,,Děkuju za ní a za všechno pane Starku a omlouvám se za svoje předchozí chování." usmál se nad mojí větou.
,, V pořádku a říkej mi Tony, jestli chceš"
,,Dobře, Tony" řekla jsem s nejistotou a podívala se na Starka. Ten se jen usmál a jemně přikývl.
,,Já jen jsem chtěla-" zasekla jsem se.
,,- najít Jamese Barnese, co?" doplnil mě a každou část jeho jména řekl s novým důrazem.
,,Ano," vydechla jsem ,,jak to víte-, teda, víš?"
,,Dá se to čekat po tom, co mi řekl Fury"
,,Zaprvé, kdo to je ten Fury? To jméno už slyším podruhé a zadruhé, co řekl?" vyptávala jsem se.
,,To je ředitel takové jedné organizace a říkal jen takové věci," ukončil debatu a někam odešel.
Takhle odejít a neodpovědět mi na otázky? To nestrpím. No dobře, radši to strpím teď se mi nechce nic dělat.
,,Jarvisi?"
,,Ano slečno?" ozvalo se odnikud. Pokouším se najít zdroj zvuku, ale ne a ne to najít.
,,Jarvisi, prosím, řekni Pepper, že se ozvu a ať se nestrachuje" přikázala jsem umělé inteligenci. Ikdyž, někdy mi připadal, že to ani robot být nemůže.
,,Kam jdete slečno?" ,,To je jedno" odsekla jsem to, ale:
,,To je mi líto, slečno. Opravdu se omlouvám, ale pan Stark mi přikázal nepouštět vás. Kvůli bezpečnostním důvodům." Už jsem se s ním nechtěla bavit a naštvala jsem se, tak jsem odešla do svého pokoje a zabouchla za sebou dveře.
,,Sakra" zaklela jsem si a švihla sebou do postele. V tu chvíli mě něco napadlo. Popadla jsem mobil.
*píp píp píp píp*
,,Ahoj 'Liz, co je?"
,,Ahoj Nat, můžeš pro mě něco udělat?"
,,Když to bude v mých silách, tak s radostí."
,,Potřebuju ho najít."
,,No já nevím,"
,,Nat, prosím."
,,Zkusím to, dobře?"
,,Děkuju"
,,Dám ti vědět,"
*pííííp*
Tak to by bylo. Teď se musím nějak dostat ven. Jak? Asi na to... netrvalo ani deset sekund a já se propadla do říše snů.
,,'Liz vstávej" třásla se mnou Pepper.
,,Ještě pět minut" vytrhla jsem se z jejího úchopu a přetočila se na druhý bok.
,,No ták" zkoušela to dál. Po dvou minutách usilovného snažení jsem se konečně dostala z postele. Šla jsem si udělat ranní hygienu, a vydala jsem se do kuchyně.
,,Dobré ráno" ozvalo se za mnou a já přesně věděla, kdo to je. ,,Nat?"
Všem se omlouvám. Po dvou týdnech jsem otevřela Wattpad a wow!! Já vás milujuuu. Dneska mám narozeniny a víc jsem si přát nemohla než, že mi někdo dá hlas nebo si knížku přidá do knihovny... moc děkujuu.
Dnes kapitola krátká, ale budou delší, slibuji😌
ČTEŠ
To musí být jen sen | Avengers ff
FanfictionAnthonymu Starkovi, miliardáři, playboyovi a neuvěřitelnému narcistovi, světu známému pod přezdívkou Iron man se přihodí něco, co by nikdy nečekal... Příběh o dívce, unesené Hydrou. Koho potká a kdo ji pomůže? Možná i něco víc. ...to musí být jen s...