Ne, to ne.
Pustil jsem se a padal do vody za ním. Vytáhl jsem ho, naposledy se na něj podíval a odešel.
pohled dívky
,,Otevřela oči" ozvalo se a já se s těží rozhlédla kolem sebe. Ty lidi jsem vůbec neznala. Co tady dělám? Jak jsem se tady ocitla? Honilo se mi v hlavě tolik otázek. Ani na jednu jsem neznala odpověď. Věděla jsem ale, že tohle není Hydra.
,,Jak se cítíš?" objevila se nade mnou dívka v zajímavém oblečení. Jenom jsem zamručela. Kde jsem sakra byla? Kde je voják? ,,Jsem Shuri a ty?" zeptala se. Touhle otázkou mě zarazila. Pořád jsem na ní nevěděla odpověď. Já nevěděla, kdo jsem.
,,Máš hezké jméno"
,,Vyhýbáš se odpovědi"
,,Nevyhýbám" bránila jsem se. ,,Tak, kdo teda jsi?" zeptala se znovu, ale pořád s hodně klidným a milým hlasem.
,,uhm...j-já nevím" zašeptala jsem. Po tváři jsem cítila téct další slzu. Rychle jsem ji setřela, aby si toho nevšimla.
,,uděláme DNA testy a uvidíme" podívala se na mě.
,,Co se stalo?" zeptala jsem se konečně. ,,Našli tě na břehu řeky. Snažili se zjistit, kdo si, ale neúspěšně. Bylo by zvláštní, kdyby tě vzali do normální nemocnice. Steve pak nakonec dodal, že si tě všiml na helikariéře"
,,Steve" zašeptala jsem si sama pro sebe. Jako v tom snu. ,,Kde je...?"
,,Kdo? Steve?"
,,Ne, Voják"
,,Myslíš Buckyho? To nikdo neví."
,,Skvělý" pronesla jsem ironicky. ,,Proč to vůbec chceš vědět?" ušklíbla se. ,,Nic, nic jen, že jsme spolu pracovali"
,,Cože?!" vyjekla. Sakra. O tom vlastně nemohla vědět. Nemohl to nikdo vědět. Tohle jsem neměla říkat, z toho budou další problémy. Ale musím ho odtamtud dostat.
,,Ty si pracovala s Buckym?!"
,,Jo, Hydra mě věznila"
,,To vysvětluje skoro vše"
,,Co vše?" zeptala jsem se. ,,Tvůj nejen fyzický stav" odpověděla. ,,Shuri?"
,,No?"
,,Kam půjdu až mě pustíš?" zeptala jsem se.
,,To ještě nevím počkáme na ty testy, ano? odsekla mě. ,,hmm" zamručela jsem souhlasně.
----------------------------------------
Seděla jsem v křesle a koukala ven z okna. Na tu přenádhernou Wakandu. O tomhle se mi ani v nejlepším snu, co jsem kdy měla, nesnělo.
,,Mám DNA testy" ozvala se mi za zády Shuri.
,,Super" vyjekla jsem. Na ty výsledky jsem čekala docela dlouho.
,,A řekneš mi, kdo jsem nebo?" zasmála jsem se.
,,ehm-jojo jasný" odpověděla a začala listovat složkama, co držela v ruce.
,,Podle všeho si- páni",,Tak kdo, kdo?" vychrlila jsem ze sebe. Na tuhle odpověď čekám celý život a ona se najednou prostě zasekne. ,,No asi neznáš nic z moderního světa, že?"
,,No úplně ne" zasmála jsem se ikdyž k smíchu to moc nebylo.
,,Jsi Elizabeth Maria Stark. Narozena 13. srpna roku 1998" řekla.
,,Co je na tom tak zvláštního?" zeptala jsem se, protože mi nedalo, jak měla otevřenou pusu dokořán a v očích trošičku úžasu.
,,Stark je jeden z nejbohatších a nejvlivnějších lidí na světě. Tony je drzý a arogantní, ale "geniální" a sám sebe popsal jako génia, vynálezce, playboye, miliardáře, filantropa a superhrdinu." vysvětlila a pak mi ještě chvíli vyprávěla o mém otci. Třeba mi řekla, že to je Iron Man a že už párkrát někde něco zachránil. U toho se zasmála. Pak její vyprávění někdo přerušil.
,,Jak to jde?"
,,Dobře, bráško" odpověděla mu. Přišel k nám a natáhl ke mně ruku.
,,T'Challa" představil se.
,,E-Elizabeth" řekla jsem a potřásla jsem mu rukou.
,,Jen jsem ti chtěl říct, sestřičko, že za chvíli Vám přijde návštěva" otočil se na Shuri.
,,Fajn, díky" odpověděla mu a on odešel.
,,Kdo že má přijít?" zeptala jsem se Shuri.
,,Nech se překvapit" odpověděla a otočila se směrem ke složkám, kde ještě chvíli listovala.
,,Ale no tak..."
----------------------------------------------
,,Už jsou tady" Shuri ukázala na schody, kde právě scházelo pár lidí.
,,Zdravím Shuri" řekl jeden z nich a oba dva si to namířili rovnou ke mně. Byla jsem strašně nervózní. První ke mně došla zrzka.
,,Ahoj, jsem Natasha Romanoff, ale říkej mi Nat" představila se a natáhla ke mně ruku. ,,Elizabeth" přijala jsem její ruku. ,,Tohle je Steve Rogers" pokračovala v představování a ukázala na svého parťáka. ,,Steve" natáhl ke mně ruku. ,,Elizabeth"
,,Elizabeth Stark" doplnila mě Shuri a oba dva se na mě podívali s otevřenou pusou. ,,Stark, jako S-Stark?" ujišťoval se Steve a přitom stočil zrak na Shuri. ,,Ano" přikývla Shuri. ,,Páni" vydechl. ,,Jak ti mám říkat?" zeptala se mě mezitím Nat. ,,Jak chceš"
,,'Liz, Betty... 'Liz je pěkné" usmála se. ,,Moc pěkné" usmála jsem se nazpět. ,,Takže 'Liz vezmeme tě s sebou" oznámila mi Nat. ,,Dobře" usmála jsem se a podívala jsem se na Shuri, která mi přikývla. ,,Tak ahoj Shuri" objala jsem ji. Myslím, že ji to trochu zarazilo, ale ještě víc sevřela. ,,Neboj ještě se uvidíme"
,,To vím" zamávala jsem ji při odchodu.'Liz. Řekla jsem si ještě jednou sama pro sebe. Teď mi došlo, že to jsou ti dva, kteří se objevili v naší misi. S Buckym.
Ahojky lidi!
Jen jsem chtěla pozdravit, jestli to teda vůbec někdo čte a omluvit se. Ano. Omlouvám se, že jsem teď docela dlouho nic nevydala a chtěla bych to napravit, jenže teď bude těžký rok a já se musím učit na přijímačky a na judo a tak dále a tak dále. Nebudu vás zatěžovat mými problémy a ještě jednou se omlouvám. No, vlastně jsem se chtěla zeptat jestli si myslíte, že mám v téhle knížce pokračovat nebo začít novou... Kdybych měla začít novou dám vám tady témata a můžete vybrat.
Kapitoly bych chtěla začít vydávat delší, tak se máte na co těšit!
A já se s vámi loučím a PEACE!!
eliska<3
ČTEŠ
To musí být jen sen | Avengers ff
FanfictionAnthonymu Starkovi, miliardáři, playboyovi a neuvěřitelnému narcistovi, světu známému pod přezdívkou Iron man se přihodí něco, co by nikdy nečekal... Příběh o dívce, unesené Hydrou. Koho potká a kdo ji pomůže? Možná i něco víc. ...to musí být jen s...