Avrupa gösterimiz bir harikaydı.
İnaanlar delirmişti, her yerde şarkımız söyleniyordu. Biz daha hazırlıkları tamamlamadan şarkıyı söylemeye başlıyor, içimizi kıpır kıpır ediyorlardı.
Taehyung mutluydu, dünyaca tanınan bir sirk sahibiydi artık. Yüzündeki gülümseme hep bakiydi, parlıyordu adeta.
"Jeongguk! Acıktım ben, hadi yiyelim artık!"
Saçlarımı kurularken mutfaktan bağırmış, gülümseme sebep olmuştu.
"Geliyorum bir tanem, sen başla istersen."
Kendi kendine konuşmaya başlamıştı yine, güya kızıyordu kendince. Yanında ben olmadan bir şeyler yapmayı sevmiyordu. Tek başına uyuyamazdı, yemek yemezdi, giyinmezdi bile. Bazen kasabamızda acil işim çıkar, evden erken çıkardım. Saatlerce dönemezdim, yataktan kalkmadan beni beklerdi. Dudaklarını büzer, kollarını uzatıp onu kucaklamamı isterdi.
"Bebek gibisin Taehyung. Heh, geldim, başla bakalım."
Yerinden kalkıp kucağıma yerleştiğinde esmer tenine dudaklarımı bastırdım hemen. Boynu benim evimdi, yuvamdı, tek sığınağımdı.
"Ben yemek yerine seni yesem olmaz mı? Bence çok güzel olur."
Boynunu ısırdığımda kıkırdayıp kafasını bana doğru eğmeye başladı. Geri çekilip gülümseyen dudaklarını öptüm ve öylece mavi gözlerini izledim.
"Çok güzelsin biliyor musun? Anlatamayacağım kadar hem de. "
Esmer yanaklarına bulaşan kızıllık ciğerlerimi tıkadı, bir insan nasıl böyle güzel olabilirdi? Nasıl nefes kesebilir, bana adımı unutturabilirdi?
"Kızardın, Tanrım, benim tatlı Teyung'um kızarmış."
Kafasını eğdiğinde bende eğdim ve işaret parmağımı dudağına bastırıp aşağı çektim. Büzülmüş dudağıyla öyle sevimli duruyordu gözlerim doldu, öylece bakakaldım.
Hareket etmememe müteakiben kafasını kaldırıp bana baktığında kaşlarını çattı, gözleri telaşla doldu birden.
"Aşkım? Ne oldu, niye doldu gözlerin?"
"Çok seviyorum, yemin ederim aşkım benim sonum olacak."
Kısık sesimle gözlerimden damlalar yuvarlanmış, Taehyung'un alt dudağı titremişti.
"Alıp içime sokasım geliyor seni. Taehyung, nasıl bir aşk bu? Ben delireceğim, bir insan bir insanı nasıl böyle sevebilir? Her gün nasıl daha çok aşık olabilirim sana? Seneler geçti, çok acı çektik, ayrı kaldık ama yine biriz işte. Yine birlikteyiz, bu ne güzel bir kader böyle? "
" Biz kaderi bulan iki kişiyiz Jeongguk. Sen benim hayatımın aşkısın, sen benim sahip olduğum en değerli mücevherimsin. Sen elmassın Jeongguk, sen eşi benzeri bulunmayan saf bir elmassın. Benim taştan bulup çıkardığım, güzelce işleyip pasparlak hale getirdiğim güzel elmasımsın. Seni sadece kendim için sakladım, kimsenin bilmesine izin vermedim. Değerli şeyler her zaman alınır elimden çünkü. Kalp denilen küçük bir kasada sakladım seni, kimse bulamadı şifresini, kimse alamadı seni benden. O değerli mücevhere öyle güzel baktım ki sadece benim için parıldadı, sadece benim gözlerimi kamaştırdı. Güzel elmas, benim Jeongguk'um. "
Boynuna sıkıca sarılıp burnumu bastırdım kokusunun yoğun olduğu yere. Ne güzel konuşmuştu, sıcacık etmişti yine beni.
" Taehyung, bu elmas her daim senin için parlayacak, en sonunda da ya parmaklarında dinlenen bir yüzük, ya da gerdanında parlayan güzel bir kolye olacak. Hep seni süsleyecek, kendinden sana verecek ama parlaklığından hiçbir şey yitirmeyecek. Söz veriyorum aşkım, asla bırakmayacağım seni. Ölüm bile ayıramayacak bizi, ben sensiz yaşamaya dayanamam ki hem. Nasıl bırakırım? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Circus×Taekook ✓
FanficKim Viridian'ın Harikalar Diyarı, Asya'nın en görkemli sirkiydi. By Amethyst 🎪