Azır mıyız, er şey bitiyo. :)
Şaka şaka flmclfmdlfmfşf.
Ya da değil eheheheh xmdmmcmcmcmflfl.
°°°
Taehyung
°°°
Moskova gösterisindeydik. Bu gösterimizi de güzelce bitirip trene geri dönmüştük.
Eksiktik ama, hepimizin hissettiği bir şeydi bu. Jimin doğru düzgün yüzüme bakmıyordu, istediği gibi Daisy ile arama mesafe koymuştum. En başından beri amacım Daisy ile yakın olmak değildi zaten, biraz olsun aklımı dağıtabilmeyi istemiştim. Ama Jeongguk bir saniyeliğine bile olsa çıkmıyordu aklımdan, ne yaparsam yapayım onu düşünmeden duramıyordum. Öyle bir nüfuz etmişti ki bedenime, neyle kazırsam kazıyayım çıkmıyordu.
Ama, ben zaten istemiyordum çıkmasını. Kimseyi onu sevdiğim kadar sevmeyeceğimin farkında olmak beni çok korkutmuyordu. Ömrüm boyunca sadece onu düşünecek olmak mutlu ediyordu.
"Neredesin acaba şimdi? Mutlu musun? Gülüyor musun? İstediğin oldu bak, gittin. Bıraktın beni. Sen kim için beni terk ettin Jeongguk? Benden daha mı çok seviyor seni, daha mı güzel dokunuyor? Daha mı güzel öpüyor? Vücuduna başka bedenler değerse ben ölürüm ki, başka bedenlerle bir olsan kavrulurum ben. Başka tenleri öpsen, saçlarını okşasan, o nefesimi kesen gülümsemeni onlara sunsan.. "
Aklımda oynamaya başlayan görüntülerle nefesim tekledi, göğsüm sıkışıyordu.
" Başka birini görmezsin ki sen, bana söz ver-din. Niye gittin o zaman? "
Nefes alamıyordum.
Can havliyle nefes almaya çalışırken fazla ses çıkarmış olmalıyım ki Jimin ve Yoongi yanıma koşa koşa geldiler, Jimin'in kolları arasına yığıldığımda küçük bir çığlık attı.
" Viridian, ne oldu sana?! Sakin ol, sakin, tamam, beni dinle, nefes al, şimdi ver, evet, tekrar hadi, evet kardeşim böyle, sakinleş, sorun yok."
Nefeslerimi düzenlememde yardımcı olduğunda daha fazla dayanamadım.
Dayanamıyordum artık.
Dudaklarımın arasından bir hıçkırık kaçtığında gerisi gelmiş, bir anda ağlamaya başlamıştım. Jimin neden bu halde olduğumu anlamış gibiydi, bana sıkıca sarılıp yüzünü boynuma gömdü, titrek nefeslerini ve soğuk tenime akan sıcak gözyaşlarını hissedebiliyordum.
"Jimin, beni niye bıraktı ki?"
Belimi saran kolları titremişti birden, ellerini sıkılaştırıp bedenimi daha çok çekti kendine.
"Ben ona sadece aşkımı verdim, beni niye terk etti?"
"Jeongguk seni terk etmedi ki, o nasıl bıraksın seni?"
Yoongi'nin yumuşak sesiyle Jimin'den ayrıldım, gözlerimi küçük gözlere çevirdiğimde nemlenmiş mahzun bakışlar, beni yerimde titretmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Circus×Taekook ✓
FanfictionKim Viridian'ın Harikalar Diyarı, Asya'nın en görkemli sirkiydi. By Amethyst 🎪