#الطفله_و_الحارس3
#عشقى
#البارت_الثامنادهم بحزن شديد:"عشق هتعمل عمليه تانى."
الكل بصدمه:"ايه."
ادم بجديه:"ليه هتعمل عمليه تانى؟."
"سرد ادهم كل ماحدث لهم وحديث الدكتورعن ضروره اجراء العمليه خلال هذا الاسبوع"
"بدأوا البنات تبكى والولاد فى حزن شديد"
ادهم بحده:"انتو بتعيطوا ليه،دى حته عمليه مش هيحصل حاجه."
فهد بالم:"بابا انا خايف على امى."
عليا ببكاء:"هى هى مش هتسبنى صح، صح يا بابا."
"نهض ادهم وسار الى عليا وضمها اليه بحنان وهو يسمد على شعرها بحنان ثم ضم فهد اليه ، وفعل ادم مثله مع اولاده"
ادهم بهدوء رغم خوفه الشديد:"متقلقوش يا حبايبى ان شاء الله خير،وهتقوم بالسلامه بس احنا ندعلها كتير،ومش هيحصل حاجه"
جنات بدموع:"بجد يا عمى خالتو عشق هتبقى كويسه."
ادهم:"ان شاء الله يا حبيبتى."
فارس بحزن:"ماما هتزعل اوى للخبر دا."
ادهم بصرامه:"خلاص مش عايز اشوف حد بيعيط ولا حزين،انتو كده هتضايقوها اكتر من هى مضايقه."
عليا:بس يا بابا...."
ادهم بالمقاطعه:"كلامى يتنفذ بالحرف الواحد ، واللى هيعمل غير كده هزعله فاهمين."
الكل:"فاهمين."
"عندما وجد ادهم عشق تنزل بجانب جنى"
ادهم بسرعه:"كله يمسح دموعه وخلوكم طبيعيين مش عايزاها تحس بحاجه ماشى.
الكل:"ماشى."
عشق بضحك:"اى يا سى فهد ايه اللى انت عملته دا."
فهد حاول عدم ظهور حزنه وتحدث بهدوء:"عملت اى يا ماما."
عشق:"يا سلام عامل نفسك شريف،كنت بتعاكس البت بنتها ومطلع عينيين عمك ادم"
فهد بمرح مصطتنع:"اعمل اى بس يا ماما ما انتى عارفه الحاجات ديه بتجرى فى دمى، الله وبعدين حد يشوف القمر دا ويسكت،بتغلطو فيا والله."
ادم بحده:"تانى يا روح خالتك انت."
فارس بمرح هو الاخر:"شايفه يا خالتى هو كده على طول انا روح عمتى وفهد روح خالته، مش عارف بس انتو مش قادرينا ليه."
فهد بتمثيل:"احنا محدش عارف قيمتنا يا فارس ، العيله ديه ظالمه اوى يا جدع."
فارس مكمل:"احنا محدش بيعملنا حساب خالص يا صاحبى،عيله تانيه كانت شالتنا فوق راسهم."
فهد:"انا هقدم طلب بتغيير العيله اى رايك يا فارس تيجى معايا."
فارس:"فى الكبايه هههههههه،انا كمان هقدم طلب تغيير العيله ديه"