NAŠEL JSEM JI!!!

192 8 5
                                    

POHLED NEWTA:...

Viděl jsem jak noví bažant padá k zemi...
Chtěl jsem ji chytit ale pozdě jsem zareagoval takže spadla na zem.Clint a Jeff mi řekli ať ji vezmu a půjdu s ní do ošetřovatelského domku.
Jeff ji prohlédl a řekl že je v pořádku.

"A proč teda omdlela..?,,

"Newte..,asi bych taky omdlel kdybych byl holka na neznámém místě které vidím poprvé a kolem mě by byly samí kluci a do toho bych měl ještě stres z toho aby mi něco neudělali,,~řekl Jeff

"Newt:asi máš pravdu...ale je to divný že je to holka!,,

"A to vadí?,,~ušklíbl se Clint

(UŽ BYL ČAS VEČEŘE A POTOM ŠLI PLACEŘI SPÁT)

...probudila jsem se a pořádně jsem se rozhlídla...nikdo nikde.
Chtěla jsem situaci využít a tak jsem vstala s lůžka.Pořád jsem nechápala kde to jsem a proč jsem tady jediná holka!
Vyšla jsem z místnosti a rovnou jsem se šla projít a podívat se pořádně kde to jsem,ale nešlo moc vidět byla totiž už tma.
Procházela jsem se až jsem narazila na sítě kde spali ostaní...najednou se nějaký kluk jenom převalil na druhou stranu a já se lekla a začala jsem utíkat.
Doběhla jsem do nějakého lesa a tam jsem zpomalila.Věděla jsem že se asi nechci vrátit do toho domku protože by pro mě ráno přišli.
Hledala jsem místo kde bych si mohla aspoň sednout a našla jsem celkem dobrý a tlustý strom a sedla si pod něj a usla.

(RÁNO)

Jeff:probudil jsem se a šel jsem rovnou do ošetřovatelského domku.
Ještě jsem cestou potkal Clinta a povídali jsme si.Když jsme došli do domku hned jsme stuhly.

"Clint:Jeffe?....kde je ta HOLKA!?
Co když se jí něco stalo.,,

"Jeff:snad né...hele půjdu pro Albyho a zeptám se ho....a když nebude nic vědět začneme jí hledat,,....přiběhl jsem k Albymu který zrovna vstával...."ALBY!!!!,,

"Alby:co se děje Jeffe?,,zeptal jsem se a díval se na udýchaného Jeffa.Jeff se mě jen zeptal jestli jsem neviděl tu novou holku a já řekl že ne....ale potom mi to asi došlo!...."ona není v ošetřovatelském domku!!!?,,.....Jeff jen přikývl.

"Musíme ji začít hledat!něco se jí může stát.,,
Řekl jsem to Minhovy,Chuckovy a Newtovy víc
Lidí jsme nepotřebovali.začali jsme hledat.

"....probudila jsem se a viděla jsem jak mě pár kluků hledá.Rychle jsem se zvedla a začala jsem couvat,ale do někoho jsem narazila.Pomalu jsem se otáčela a stál tam nějaký asiat.

"Minho:ehm....koho pak to tu máme?Podíval,,jsem se na vystrašenou holku.,"neboj já jsem Minho.,,

"....podívala jsem se na asiata....
"Neublížíš mi,,?~řekla jsem potichu..on se na mě podíval a řekl nee neboj.

"Minho:pojď bažo...hledají tě,,~usmál jsem se

"...jen jsem radši poslechla a šla jsem za Minhem...teda tak se jmenuje myslím.

Když jsme dorazili zpátky na zelenou "pláň"
Minho zařval:NAŠEL JSEM JI!!!

Hned k nám přiběhl vyšší kluk s tmavou pletí.

(JSEM HROZNĚ MOC RÁDÁ ŽE VÁS TO BAVÍ...CHTĚLA BYCH VÁM ZA TO MOC PEDĚKOVAT.☺️CO SI MYSLÍTE ŽE SE STANE DÁL?☺️🤔❤️)

Zavřeni v labyrintu Kde žijí příběhy. Začni objevovat