Mivel Masky, azaz Timothy már egy kicsit... Nagyon túlzásba vitte a dohányzást, ami azt jelenti, hogy egy nap akár 8 dobozzal szív el, így két opcioja van: vagy leszok a dohányzásról, vagy pedig egy kicsit visszább vesz belőle.
--------Ezért valamelyik nap, mikor nem mentél te se dolgozni és ő se össze ültettek. Masky kezében pedig szokásosan cigi volt.
Nagyot sóhajtasz.
- Szóval... Mivel.. Nagyon sokat dohányzol. Ezért... Valamit ki kellene találnunk, hogy... Ne dohányz annyit. - nézel fel rá és kiveszed kezéből a cigit. Erre ő csak morog.
- Hát.. Jó.. De mi legyen? - karbatet kezekkel néz rád.
- Mmmmm... Nem... Tudom. - elnyomod a cigit. Masky közben nagyon gondolkodik, majd egyszer csak eszébe jutt valami.
- Akárhányszor rá szeretnék gyújtani.. Akkor.. Ki elégitelek, azaz cigizés helyett sex. - mosolyog.
-... Tessék?
- Igen jól hallodtad és... hát most.. Miért ne?
-És ha dolgozol vagy én dolgozok?
- Akkor.. Hmmmm... Küldj képet magadról - kacsint.
Az arcod hirtelen elönti a pír.
- Bolond vagy -rázzod fejed
- De most.. Miért...ribim. Figyelj hiszen azért dohányzok, mert ideges vagyok és amúgyis... Kevés időt töltünk együtt. És azt az ideges energiát akár.. Másra is felhasználhatom. - kajánul elmosolyodik közben rád néz.
- Még.. Megfontolom - nagyot sóhajtasz.
- Na de ribim. Gondolom te se szeretnéd, hogy olyan legyek, mint egy kémény, ugye? - megfogja a kezed.
- Nem, nem szeretném.
- Akkor hát.. Segíts nekem ebben, hogy... Ne legyek jobban az - néz rád boci szemekkel, ami pont a gyenge pontos. Hiszen olyankor olyan ártatlannak és normálisnak tűnik.
- Bazdmeg.... Jó legyen, de holnaptól kezdjük! - nézel rá egy kicsit mérgesen
- Értettem - nyom egy puszit kezedre.
Halványan elmosolyodsz, aztán elengeded kezét és elmész a dolgodra. Főzés, mosás, takarítás és stb. De aztán Masky-t hívja a főnök, így el kell mennie dolgozni.
--------(Masky szemszög)------------Késő este sikerült haza érnem óvatosan bemegyek a házba, és az órára nézek, ami hajnali 2-őt mutat.
Elmosolyodom majd elkezdek levetkőzni. Azután bemegyek a szobába, ahol a ribim szépen alszik.
- Nocsak, nocsak... Oooh de gyönyörű - gondolom magamban és közelebb megyek hozzá. Végig nézek rajta. Csak sima fehérneműben alszik.
Óvatosan meg simit vállát, de nem reagál semmit. Éés... Rászeretnék gyújtani. Egy kaján mosoly kúszik arcomra és megnyalom szám szélét.
- Végülis... Másnap van... - suttogom, majd a takarót óvatosan lehuzom
T/N-ről és kezemmel végig simitok combján. Halkan sóhajt egyet. Aztán
szép lassan lábait szét terpesztem és finoman végig simitok nőiességén. Amitől T/N picit megborzong.
Alsó ajkamba harapok majd elveszem kezem és benyálazom. Elhuzom nőiességétől a ruha darabot és óvatosan betolom ujjam nyilásán.
T/N elkezd mocorogni, de nem kelfel, még alszik.
Ki-be és ki-be mozgatom ujjam aztán betolom a másodikat majd végül a harmadik.
- Uha.. Ribim... Egyre nedvesebb vagy~ - kajánul mosolygok majd végig nyalom szám.
- Ti... Mmm~....ah~- Hallom meg T/N csilingelő hangját ahogy álmában az én nevemet nyögi.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na most egy picit gonosz leszek. Ez a rész egyelőre ennyi. 😈
Mivel szeretném tudni, hogy legyen folytatása vagy ne.
Meg hát nem is tudom, hogy jó e 😅
És bocsánat, hogy tegnap nem töltöttem fel új részt csak... Olyat... Tudtam meg... Ami... Eh mindegy hagyjuk.
Meg elgondolkodtam egy új könyvön még pedig... Rajzos. Ahova a kész/félkész/vázlat rajzaimat tölteném fel🤔
Remélem idáig tetszik. 🌺✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Preferences Vagy Valami Hasonlók
ParanormalEz a könyv preferences-, imagine-, Oneshots-, smut-okat fog tartalmazni. Ééés lehet, hogy az oc-im is benne lesznek 😏😉 Szóval tartalmazni is fog 🔞-os dolgokat. Csak saját felelősségre olvas UwU 😂✨