Na sam początek chce powiedzieć , że ten rozdział to kontynuacja ostatnich 2-3 rozdziałów,heh.
Dobra teraz zapraszamy do next'a:
Pov. Shigaraki
Akurat zadzwoniła ta wariatka,Toga. Ciekawe jak sobie poradzili z tą bandą. Odebrałem.
Z tego co mówiła,to załatwili już pierwszą część planu " spustoszenie" , oczywiście napisanego przez mojego ukochanego Zuzu, ciekawi mnie jeszcze jedna osoba i sprawa, a mianowicie, czemu Dabi ostatnio się inaczej zachowuje.
Mam nadzieje , że nie... Nie ON by tego mi nie zrobił. To niemożliwe.
Na ziemię sprowadził mnie dopiero głos dziewczyny:
- Szefie ? My idziemy teraz zająć się drugą częścią planu.- powiedziałem jej że okey i połączenie od razu po tych słowach się skończyło.
Teraz tylko... Muszę pogadać z Dabim. Ale to dopiero później.
Teraz pewnie...znowu...się podpala.
Głópi podpalony zjebany ryj, jak to mówi Zuzu? A już pamiętam! Paniepodpało co teraz się z tobą dzieje...
Pov. Toga
Gdy połączenie się skończyło, postanowiłam poinformować Izu-chana o drugiej fazie naszego planu. W sumie ON go układał, pewnie znowu o tym zapomniał, ostatnio dużo rzeczy nie pamięta, nie wiemy co się dzieje, Kuro mówi że to normalne, bo każdy inaczej przeżywa " dorastanie".
Ja...j-ja, nie umiem wypowiedzieć ani jednego słowa dotyczącego czasu mojego " dojrzewania"... Ale to już inna historia.
Spojrzałam na chłopaka, był jakby taki , nwm jak mam to określić w słowach, ale powiem tak,
wydawało mi się że stanie mu się poraz kolej coś...złego,nie przyjemnego.Toga,dziewczyno,nie myśl w taki sposób,nic mu się nie stanie!- zabrzmiał głos mojej podświadomości.
Teraz mu o tym powiem.
- Izu- chan? - spojrzał na mnie, i zapytał " Tak?".- No bo, drugim punktem naszego planu jest...- przerwał mi ,on.
-Wiem Toga co jest drugim krokiem ,przecież sam układalem ten plan- ha ha,w sumie,masz racje .
- To co? Idziemy?- spytalam.
- Tak,idziemy tam.
- skip time-
Godzinę później już byliśmy na miejscu.
Przed...
CZYTASZ
Vilian Deku- Brak mocy
RandomPrzez całe dzieciństwo Midoriya, nie dość że wychowywała go tylko matka, do tego miał taie a nie inne relacje z Bakugo, po tym jak sam All Minte powiedział mi,że nie mogę zostać bohaterem, postanowiłem zmienić mój cel...