim.Chvíli jsme si povídali a pak jsem řekla že už jdu a jediné co jsem zaslechla Newta jak říká ať jdu pak hned k zahradám.

Šla jsem se jen převléct do něčeho co si mohu zašpinit a vyrazila jsem k zahradám.Kde mi Newt hned úkol ať vytrhám plevel a pak zajdu do lesa pro klacky aby se mohli opřít rajčata a různá zelenina.Dotrhala jsem plevel a šla jsem do lesa a v lese mě něco zastavilo......

(Zdravím omlouvám se že fakt hodně dlouho nevyšla žádná kapitola ale úplně jsem zapomněla na tenhle účet ale jsem zpátky!!!!)

Zavřeni v labyrintu Kde žijí příběhy. Začni objevovat