6. fejezet

783 24 2
                                    

     Elkezdődött az iskola.

     Szerintem ez a három szó mindent elmond a hangulatomról. Ma van az első napunk, ami azt jelenti, hogy fel kellett kelni 7 órakor. Tegnap éjjel körül-belül háromnegyed kettőig filmet néztem, szóval az együtt kellett feldolgoznom a fáradság és az iskolakezdés tragédiáját is.

     Két napja kénytelen voltam elmenni Zsófival, Napsival és az általa hozott Adbullal a papír írószer boltba, ez után meg úgy jöttünk haza, mint a málhás szamarak, mert a lányok valamiért vagy tízszer több füzetet vásároltak, mint amire szügség van.

     Szóval miután ma reggel kivergődtem az ágyból elmentem tudolni, ami viszonylag felébresztett, ezáltal pedig képes volram nyitott szemmel elindulni.

     Zsófit a házuk előtt vártam, majd miután kijött, elindultunk egy gyors csók után a többiekkel találkozni. Úgy voltunk megegyezve, hogy ha már úgy is az utolsó évünket kezdjük, akkor ne egyedül állítsunk be az első napon.

     Az osztályterembe beérve mindenki örült mindenkinek, főleg azokkal kezdtünk el beszélgetni, akikkel a nyáron keveset, vagy egyáltalán nem találkoztunk.
 
     Nyolc óra után bejött az osztályfőnökünk és elkezdett papólni az órarendről, az idei tanévről stb...
     

-Bábel -- folytatás -- Szasza szemszögéből-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora