Ahojte, viem, že to nikto nečíta (asi sa opakujem), ale som tu s novou časťou
Harry:
Keď som išiel so Zaynom od našich skriniek hľadať triedu do, ktorej máme ísť nám všetci tlieskali, pískali, a mňa s radosťou potľapkávali po ramenách. Nechápal som prečo a tak som sa spýtal Zayna ,,Zayn prečo sú zo mňa všetci takí nadšení? Veď som nič neurobil",, Ani ja neviem, možno za to, že si sa uhol tomu chlapcovi. Tento deň sa začal dosť blbo" povedal Zayn hľadajúc našu triedu. ,, Mám ju, našiel som našu triedu!" S radosťou tichšie vykríkol a ja som sa len pozrel na papier, ktorá by to mohla byť
,, Zayn tak kde je tá trieda? Nebaví ma ísť po celej škole len kvôli hľadaniu našej triedy" povedal som už nedočkavo, lebo som sa tešil na miesto kde si sadnem.
Miesto som si vždy vybral jedno a to isté. Nikdy na ňom nikto nesedel takže som mal pokoj. Bola to tretia lavica pri okne. Dobrý výhľad na každého a aj vonku, ale nikto o tom nemohol vedieť keďže som tam vždy sedel ja.
,, Tak a sme tu" povedal Zayn a ja som sa poobzeral po triede. Nič zaujímavé, normálna trieda ako vždy a našťastie bolo moje miesto voľné a tak som si tam rýchlo išiel sadnúť.
,, Zayn ideš si sadnut ku mne alebo ideš niekde inde?" opýtal som sa Zayna, lebo som nechcel sedieť s niekým iným ako bol on.
,,Čo myslíš? Jasné, že si sadnem ku tebe" povedal usmial sa na mňa, úsmev som mu opätoval a išli sme do našej lavice
Pohľad z okna nebol nič moc, stromy, bytovky, autá nič zvláštne.
Louis:
Ešte pred prvou hodinou keď Liam a Niall rozprávali som sa na chvíľu zamyslelČo to bolo za chlapca? A ako to, že sa mi stihol vyhnúť? Niall mal možno pravdu, možno vážne v živote zažil veľa zlých vecí. Tento monológ mi dobrých 5 minút v hlave.
Keď už som nepremýšľal nad tých chlapcom začal som rozmýšľať prečo vždy sedia Liam a Niall spolu a prečo vždy na inom mieste? A tak som sa ich to opýtal keď som si bol na 100% istý, že to chcem vedieť
,,Chalani?" opýtal som sa ich pričom sa na mňa pozreli výrazom, že môžem pokračovať
,,Prečo vždy sedíte na inom mieste? Prečo si nesadnete na jedno miesto, ale vždy to striedate?",,Chceme skúsiť čo najviac pohľadov na triedu." povedal Liam a spolu s Niallom sa zasmiali. Už spolu sedia 10 rokov.
Spoznali sa v 1. ročníku a odvtedy sú kamoši. Ja som sa ku nim pripojil v 5. ročníku. Odvtedy sme najlepší kamaráti. Znie to síce dosť detsky, ale je to pravda.
Potom sme sa ešte chvíľu rozprávali a potom už zazvonilo na hodinu. Podľa rozvrhu sme mali mať dejepis, na základke som mal dejepis najradšej zo všetkých predmetov. Na strednej sa to trochu zhoršilo, ale to bude asi tým, že nám každý rok menili učiteľky a učiteľov. Som zvedavý kto nás bude učiť tento rok.
Z rozmýšľania ma vytrhla učiteľka, ktorá vošla do triedy. Čakal som starú učiteľku alebo nejakého prísneho učiteľa, ale toto. Som síce gay, ale toto je iná kategória. Prišla sexy žena s veľkým vystrihom a dlhými blond vlasami. Všetci chalani boli absolútne v inej galaxii. Samozrejme aj so mnou. No rýchlo som sa spamätal a povedal som si v hlave ,,Si gay, si gay, ženy sú ti ukradnuté" toto som si opakoval asi 9 krát kým som sa na 100%, že sa na ňu nebudem tak pozerať.
Bol konečne koniec hodiny a ja som sa tešil na prestávku. Z časti som toho chlapca chcel vidieť, ale na druhej strane by som ho nechcel už v živote vidieť.
Tak toto je koniec 4. časti. Viem nie som žiadna spisovateľka, ale snažím sa
YOU ARE READING
life is not just a fairy tale L.S
RomanceLouis je tretiakom na strednej škole. Na každého je protivny a na každého si dovoľuje. Veľa ostatných ziakov sa ho boji a preto ho radšej nijak neporovokuju Ale čo ak ho jeden z prvákov vyprovokuje tak, že to neskončí len vyhrážkou? (Je to moja prvá...