פרק 3

10.7K 409 53
                                    

הו, תודה סקוט." אמרתי לו כשהוא עזר לי להעמיס את הדאייט קולה על המגש שלי כשהידיים שלי היו מלאות.

"אין בעיה." הוא אמר בקלילות וליווה אותי אל השולחן בפינה שאני, הוא, אמה ומייק תפסנו.

"אה מייגן..." הוא נעצר לרגע וארשת פניו ניראתה די ניסערת.

"כן?" שאלתי בהתעניינות.

"תגידי..." הוא הבריש את שיערו השחור וניראה כמתלבט אם להגיד לי או לא אבל לבסוף הוא שיחרר את נשימתו."לאמה יש חבר?"

לרגע נעצתי בו עיניים בהפתעה ואז פניי התרככו. סקוט דלוק על אמה? "לא, למזלך אין לה חבר." חייכתי אליו בחמימות.

הוא ניראה כאילו נגולה לו אבן גדולה מהלב וחייך חיוך שחשף את שיניו הלבנות.

"תודה,מייגן. אבל את יכולה להשאיר את זה בינינו, נכון?"

"שבועת זרת. רק תתנהג אליה יפה כי אם לא יהיה לך עסק איתי." את החלק האחרון אמרתי באזהרה, סקוט לא ניראה לי כמו בחור רע אבל הכרתי יותר מידי בחורים שהתנהגו כמו מלאכים כשמאחוריהם הסתתר השטן ואמה הייתה יותר מידי חשובה לי אז שיידע שאם הוא ימעד רק פעם אחת אני אהיה שם כדי לתלוש לו את הביצים.

"אל תדאגי המפקדת, אני אתנהג אליה כמו שצריך." הוא אמר בחיוך והרים את ידו בהצדעה מגוחכת.

צחקקתי. כן, הוא יהיה טוב בשביל אמה. "משוחרר."

ובנימה משועשעת זו התיישבנו בשולחן שם כבר פטפטו אמה ומייק- או יותר נכון התווכחו. "לא נכון!" אמה אמרה בחדות.

"כן נכון!" מייק החזיר בעיניים רושפות.

"לא!"

"כן!"

"לא!"

"כן!"

"ל-" ולפני שאמה יכלה להמשיך עצרתי אותם. "הי! הי! לפני שאתם שולפים רובים, ואל תיתממי אמה אני יודעת שאת מחביאה אחד בחזייה, אפשר לדעת על מה אתם רבים?" הרמתי גבה ופתחתי את הדאייט קולה שלי.

אמה הפנתה את ראשה אליי ותחבה שערה שטנית למאחורי אוזנה."מייקי פה מתווכח איתי על זה שמינדי , בחורה שגדולה מימנו בשנתיים בקמפוס תשים עליו אם הוא יציע לה לצאת איתו לדייט! כשברור שהיא ממש לא!" היא הצביעה עליו באצבע מאשימה ונגסה בתפוח האדמה שהיה בצלחתה.

מייק התכרכם."יש הרבה בנות שיוצאות עם בנים שקטנים מהן בגיל וחוץ מיזה מינדי היא לא ניבזית כמוך וחסרת לב כמוך!" הוא הצביע על אמה. "את בחיים לא היית שמה על מישהו צעיר מימך אבל ראיתי את מינדי, יש לה לב טוב!" הוא התיח בה.

"היי! אני לא ניבזית, אני פשוט אומרת את האמת. ראית אותה רק שעה אחת כשהיא הרצתה לכיתה שלכם על פרויקט שהיא עשתה בנושא כלכלה, איך לעזאזל אתה יודע שיש לה לב טוב?"

The love is dangerousWhere stories live. Discover now