13. Her şeyin bir yeri ve zamanı var.
eden - wonder
Rüzgâr pencerelere çarpıyor ve taş duvarların arasındaki borulardan geçerek bütün sarayın soğuk bir uğultuya teslim olmasına neden oluyordu. Hava, Chanyeol'ün çocukken Yoongi'ye anlattığı korku hikayelerine benziyordu. Her an bir canavarın mezardan çıkıp ortalıkta körü körüne dolaştığı türden hikayelere.
Kral bir keresinde Yoongi'yi bu hikayeler yüzünden yatağında ağlarken bulmuştu. Annesinin kıyafetine sarılmış, yanaklarını ıslatan yaşlarla birlikte babasının karşısında durduğunda yedi veya sekiz yaşında olmalıydı.
Babası ilk başta onu azarlamış, daha sonra onu böyle korkuttuğu için Chanyeol'ü, en sonunda ise kraliçeye kızıp Yoongi'yi böyle korkak yetiştirmeye devam ederse eninde sonunda bir omega olacağını bağırmıştı.
"Omega olmanın nesi yanlış?" Diye çenesini dikleştirerel karşı koydu annesi "Kuzeydeki omegalar da en az alfalar kadar değerlidir."
"Aslında omega olması iyi olabilir, böylece seni de onunla birlikte Clairs'e geri gönderebilirim. Ha, ne dersin?"
Yoongi, anne ve babasının kavga ettiğini ilk kez görüyordu. Bu aynı zamanda ilk ve sonuncusu olmuştu. Gerçi gençken kendi odalarında çok daha fazla tartıştıklarına emindi ama onun önünde tartıştıklarına ilk kez şahit oluyordu.
Kuzeni Chanyeol, ertesi sabah babasıyla birlikte efsanelere konu olan uzun, alacalı bir ata binerek kuzeye gitmek üzere yola çıkmıştı. Clairs yani Tanrı'nın Dağlarında yetişen atlar toynaklarının altındaki toprağı kıracak kadar güçlüydü.
Tıpkı kuzeninin ona sıkı sıkıya sarılışı gibi.
Yoongi'ye sarılırken ona günün birinde kuzeydeki savaşlara katılabilecek kadar güçlü olmasını tembihlemiş, yakında onu tekrar göreceğini söylemişti.
Ve o ziyaretinden sonra yıllarca geri gelmemişti.
Geri geldiğinde ise, Yoongi onu neredeyse tanıyamayacak kadar uzamış ve gelişmişti. Yoongi de aynı şekilde büyümüştü.
Ama kuzenin son ziyaretinde söylediklerinin aksine hiç güçlenmemişti; ağabeyi daha yeni sunulduğu için eğitimlerine yeni yeni başlamıştı.
"Haydi seni bir alfa olarak yetiştirelim," demişti babası onu yanına çağırdığında, abisinin sunulmasından birkaç saat sonra.
Ve yıllar sonra gerçekten de bir alfa elde etmişti.
"Anlamıyorum," dedi kral, Yoongi'nin şimdiye dek gördüğü en görkemli kaşlarını çatarak, "neden bu kadar inatçısın oğlum. Gerçekten anlamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oasis | yoonmin
Fanfiction"Kışın en soğuk zamanında, ben nihayet içimde yenemediğim bir yaz olduğunu öğrendim."