Mé jméno!

73 1 0
                                    

......Dotrhala jsem plevel a šla jsem do lesa a v lese mě něco zastavilo......

Nazdar kočičko~ozval se
Ahoj Gally~nějak jsem mu nevěnovala pozornost a hledala dál dobré klacky na tu zeleninu.
Ty mě budeš ignorovat!~chytl mě kolem pasu
Gally nech mě být~zvýšila jsem hlas
Teď si to užijeme to se neboj~ušklíbl se

Položil mě na zem a začal mě osahávat snad všude.
Gally nech mě být! POMOOC!~křičela jsem
Tady ti nikdo nepomůže~zase se ušklíbl

Začal mě líbat a já jsem nahmatala rukou nějaký kámen a praštila ho do hlavy.Gally se sesunul na zem a já měla prostor utíkat.Utíkala jsem co nejrychleji zpátky do placu a viděla že Gally běží za mnou.Začala jsem brečet a do toho řvát o pomoc.Už jsem byla skoro v placu ale Gally mi podkopl nohu a já jsem spadla na kus klacku do ramene.Zařvala jsem tak že to museli slyšet i za labyrintem.

(Pohled Newta)
Se Zartem si tak pracujeme a najednou slyšíme křik.Rychle se rozhlednu a najednou vidím Bažu jak leží na zemi a nad ní je Gally.Rozběhl jsem se k nim a k tomu dalších pár placerů.

Gally co si jí proboha udělala!!!~zařval jsem
Já jsem ji nic neudělal byl jsem v lesa a ona se mě jen lekla a pak utíkala a zakopla!~řekl Gally

Baža se držela za rameno a když jsem zjistil proč museli jsme zavolat meďochy

Kdokoliv okamžitě zavolejte Clinta nebo Jeffa!!!
Jeff:nemusíte jsem tady!Někdo ji opatrně vemte a rychle na ošetřovnu!

Winston ji vzal a šel na ošetřovnu.Otočil jsem se na Gallyho a řekl mu že mu to ani za nic nevěřím a šel rychle za holkou k meďochům.

Kluci mě k ní nechtěly pustit že ji teď ošetřují a jediné co mi řekly že po cestě jim z bolesti omdlela.Řeknu vám že mě to neuklidnilo.

Skip time

Clint za mnou přišel že je po zákroku a teď spí.

Takže je v pohodě???
Clint:měla by být ale není to moc pěkná rána.
A kdy se probudí?
Clint:to nevím dej jí aspoň hodinku ale jestli chceš pustím tě za ní.
Díky Clinte~poděkoval jsem a vešel do pokoje kde odpočívala

Sedl jsem si k ní na postel a díval se na ni.Bože je tak nádherná něco mě k ní strašně moc táhne.Mám chuť ji políbit ale pravidla jsou pravidla.Odkryl jsem ji pramínek vlasů z obličeje a chytil ji za ruku.Seděl jsem tam s ní tak půl hodiny a najednou se probudila.Rychle jsem ji pustil a zvedl se s postele.

(Pohled Baži)
Probudila jsem se a rozhlédla se kde to jsem.Byla jsem zmatená ale když jsem viděla blonďatého kluka stát vedle mě tak mě to uklidnilo.Sedla jsem si na postel a při tom synka bolestí.
OPATRNĚ!~řekl Newt
Co se stalo?
Newt:Měla si nehodu zabodla sis klacek do ramene.
Jak?~zeptala jsem se
Newt:Gally řekl že ses ho lekla a utíkala a do toho ho napadla ale nevím moc mu to nevěřím.
Hned jsem si uvědomila co se stalo a nahrnuli se mi do očí slzy.
Newt:to není to co se stalo že?řekni tvoji verzi tobě věřím.
Promiň Newte nechci se o tom bavit~koukla jsem na něj skleněnýma očima.
Newt:dobře ale později mi to řekneš tomu se nevyhneš~usmál se
Já na něj hodila jen výraz že se mi nechce.
Newt:no nic musím zpátky do práce a ty NIKAM nechoď budeš pěkně odpočívat!
Aleee
Newt:žádný ale a lehni si nebo tě to bude bolet víc~řekl a nahodil vážný výraz.
Dobře~odfrkla jsem si a lehla
Newt:tak odpočívej a zatím Bažo~otočil se a šel pomalu ke dveřím.
MIA!!!~řekla jsem docela nahlas
Newt:co si řekla~otočil se zpátky
MIA mé jméno je MIA~řekla jsem nadšeně
Newt:Mia je nádherné jméno fajn že už víš~zasmál se
Ani nevím jak jsem si vzpomněla prostě mi to přišlo do hlavy~zasmála jsem se
Newt:no nic Mio ja už fakt musím nebo alby bude zuřit že se flákám~zamával a odešel

Do ani ne 5 minut vešel do pokoje Jeff.
Jeff:Ahoj bažo jsem rád že si vzhůru~usmál se
Jsem Mia~dodala jsem
Jeff:dobře Mio bolí tě neco kromě ramene?
Ehmmmm asi nee ale to rameno bolí extrém~řekla jsem a sáhla na ránu.
Jeff:nesahej si na to! Bude to horší!
Mohla bych nějaký prášek proti bolesti prosím~udělala jsem psí očka
Jeff:ani ty oči dělat nemusíš protože by si je dostala i tak~řekl a prášky mi dal a odešel

Chvíli jsem už jen ležela na boku protože na zádech to bolí.Byla jsem celkem dost unavená a koukla jsem se z okna a všimla si že už začíná být tma tak by nevadilo kdybych upadla do říše snů.Netrvalo to ani nějak dlouho a usla jsem.............

(Nějak mě to začalo zase bavit tak budu vydávat zajímá mě jestli chcete hodně kapitol které budou krátké nebo dlouhé)

Zavřeni v labyrintu Kde žijí příběhy. Začni objevovat