11.fejezet

550 20 2
                                    

     Iskola után megint ellátogattunk a "békés" testvérpárhoz. Most olyan helyzetben találtuk őket, amit viszonylag ritkán lát az ember mert nem veszekedtek, nem kiabáltak, sőt még nem is verekedtek, hanem ültek és simán beszélgettek. Szokás szerint zajongva csörtettünk be a kis helyiségbe és meglepetten néztünk körül de egyértelmű volt, hogy ezt a pillanatot nem rontjuk el azzal, hogy felhozzuk azt, hogy épp nem veszekednek.

     Ahogy beértünk egyből mindketten felkapták a fejüket.

-Na hogyhogy idekeveredtetek? Már hiányoltunk.-célzott arra Hunor, hogy elég gyakran járunk hozzájuk. Mondjuk nem értem mi baj azzal ha 0-24-ben itt ennénk legszívesebben mert szinte csak mi vagyunk a vásárlóik és valljuk be, hogy ennyi tini elég sokat eszik, ebből következően pedig sokat is fizet.

-Persze, hogy hiányoltatok!-tetetett felháborodottságot Adbul.- Nélkülünk nem tudnátok fizetni a hely bérletdíját.

-Na azért ennyire ne szálj el magadtol drága Adbul!- szolt rá Emese. A drága szóra Adbul természetesen egyből felkapta a fejét. Zsófival összenéztünk és szó nélkül megbeszéltük, hogy mi fog következni.

Szoval az ez utan való tíz perc eseményei röviden levetítve: rendeltünk. Meg is lett a kaja. Mindenki jajdeboldog, csakhogy Adbulunk még mindig azon lóg amit mindenki elfelejtett már. Adbul fizet és ezt mondja:Köszönöm Emese szívem.

Erre Emese:hogy mit mondtál?
Adbul:gondoltam ha má én drága vagyok akkor te lehetnél a szívem.
Emese: te jó ég még soha nem halottál cinizmusról drágagyermek
Adbul: na látod mondom én hogy drága vagyok. Te is ezt mondod MÁSODSZORRA. De egy kis baj van a mondattal ha nem haragszol meg...
-DE!-  vágott közbe Emese de Adbul figyelmen kívül hagyva mondott tovább
-ha nem haragszol meg akkor örülnék ha legközelebb nem mondanád, hogy drágagyermek hanem maradjuk csak a drága szónál. A gyermek az hát hogy is fogalmazzal? Rontja az imidszem.

     Emese fujtatva bement a konyharészlegbe és mind egyetértettünk azzal, hogy jobb ha nem azívjuk tovább szegény lány vérét mert annak még rossz vége lesz amit mind megbánunk.

-Bábel -- folytatás -- Szasza szemszögéből-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang