🌻🌻🌻
3. Bölüm : "Pırtık"
🌻
Keyifli Okumalar!
🌻🌻🌻
''İlknur sen neden öyle dedin ya ben yarın kütüphaneye gidecektim!''
''Ay yalnız göndermeyeceksin herhalde beni!''
''Amma abarttın! Hem niye ben? Kızı tanımıyorum bile!''
''Tanışırsınız o kolay! Asıl zor olan benim ne giyeceğime karar vermem!''
''Allah'ım çıldıracağım! Ben gelmesem olmaz mı?''
''Olmaz.''
''Neden?''
''Ya yolda beni kaçırıp böbreklerimi çalıp o parayı da pavyonda karıyla kızla yerlerse? Hiç mi vicdan azabı çekmeyeceksin?''
''Ben yanındayken hiçbir şey olmaz değil mi sana?''
''Ama tek başıma gitmem daha tehlikeli! Hem bak-''
''Tamam İlknur gözünü seveyim sus!''
Normalde yarın için planlarım kütüphaneye gidip orada oyalanmaktı... Tabii Sıla'nın kardeşi İlknur'u arayıp partiye çağırana kadar.
Yarın Sıla'nın doğum günüymüş, kardeşi de sürpriz parti yapalım falan demiş. E İlknur'la Sıla da çok yakın arkadaş olduğu için saniye bile düşünmeden geliriz dedi. Evet ben de şu an konunun bana nasıl geldiğini düşünüyorum.
Kalabalık ortamlardan nefret ederim, ve bana en az 50 kişinin bir arada olacağı bir yere gidelim diyor.
''Eee?''
''Ne ee?''
''Geliyorsun değil mi?''
''Başka bir seçeneğim yok değil mi?''
''Hayır.''
''Off!''
''Ay asma hemen suratını! Bakarsın helal süt emmiş, yakışıklı, boylu poslu birini buluruz.''
''Yok o işler... I-ıh hiç bana göre değil.''
Bana imalı bakışlar atarken ben balkondan çıkıp salona geçtim ve televizyonu açtım. Arkamdan pıtı pıtı gelip kendini koltuğa atana kadar her şey güzel gidiyordu.
''1.80 olsun değil mi?''
''Ne?''
''Renkli gözlü olsun YA MAVİ YA YEŞİL! ELA DA OLUR!''
''Ne diyorsun?''
''Centilmen olsun romantik olsun.''
"Ne?'
"Ay sadık da olması lazım! Sen kim köpeksin de benim kuzenimi üzeceksin? Üzerse dövmeye izin var değil mi?"
"LAN BİR SUS!"
"Sen boğasın... Oğlak, başak, balık, yengeç ya da akrep olması lazım."
"AY BENİ BİR DİNLEYECEK MİSİN?"
"Yanına yakışması da lazım şimdi..."
"ALLAH'IM SANA GELİYORUM! DÜNYADAN İLKNUR'A? BENİ DUYUYOR MUSUN?"
"Ne bağırıyorsun be? Duyuyorum!"
"Şükür! Ne diyorsun sen yarım saattir?!"
"Ha o şey ya... EAOK."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Canım Sevgilim
Romance"𝑺𝒂𝒂𝒕𝒍𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒄̧𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓, 𝒓𝒖̈𝒛𝒈𝒂̂𝒓 𝒂𝒓𝒕ı𝒌 𝒆𝒔𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓. 𝑩𝒂𝒏𝒂 𝒔𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒌𝒂𝒍𝒂𝒏, 𝒉𝒂𝒕ı𝒓𝒂𝒍𝒂𝒓 𝒅𝒂 𝒚𝒆𝒕𝒎𝒊𝒚𝒐𝒓." Yağan yağmuru izlemeyi bırakıp başımı yanımdaki çocuğa çevirdim. Yerdeki kumları eşelerken bir ya...