#الطفله_و_الحارس3
#عشقى
#البارت_السابع"احملك بداخلى بشكل دائم،بعمق لا استطيع وصفه.♡"
جنات:"بابببببببى."
فهد بدهشه:"يابنت المجانين انتى مصره بقا."
ادم ويمسكه من قفاه:"مين دى بنت المجانين يا روح خالتك."
فهد بغباء:"لا طبعا يا حج هو انا اقدر اقول على بنتك بنت المجانين،يقطع لسانى قبل ما اقول كده."
ادم بحده:"عاملك اى الواد يا جنات؟."
جنات بحزن مصطتنع:"كان عمال يعاكسنى يا بابى،وتصور كان عايز يعمل.."
ادم:"كان عايز يعمل اى،قولى وانا اربيه من الاول وجديد."
جنات:"كان عايز يعمل حاجه قليله الادب."
فهد وهو يشير الى نفسه:"انا!!."
ادم بصدمه:"حاجه قليله الادب يا فهد."
جنات بدموع مصطتنعه:"اه يا بابى."
ادم:"طيب متعيطيش يا روح بابى،انا هجبلك حقك يا نور عيونى،ثم تحدث بحده،قدامى يا روح خالتك قدامى."
فهد بسرعه:"جرا اى يا عمى دى بتهزر،طب قولى بس واخدنى واريح على فين،لااااااااااا."
جنى باستغراب:"فى اى يا ادم مالك ماسكه كده ليه؟."
فهد بتمثيل:"شوفتى يا خالتى جوزك الطيب عايز يخطفنى،كمان عايز يعمل حاجات وحشه ، خليه يستر عليا بالله."
فارس بخبث:"مش عيب عليك يا والدى،كمان مع شاب اخى طب حتى اعملها مع ست طيب."
ادم بتوعد:"الظاهر انكم عايزين تتربو من الاول وجديد انتو الاتنين."
فهد/فارس:"1 2 3 اجرى يا مجددددددى."
جنى/جنات/عليا:"هههههههههههههه."
عشق:"ادهم هو احنا هنسافر بكره؟."
ادهم بهدوء:"اه عشان نلحق نجهز نفسنا للعمليه."
عشق بتوسل:"طب ما تخلينا يوم كمان يا ادهم."
ادهم وهو يمسك وجهها بين يديه:"مش هينفع ، لان زى ما الدكتور قال لازم العمليه خلال الاسبوع دا،واحنا مش عايزين نتأخر على حاجه مهمه زى ديه."
عشق والدموع تسيل على وجنتيها:"ايوه بس احنا محلقناش نقعد شويه،يعنى هرجع على طول كده يعنى."
ادهم وهو يمسح دموعها:"طب ليه الدموع طيب ، انتى عارفه ان دموعك ديه غاليه عندى اوى ، وعارفه كمان ان دموعك بتوجعنى اوى."
عشق بحزن:"عشان انا.."
ادهم بحنان:"عارف يا قلب ادهم انك ملحقتيش تتمعتى بالمكان،بس اوعدك بعد العمليه هوديكى اى مكان انتى عايزاه ماشى."