Jungkook a megbeszéltek szerint ebédelni készült Jiminnel és Joval. Az étkezdében már nagy volt a hangzavar, ahogy majdnem minden asztalnál ebédelt valaki. A három fiú gyorsan elvettek egy egy menüt, majd egy szabad asztalhoz sietve lehuppantak rá.
-Beszéltem anyámmal. Szeretne megismerni, szóval kért, ha lehet, hogy valamelyik délután hozzalak át egy vacsira. Benne vagy? - szólalt fel Jimin, miközben az ételét keverve Jungkookra nézett.
-Aha! Mikor? - kérdezte Jungkook az első falatot szájához emelve.
-Mondjuk ma? Ráérsz délután? - a kérdésre a fiú csak mosolyogva bólintott. Már épp a következő falatot ette volna, amikor megint eltalálta valami a fejét. Az előre bicsaklott, oly annyira, hogy az arca találkozott a tányérján lévő csípős étellel. A fűszer marta Jungkook arcát, és majdnem hogy a szemét is kiégette.
-A football pálya odakint van Yeop! - kiáltotta el magát Jo, miközben Jimin igyekezett letakarítani Jungkook arcát. Jungkook szemei bekönnyesedtek, ahogy a szemeit marta a csípős fűszer, így Jimin jobbnak látta, ha elkíséri a mosdóba.
-Hova hova? - kérdi Jungkook számára egy ismeretlen hang, de Jimin jól tudta, hogy Yeop egyik majma az, aki most útjukat állta.
-Félre idióta! - noszogatta volna arrébb Jimin, de a másik srác vissza lökte őt, sokkal erősebben. Jimin hirtelen engedte el Jungkookot, miközben hátra esett. Már épp felkészült a padlóval való találkozásra, mikor két kéz megtartotta. Felpillantva Min Yoongi állt felette, szúrós szemmel nézve a srácra, aki meglökte Jimint. Taehyung is felbukkant, amint meghallotta, hogy mi folyik az ebédlőben. Semmi másra nem tudott gondolni, csak arra, hogy Jungkooknak baja eshetett. És volt is baj.
-Befejezni! Mit képzelsz magadról Yeop, mit csinálsz?! - kiáltja el magát Taehyung tajtékozva nézve egykori legjobb barátjára, egyben unokatestvérére.
-Én semmit! - mosolygott gúnyosan az említett srác. Taehyung egy "még nem végeztünk!" nézéssel ragadta meg gyengéden Jungkookot, és vitte magával a gyengélkedőre.
-Jól vagy? - kérdezte halkan, aggódón.
-Nagyon csíp! Rohadtul fáj a szemem! - nyögi ki Jungkook nagy nehezen, szaporán véve a levegőt.
-Tarts ki, mindjárt ott vagyunk! - célzott ezzel a nővér szobára. Hátuk mögött Jimin szorosan követte a két fiút, ahogy Yoongi, Hoseok és Jo is. Jimin első sorban Jungkook miatt aggódott, másod sorban Taehyung miatt. Úgy gondolta, hogy Taehyungnak köze van a történtekhez, és csak azért törődik ennyit Jungkookkal, hogy a közelébe férkőzhessen.
A nővér szoba ajtaját kivágva érkezett meg a csipet csapat, amire a nővér ijedten kapta fel a fejét. Amint látta mi történt, Jungkookhoz szaladt, kezében egy tű nélküli óriás fecskendővel. A mosogató tálca felé mutatott Taehyungnak, aki csak némán vezette oda Jungkookot. A nővér a csapot megnyitva vizet fröcskölt Jungkook arcára.
-Mr Jeon, fordítsa felém a fejét! - szólt a nővér, ahogy kezét gyengéden de határozottan tette a fiú arcára. Jungkook szófogadóan fordította arcát a nő felé, habár semmit sem látott. A nő a fecskendőt felemelve egy vattával a másik kezében, igyekezett kimosni Jungkook szeméből a csípős fűszert. - Ki meséli el, hogy mi történt?
-Yeop in labdát dobott Jungkook fejéhez, mai nap másodszorra. Jungkook épp közel hajolt az ételéhez, mikor a labda eltalálta, és az arca bele esett a csípős kajába. - hadarta Jimin, miközben egy sarokban ácsorogva figyelte mit csinál a nővér. Taehyung érdeklődve fordul felé, ahogy a srácot hallgatva megtudja, nem először találta fejen Jungkookot egy focilabda.
-Jelenteni fogom az igazgatónál! Jungkook, azt tanácsolom, hogy mára menj haza! Holnap majd reggel jelentkezz az igazgatónál, és mondd el neki mi történt! - szól a nővér szigorúan. - Értesítem a szüleidet, hogy jöjjenek érted, és vigyenek haza! - szól, amint végzett.
-Jó, de nincsenek otthon. Üzleti úton vannak. - szólal fel Jungkook halkan. A szemei még most is fájnak, és könnyeznek.
-Akkor valakinek haza kell kísérnie.
-Én tudom hol lakik. - szólal fel Taehyung, ezzel mindenkit meglepve.
-Honnan? - szólal fel Jimin idegesen, amire Jungkook már teljes pánikba esik. Mit mondjon most a barátjának?
-Lényeges az most? - fordul hátra Taehyung, dühösen nézve Jiminre. Számított arra, hogy Jimin majd megvédi Yeoptól, ha kell, de csalódnia kellett benne.
-Jól van Mr Jeon, kész van, nyissa ki a szemét, és nézzen rám! Mondja mit lát? - mondja a nővér, majd a fiú úgy tesz, ahogy kérte.
-Kicsit homályos. És fáj a fénybe nézni. - mondja, miközben a nő egy világító tollal vizsgálja Jungkook szemeit.
-Oké, nem látok sérülést. Haza mehetsz! - ezzel két igazoló papírt kezd el írni, aminek elvégeztével Taehyungnak ad. - Csak óvatosan!
-Úgy lesz, köszönjük! - ezek után mindenki kiment a folyosóra, ahol idő közben nagy lett a csend, mivel becsöngettek.
-Nekünk órára kell mennünk, később beszélünk Tae! - szólalt fel Yoongi, majd lepacsizott az említettel.
-Jobbulást JK! - paskolja meg finoman a fiú vállát Hoseok, majd Yoongi oldalán órára mennek.
-Hazudtál nekem! - tör ki hirtelen Jiminből az, ami már azóta böki a csőrét, mióta megtudta, Taehyung tudja hol lakik Jungkook. Egyből össze rakta, hogy Jungkook hazudott a tegnapról.
-Én... - kezdett bele Jungkook de Taehyung közbe szólt.
-Tegnap hazáig követtem Jungkookot, miután szólt, hogy nem érzi jól magát! - szólal fel, ezzel meglepve Jungkookot és Jimint is.
-Hogy? - Jungkook hangot adva meglepettségének óvatosan néz fel Taehyung alakjára. Nem egészen látja, hogy mit mutat a fiú arca, de ahogy hangjából gondolta, elég mérges.
-Hogy mit csináltál? - hitetlenkedik Jimin is.
-Jól hallottad! De te mi jogon háborodsz fel? Vigyáznod kellett volna a barátodra! - Taehyung kiadva dühét bök mérgesen Jiminre, aki felfújja magát, mint egy gömbhal, mérgében.
-A te rohadt kuzinod dobta fejbe a kicseszett labdájával, nem én! Úgy is tudom, hogy közöd van ehhez az egészhez! - kiabálja, mellyel visszhangot ver az üres folyosón.
-Kurvára szarok a rohadt kuzinomra, és nekem ehhez semmi közöm nincsen! De jó, hogy minden rosszban engem látsz meg elsőnek!
-Még szép, mert minden a te hibád! - Jungkook a veszekedésben olyan fejfájást kap, hogy testével akaratlanul is az őt tartó Taehyungnak dől.
-Befejezni! Menjetek óráta, te pedig vigyél haza! - kiáltja el magát Jungkook, rendre osztva a társaságot. Jo egy bocsánatkérő pillantással húzza el Jimint, aki szikrákat szóró szemekkel nézi Taehyungot egy ideig, majd fordul előre.
-Sajnálom! - szólal meg halkan Tae, felkeltve ezzel Jungkook figyelmét.
-Mit?
-Az előbbi jelenetet, illetve az ebédlőben történteket. - sóhajtja Taehyung, miközben karon ragadva Jungkookot, húzni kezdi a kijárat felé.
-Köszönöm! - mondja ugyan olyan halkan Jungook, amire most Taehyung kapja fel a fejét, érdeklődve nézve a fiúra.
-Mit?
-Hogy segítettél az étkezőben, és hogy kiálltál mellettem Jimin előtt. Meg, hogy haza viszel. - mondja a fiú, miközben a szívét bánat kezdi szorítani Jimin barátja miatt. Nem esik jól neki, hogy becsapja barátját, de amilyen haraggal fordult felé az előbb, az megrémítette.
Taehyung észre véve a fiú hirtelen rossz kedvét, magához rántja, szorosan karjaiba zárva Jungkookot. Kook először meglepődve, majd kicsit kipirult arccal bújik Taehyung ölelésébe, ahogy érzi a szívét szorító fájdalmat enyhülni. Taehyung mellett boldognak érzi magát, úgy mint soha, és ezt a másik fiú is így gondolta.
Egy ideig egymást ölelve a folyosón álltak, majd végre elindultak lassan haza felé.
VOUS LISEZ
Rómeó és Rómeó | Vkook ff.
FanfictionKim Taehyung az iskola rosszfiúja. Lányok és fiúk egyaránt a lába előtt hevernek, és senki sem mer packázni vele. Jeon Jungkook szerény, mégis népszerű tanuló, aki év közepén vált iskolát. Nem megy messzire, csak a rivális iskolához, mert az a szül...