Multimediada Burcu var ;)
Kitabın okunması çok çok güzel bu beni mutlu ediyor votelerde iyi ama yorum hiç yok düşüncelerinizi merak ediyorum yorum da yazarsanız çok daha mutlu olurum :)) :*Birbirimize nefret dolu bakışlar attık. Zaten şanssızlıkta üstüme yoktur eski okulumdaykende 30 kişilik sınıftan en nefret ettiğim kişiyle eş olmuştum.Tepkimi koymalıydım;
-Hocam ben bu eşleşmeyi istemiyorum.
"Bendee" diyerek beni onayladı Poyraz
Hoca : "Nedenmiş o ? "
Ikimizde aynı anda
"ÇÜNKÜ ONDAN NEFRET EDİYORUM."
Devam ettim :Nefret ettigim insanlarla beste yapabilmem imkansız hocam.
+Sizde nefret temasını işlersiniz dedi.
Ahh çıldırcam şimdi ben bu hoca ya iyi mi demiştim? Sanırım bunu bir kez daha değerlendirmeliyim.
...
Beste karşıdan koşarak gelip bi anda bana sarıldı "biliyor musun dorukta tiyatro sınıfındaymış.Yakında bi tiyatro Gösterisi olacak henüz tam belli değil ama mutlaka başrolü beraber oynamalıyız" dedi ve ilk defa o zaman yüzüme baktı;
-Noldu sana böyle suratın asık ?
+2 Haftaya kadar şarkı besteliycekmişiz
-Dert ettiğin şey bu mu yani eminim çok güzel olacaktır.
+Elbetteki bu değil yüzümü buruşturarak devam ettim. Şu ukala Poyrazla beraber yapıcaz. Hocaya dil dökmeme rağmen değiştirmedi gurubumuzu off çıldırcam.
-Ne diyeceği bilemedim şimdi bir an önce yapar kurtulursun inşallah sıkma canını.
-Ya anlamadığım şey bu çocuk okulun sahibi değil mi istediği zaman derse gelip gitmiyor muymuş ? Seçmeli derste ne işi var ki bunun?
-Hı duyduğuma göre poyrazın bu hayattaki tek vazgeçilmezi müzikmiş o yüzden hiçbir zaman bu dersi kaçırmazmış.
-Cidden mi acaba bi nedeni falan var mı?
-Sanmıyorum ama varsada bilemiyorum.
Biz konuşurken Poyraz yanımıza doğru geldi "Bir an önce şu işi bitirelim,seninle gözükmek istemiyorum"
-Ah ben sana çok meraklıyım sanki de ?
"Meraklısın tabii,bütün kızlar bana meraklıdır "dedi ve güldü.
-Senin gibilerle işim olmaz dedim.
Tam bu sırada kolidorda bi sea yankılandı
--Poyraaazz
Sese doğru döndüm ve o kızı gördüm,Burcuyu hani şu mertin beni aldattığı kız var ya.İnanmıyorum bu kızın burda ne işi var.Poyraz dik dik olan bakışlarımı görünce :
"Noldu canım kıskandın mı sevgilimi?"
-Sevgilin mi dedim bi an o şaşkınlıkla
"Tabi güzel kız ama dedi ve o piç gülüşünü yaptı "Çıkışta konuşuruz bu ödev işini" dedi son olarak ve burcunun yanına gidip sarıldı.
Yüzüm düştü bi an dondum kaldım.Beste:"Noldu kızım? İyi misin?
-Beste bu kız bu..Mertin beni aldattığı kız dedim ve o an yaşadığım acı gözümün önünde belirdi bi damla gözyaşı süzüldü.
Ahh dışardan biri beni böyle görse Poyraz için falan ağladığımı sanacak.Derin bi nefes alıp toparlandım ve derse gittim.
...
Ders çıkışı Poyrazı beklemeye başladım ama beyefendi bir türlü gelmek bilmiyordu okulda neredeyse kimse kalmamıştı en sonda bizim tayfa bana selam verip gittiler off nerdeydi bu çocuk? Bi süre sonra yanımda siyah bir araba durdu ve arabanın camı açıldı bu Poyrazdı.
-"Ucube ne dikiliyorsun orda?"
-Seni bekliyorum kaç saattir ödev için dedim kızgın olarak.
-"Ne yani ciddi ciddi herkes burdayken seninle okuldan çıkacağımımı düşündün? Sen gerçekten aptalsın.
-Yine mi hakaret ya gidiyorum ben ödev falanda umrumda değil.
-"Hayır gidemezsin senin umrunda olmayabilir ama benim umrumda hadi bin arabaya bir anca bitirelim sende kurtul bende "
Sanırım şuan en iyisi bu.
...
-Eee nereye gidiyoruz?
-"Nereye gitmemizi istersin? "Dedi imalı
-Sapıık sapıkk atlarım arabadan bak görürsün.
-"Off aldık belayı nasıl kızsın ya sen şakada yapamıyoruz,Allah'ım sabır sabır"
- eee ?
-"ne eesi ? "
-Nereye gideceğimizi söylemedin
-hıı evet söylemedim nereye gitsek ki? Pek görünmeyeceğimiz bi Kafeye gidelim.
...
-Buranın kafe olduğuna emin misin? Soruyorum çünkü gerçekten çok kötü bir yer duvarları bile dökük size öyle söyleyim.
-"Seninle görülmeyeceğim en iyi mekan buydu.hadi oturalım."
Neyse katlanıcaz artık yapacak birsey yok.En köşedeki masaya oturduk ve garson yanımıza geldi vay bee burda garson olabiliyormuymuş dedim mızmızlanarak.
Efendim ne alırsınız dedi garson Poyraz bana baktı ben poyraza aynı anda ""orta şekerli bi Türk kahvesi"" dedik ve aynı anda yanındaki ""su ılık olsun"".
Lan bu çocuk benim içimi falan mı okuyor öyleyse eğer şu ana kadar beni öldürmemiş olması bi mucize çünkü çovuğa bi sövmediğim kaldı.
Siparişleri aldıktan sonra garson bile bu duruma tebessüm ederek gitti.Ona döndüm ve yine aynı anda
""sen nasıl... ?"" Sonra sustum o konuştu. "Vallahi pes yeminle pes "dedi ilk defa o zaman kahkaha attım hemde durmadan bilmiyorum ama komiğime gitti işte :DD
Kısa bi süre sonra kahvelerimiz geldi yaklaşık 15-20 dk olmuştu oturalı,kahve içip bi yandanda ne yazacağımızı düşünüyorduk ki...
Kafamı kaldırdım ve Merti gördüm uzun zamandır görmemiştim onu gitti diye biliyordum,gitmemiş miydi? Onu görmemle yüzüm düştü ahh inanamıyorum Mert şuan buraya doğru mu geliyor?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAK |ASKIDA|
Fiksi RemajaHayat bir sokaktı sanki,ıssız ve yorgun bir sokak... Bense bu sokaktan geçen binlerce insandan biriyim... Hayat insanı çıkmazlara düşürürmüş benide en emin bastığım adımlarımla düşürdü.Şimdi düştüğüm bu çıkmaz sokaktayım...