-3.2-

1.4K 139 48
                                    

Balkan turumuzun son şehrindeydik. Makedonya'dan sonra Sırbistan, Bosna Hersek ve Arnavutluk'u dolaşmıştık. Her birinde güzel anılar biriktirmiş, unutulmayacak gösteriler sergilemiştik.

Son gösterimiz Romanya'daydı. Bükreş'te güzel bir kapanış yapacak ve tekrar evimize dönecektik.

Her şey hazırdı, son olarak vagonumuza girip sevgilimin kostümlerini giyinişini seyrediyordum. Kaftanı kırışmasın diye dikkatlice kollarından geçirip düzeltmeye başladığımda beni kendine daha çok çekti, yanaklarımı avuçlayıp dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.

"Kızma bana."

"Ne demek kızma? Arnavutluk sondu Taehyung, evimize dönecektik. Nereden çıktı şimdi burası?"

"Aşkım, ülkenin yöneticileri de katılacak, onların ricasıyla geldik. Anlattım ya sana, niye böyle yapıp üzüyorsun beni?"

"Evimizi özledim çünkü, ne güzel erken gidecektik."

Dudaklarımı büzdüğümde tekrar yaklaşıp ıslak bir öpücük bıraktığında parmaklarımı buklelerine sardım. Bana doğru bir adım attığında yüzünü buruşturup yerinde kıpırdandı.

"Ben nasıl dans edeceğim şimdi Jeongguk? Bu gece evimize dönerken sevişseydik ya?"

Haşince sırıtıp kalçasını avuçladım ve kasıklarımı kasıklarına yasladım.

"Ben mızıldanıyor muyum senin gibi? Dün ikimiz de aktiftik, ben de dans edeceğim hem! Aman beyimizin popişi acımasın, çok huysuz oluyor sonra."

Alayla nefes verip mavi gözlerini pencereye çevirdiğinde kıkırdayıp yüzünü kendime çektim, dudaklarına ıslak, çok ıslak, bir öpücük bırakıp geri çekilmeden sıkıca sarıldım huysuz bebeğime.

" Huysuz halin bile öyle şirin ki, beni bitireceksin sen, sonum senin şirinliğinden olacak."

"Ben şirin değilim, gayet sert bir adamım."

"Taehyung, ben senin bebeğin değilim de demiştin, sana ne zaman bebeğim desem kedi gibi sürtünüyorsun bana, hoşuna gidiyor işte! Bak, yine yapıyorsun, Tanrım, ısıracağım bak şimdi!"

Kafasını kahkahalarla uzaklaştırıp yatağın diğer tarafına kaçtı.

"Jeongguk! Isıramazsın, gösteriye çıkacağım şimdi, kızarırım! Ya, çekiştirmesene, köstümüm kırışacak!"

Dayanamadan kaftanından tuttuğum gibi yatağa çektim onu, minik göbeğine oturduğumda gülmekten kızarmış yanaklarına bir sürü öpücük bıraktım. Doyamıyordum öpmelere, dudaklarım vücudunda gezdikçe rahatlıyordum sanki.

" Ben bebeğimi çok seviyorum, bu yüzden de ısırma dediği için ısırmayacağım. Ama bu gece, gösteriden sonra her bir zerrenize diş izi bırakacağımdan emin olabilirsiniz. Özellikle de o dolgun, yumuşak kalçalarınıza."

Bana kirli bir gülümseme verip kafasını salladığında üzerinden kalktım ve uzattığı ellerini tutup onu da kaldırdım. Kaftanının kırışan yerlerini elimle hafifçe silkeleyip düzelttim ve komodinin üzerinde duran siyah silindir şapkasını kafasına geçirdim. Buklelerini düzeltip omuzlarına değen saçlarını okşadım. Yumuşacık tutamlar elimin arasından kayıyordu, Taehyung'um saçlarıyla oynamama bayılıyordu. Kafasını iyice elime bastırıp gözlerini kapattığında görüntünün güzelliğinden gözlerim doldu. Yaklaşıp alnına hisli bir öpücük bıraktım, tam ayrıldığım sırada kapımız çalmaya başladı.

"Hadi Viridian! Herkes geldi, gitmemiz lazım artık!"

°°°

Gösterimiz süratle devam ediyordu, giriş şarkımızla insanlar delirmişti. Sirke gelmiş herkes ayaklanıp şarkıyı bizimle beraber söylemeye başladığında şaşkınlıkla kalakaldım, dilden dile gezinmişti ve herkes biliyordu! Bunun farkındalığıyla çıldırmıştık tabii, bu zamana kadar yaptığımız en çılgın gösteriydi belki de.

Circus×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin