البارت الرابع

359 15 0
                                    

#الطفله_و_الحارس 3
#عشقى
#البارت_الرابع

"انا سندك الذى لا يميل عنك ابدا انا اليد التى لن ترتخى عنك لحظه♡"

"دخلت عليا غرفه فهد لكى يستيقظ"

عليا:"فهد،اصحا شوف اللى حصل،انت يا بنى ادم."

استيقظ فهد:"خير فى اى،ايه اللى حصل."

عليا:"اللى حصل ان بابا وماما مش موجودين فى البيت دورت عليهم فى البيت كله مش موجودين."

فهد باستغراب:"يعنى هيكونو راحو فين بس."

عليا بحيره:"مش عارفه..وجدت ورقه على المكتب.خد شوف الورقه ديه."

فهد:"هاتى."

ادهم:"فهد عليا انا اخدت امكم وهروح اخليها تفك عن نفسها شويه.معلش بقا هبقا اعوضكم الاجازه الجايه.خد اختك وروح اقعد عند خلتك جنى وعمك ادم وانا قايلهم متقلقش ماشى سلام."

فهد:"الراجل ابونا ادانا صابونه وخد امى وخلع وسبنا هنا.وقال كمان هنروح نقعد عند خلتى جنى وعمى ادم."

عليا بفرحه:"هييييه هنروح عند خلتى جنى.اما اروح احضر شنطتى بقا.وانت حضر شنطتك."

"خرجت من الغرفه راكضه نحو غرفتها تحت نظرات فهد المذهول"

فهد بذهول:"عبيطه البت ديه ولا اى،هههه اكيد فرحانه عشان الواد فارس،هييييه هشوف البت جنات،اقوم احضر شنطتى بقا."

عشق:"ههههه طب والله حرام اللى احنا عملناه فيهم دا،ادانهم صابونه محترمه ههههه."

ادهم بضحك:"ايوه عشان اعرف استفرد بيك يا جميل والواد فهد ميرخمش علينا ونبقا لوحدنا

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

ادهم بضحك:"ايوه عشان اعرف استفرد بيك يا جميل والواد فهد ميرخمش علينا ونبقا لوحدنا."

عشق وهى تضربه فى كتفه:"اى تستفرد دى شقطنى من الشارع حضرتك يا سى ادهم."

ادهم:"ههههههه،اه شقتك من جامعه الدول ههههههه."

عشق بتذمر طفولى:"طب اسكت بقا عشان منعملش حادثه دلوقتى.وانت عارف كويس انى هعمل اى يا ادهم."

ادهم بخوف مصطتنع:"لا خلاص يا معلم انا مش مستغنى عن عمرى،انا لسه فى عز شبابى وعندى احلام عايز احققها،انا اسف يا ست الكل."

الطفله والحارس3 (كامله)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن