2 - çiçekler & bal

2K 323 391
                                    

2. Solan ışığın altında duran tatlı sesli çocuk.

Yoongi'nin saray bahçesindeki adımları Kartaca'nın sert kayalıklarından bile duyuluyor olmalıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yoongi'nin saray bahçesindeki adımları Kartaca'nın sert kayalıklarından bile duyuluyor olmalıydı.

Sert nefes alışverişleri, sol kolundaki küçük kesik ve deminden beri sağ elinde sıkı sıkıya tuttuğu kılıcıyla saraya doğru yürüyordu.

Çenesi kasılıydı ve babasının karşısına her ne kadar ağırlaşan, sert bir demir gibi acılaşan kokusuyla çıkmak istemese de kokusunu bastırmakta bir türlü başarılı olamıyordu.

Çünkü yol boyunca aklına sürekli arkadaşı Hoseok'un ona söyledikleri gelip duruyordu.

İki krallık arasındaki nişan hâlâ geçerli.

Veliaht Prens'leri bir omega olarak sunulmuş.

Yoongi derin bir nefes alıp sakinleşmek için kendini zorlarken sarayın devasa, çift kanatlı kapısının kendisi için açılmasıyla içeriye girdi.

Alfa, mermer ve yüksek tavanlı koridorlarda kralın çalışma odasına doğru yürürken en azından kılıcını geri kınına koymayı akıl etmiş ve çıkan ses bir süre pahalı, eşsiz mermerlere çarparak kulağına dolmuştu.

Sonunda ikinci kattaki odaya ulaştığında kapının önünde bekleyen eğitimli askerler ona küçük bir selam verip onun için kapıyı açtılar.

Yoongi içeride sadece babasını bulmayı bekliyordu. Ama içeri girdiğinde pencerenin kenarında duran General Hwang; genellikle haritaların incelendiği yuvarlak masanın başında tek ayağını dizinin üzerine atmış, bir elinde kristal bir bardakta sallanan yeşil renkli likörü içen babası ve kapının hemen önünde duran başka birisi vardı.

Ayakta duran yabancıya keskin bir bakış attığında, bunun Güney'den gelen haberci olduğunu anladı.

Kıyafetlerinde Güney'e özgü armalardan birini taşıyordu ve saçları, Güney'dekiler gibi altın renginde parlıyordu.

Onu bir ateş topu hâlinde buraya getiren haberin kaynağını burada görmek kanının tekrardan kaynamasına ve burnundan, sert, işitilebilir bir nefes almasına neden oldu.

Ama çok geçmeden babasının önünde duran papirüs kağıdını fark etti.

Yoongi herhangi bir izin almadan ileri uzanarak mektubu eline aldı ve ortak dilde, düzgün bir el yazısıyla yazılmış olan satırları okumaya başladı.

Camelot Krallığına,

Bu beklenmedik haberi bir aracı tarafından bilginize sunmak en az sizler kadar beni de rahatsız etmekte.

oasis | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin