......Tak co Alby~zeptám seAlby:pojď řeknu to v jídelně všem.
...Dobře~přikývla jsem
Když jsme přišli do jídelny Alby si stoupl do prostřed jídelny a začal říkat nová pravidla.Alby:takže máme nová pravidla kvůli nového baži....
1.Nikdo se jí nedotkne bez jejího svolení...
2.když bude tady dáma v koupelně tak aby se poznalo že je tam bude si dávat na kliku provázek.
3. A poslední pravidlo je že nikdo si nebude nic s bažou začínat jasný!?Někteří protočili oči ale pak se ozvalo od všech slovo JASNÝ!
...
..
.
(Večer )
Sedím u stolu s Minhem,Chuckem a Newtem a jíme večeři.Oni si o něčem povídají ale já je neposlouchám.Utápím se ve svých myšlenkách:
Proč si nic nepamatuji,co tady dělám,jak se jmenuji Tohle mi celou dobu "hraje" v hlavě.Z mého přemýšlení mě přeruší Minho: hej Bažo slyšela si nás?
.....ehm....ne....co jste říkaly?
Chuck:že zítra budeš zkoušet práci u Newta na zahradě~zasmál se
......jen jsem kývla.Chvíli jsme si tam ještě povídali ale mě do hlavy přiletěla myšlenka.
(V mojí hlavě)
Moji rodiče!Ví vůbec že tady jsem?Hledají mě?Začali mi slzet oči tak jsem se rychle zvedla a rychle jsem si to odkráčela s pláčem k lesíku.
(Pohled Newta)
Všichni si povídáme u stolu když najednou se baža rychle zvedne se slzami v očích a odkráčí si to pryč.
Bažo?Kam jdeš? ....Neodpovídá a jde dál...Minho:udělaly jsme jí něco?
Chuck:nevím.....Newte běž za ní..........přikývnu a jdu rychle za ní....
Vidím ji je u jedné stěny sedí a opírá se.Pláče ale nevím proč tak jdu opatrně k ní zjistit co se Stalo.Sednu si na proti ní a chvíli ji pozoruji.........děje se něco?
(Pohled Baži)
Děje se něco?zeptal se Newt...Podívala jsem se na něho s rudýma očima od pláče a odpověděla:......n-Ne
Newt:tohle ti věřit nemůžu protože si od nás odešla s pláčem.....tak co se děje?~zeptal se
....,v hlavě mi projela myšlenka na moje rodiče...sice nevím jak vypadali ani kdo jsou ale chybí mi a to hodně...~rozpláču se na novo
(Pohled Newta)
Teď jsem zjistil co se stalo...
Docela ji chápu nikdo to tady neměl lehký...To bude dobrý...určitě se najde cesta ven a ty je zas uvidíš.
...Přijdu k ní a objemu jí...
Objetí mi oplací a cítím jak se její dech uklidňuje...Po pár minutách se z objetí odtáhnu a ona mi poděkuje.
Baža:děkuji Newte...
...nemusíš děkovat to je samozdřejmost...a teď pojď Chuck ti už určitě nachystal síť na spaní.
Společně se zvedáme a já ji doprovazím až k její síti.
Tak tady. Síť má vedle Chucka kde má taky svůj batoh který ji dovezla klec.
Lehla si do sítě a do pár minut usla.
Chvilku ji pozoruji a pak si to zamířím do "dvora"kde mám svůj "pokoj".
Lehnu si na postel a uvědomím si že k ní asi něco cítím nevím co ale něco mě k ní Prostě táhne.Bože....na co to myslím je tu jen den a ani ji pořádně neznám....jsou tu dané nové pravidla a já je nechci porušit!
.....pročistil jsem si hlavu a upadnul do říše snů...(Tak jo máme tady další díl🥳🥳🥳
Původně dnes 16.5 neměl být další díl ale dnes má jedna osoba narozeniny!!!!
Všechno nejlepší Thomasi!!!!!❤️
Takže to berte jako dáreček😂)
ČTEŠ
Zavřeni v labyrintu
RandomDo placu přijela klec...je jediná holka...nic si nepamatuje až na své jméno (teda jen možná)...oči má pro jednoho kluka... Dále nebudu nic rozepisovat ať se necháte překvapit.Omlouvám se za chyby ale až dopíšu tuhle "knihu" tak budou velké úpravy. P...