''BU HİKAYEDE OKUDUĞUNUZ VE OKUYACAĞINIZ HER ŞEY, GERÇEK OLAYLARDAN ESİNLENİP KURGULANMIŞTIR...''
3 yıl önceydi. 9. sınıftaydım. Normal olmayan bir yaşantım vardı. Somurtkanlıkta, ciddi olmakta, kendime isteyerek acı çektirmekte, üst üste sigara yakıp kusana kadar devam etmekte had safhadaydım. Ve bunları yapmaktan zevk alıyordum. Aileme karşı asi davranıyordum,okulda kimseyle arkadaşlık kurmuyordum. Bana samimi davrananlara karşı bazen samimi bazen de kırıcı oluyordum. İtici bir kişiliğe sahiptim. Perşembe günü okuldaydım son ders zili çaldı. Kimseyle konuşmadan hızlı adımlarla eve doğru yürüyordum. Saat 15.35'i gösteriyordu. Eve geldim,bir şeyler yiyip odama geçtim. Biraz internette surf yaptım, saate baktım 17.09 olmuştu. Canım aşırı derecede sıkkındı ve ben de uyumaktan başka bir seçeneğim olmadığını düşünüp uyudum. Gözlerimi açtığımda saat, 01.27'yi gösteriyordu. Kalktım, bir şeyler yedim. 3 tane sigara içtikten sonra yatağa girdim. Uyudum. Rüya gördüm. Rüyamda uçurum gibi bir tepedeyim,tepede 3 tane siyah giyimli yüzü gözükmeyen kadın var. Teki elinde orak tutuyordu. Biri benim üzerime yürüyüp ''burda gördüklerini bir daha hiçbir yerde göremeyeceksin,iyi izle'' dedi ve arkadaki oraklı kadın karşısındaki kadının kafasını bedeninden ayırdı. Ben de o heyecanla uçurumdan aşağı düştüm sonrasında yere çarpacakken uyandım. Sabah bir şeyler yiyip okula gittim. Sınıfta 3 kız 2 erkek olmak üzere 5 kişi cinlerden bahsediyordu. Biri rüyada yerden düşmek derken ben de konuya dahil olmak istedim ve çaktırmadan onları dinliyordum. Rüyada yerden düşmek dedi ve devam etti; ''Yakaza cinleri, insanları 3 cm havaya kaldırırlar. Cin ya fazla duygusaldır, ya da fazla üzgündür. Rüyada bir yerden düşüyorsanız,kesinlikle onlara yanlış bir şey yapmışsınızdır.'' Birden gözlerim açıldı ve ''Ne dedin sen?'' diyerek sesimi yükselttim. ''Sinan ne oldu?'' diye cevap aldım. ''Siz ne saçmalıyorsunuz? Cin diye bir şey yoktur kendinize gelin!'' dedim. Hakan yanıma geldi ve ''Önce sakinleş,şimdi ne oldu bana onu anlat.'' dedi. Tüm sınıf etrafıma toplanmıştı. O kimseyle konuşmayan çocuk nasıl olur bu kadar sesini yükseltip hırçınlaşır diye şaşkın gözlerle beni izleyip ağzımdan kelimelerin çıkmasını bekliyorlardı. Rüyamı anlattım. Dilara, ''Onlara ne yaptın?'' dedi. ''Saçmalama,onlar diye bir şey yok!'' diye karşılık verdim. Hakan yanıma gelip bana cinlerin gerçek varlıklar olduğunu,bunlara inanmamız gerektiğini söyledi. ''Bunların hepsi tamamen uydurma, beni anlamıyorsunuz.'' dedim. Hakan'ı ittirerek sınıftan çıktım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Sigara yaktım. Sonra bir tane daha. O derse girmemiştim. Zamanımı sigara içerek değerlendirdim. Teneffüs zili çaldığında sınıfa gidip herkese, ''Cin diye bir varlık yok, öyle şeylere inanmayın. Kendi kendinize olaylar çıkartıp kendi çapınızda inanıyorsunuz ve bunlara başkalarını da dahil etme çabasındasınız'' dedim. Hakan tekrar yanıma geldi. ''Dinle'' dedi. Cevap vermeden çantamı alıp çıktım. Büfeden sigara alıp eve geçtim. Yemek yedim, saat 16.53 olmuştu. Uyudum. Kalktığımda saat 22.01'di. Yemek yedim ve cinleri araştırmak için bilgisayarımın başına oturdum. Araştırmamda cinlerin gerçekten var olan varlıklar olduğundan bahsediyordu. Kendi kendime ''Bunların hepsi tamamen saçmalık,cinler varsa neden yaşam belirtisi vermiyorlar!'' derken odamın kapısı sert bir biçimde kapandı. ''Kim var orda?'' dedim. Arkamda birinin olduğunu hissettim. Baktığımda kimse yoktu. Hemen bilgisayarıma arkamda biri var hissinin nedenini araştırmak için döndüm. Araştırmamda ''Cinler evin içinde dolaşırlar,beyin bunu görür, tetikleme yapar ve bizde korkarız'' sonucu çıktı. Ardından odamın kapısı sonuna kadar açıldı ve kulaklarım feci şekilde çınlamaya başladı. Bayılmışım. Uyandığımda karşımda annemi gördüm ve olanları anlattım. Ertesi sabah zorla mahallede cinci hoca olarak adlandırılan bir kadına gittik. Ona da olanlardan bahsettim. Kulaklarım normal olmayan biçimde çınladı dedim. Kadının yüzü asıldı ve ''Senin hakkında düşman bir cin konuşursa,dostun olan cin bunu sana fısıldar. Sende çınlama olarak anlarsın ama senin ki bu kadar çınladığına göre değişik bir durum var'' dedi. ''Cin diye bir şey yok'' dedim, inanmak istemiyordum. Kadın ısrarla var olduğunu söyledi ve bana bir kaç cin çıkarma seansı videolarını gösterdi. ''Şimdi sorularıma cevap ver'' diye ekledi. ''Tamam'' dedim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİN TUZAĞI
HorrorTek solukta okuyabileceğiniz, korku,heyecan,aksiyonun bir arada olduğu 10 partlık doyurucu bir hikaye. "Bu hikayede okuduklarınız, tamamen gerçek olaylardan esinlenmiş olup, karakterlerin ismi yasal zorunluluklardan dolayı değiştirilmiştir."