Öncelikle bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Hadi başlayalım....___
MEDYA: CEREN
Ceren lise sona giden bir kızdı. Kimseye eyvallahı olmayan, hırçın karanlık bir kızdı. Annesi ile babası bir trafik kazasında öldüğü için okula yakın olan evlerinde yalnız yaşıyordu. Anne ve babasının maaşı ona yetiyordu. Yalnızlıktan şikayetçi de değildi.
Sabah yine olmazsa olmaz alarmı ile kalkıp lanet okula gitmek için rutin işlerini halledip aynada şöyle bir kendine baktı. Sarımtırak saçları belinde bitiyor, ela gözleri ise ayrı bir hava katıyordu. Zayıf ve ince belliydi.
Sert bir yüz ifadesi ile kulaklıkları takılı iken yürüyordu ki, yanından hızla geçen üstü açık araba fren yapıp Ceren'in yakınına bir yere park etti arabayı.
Korkusu geçince şoför koltuğundan inip bir dükkana girerken, aynı zamanda kendisine bakan kişiye baktı.
Simsiyah gözlü kemikli çeneye sahip oldukça genç duran bir erkek ona sert bakışlarını göndererek dükkana girdi. Eh yakışıklıydı ama konu bu değildi.
Sınıfa girip sırasına oturunca yanına Berkay geldi ve yılışık yılışık gülmeye başladı.
"Güzelim..." dedi ve elini Ceren'in saçına götürdü fakat Ceren geriye çekilip elini ittirdi.
"Gerçekten midemi bulandırıyorsun. Git başımdan." dediyse de Berkay kahkaha attı.
"Hiç öyle olduğunu sanmıyorum. Hoşuna gidiyor bence."
Ceren kafasını sıraya gömdü. "Beni sözlü taciz ediyorsun biliyorsun değil mi? İstesem her şeyi yaparım sana." derken sesi boğuk çıktı.
Berkay yaklaşıp kulağına fısıldadı. "Ne yaparsın? Bir yapsana ya çok merak ediyorum. Ya da dur bunu geceye saklayalım. Ne dersin?"
Ceren yumruğunu sıkıyordu. "S*kt*r git." diye tısladı. Sonra zil çalınca Berkay çapkın bir gülüş ile yerine geçtiğinde bu kızın duvarlarını aşmak ne kadar zor olabilir ki? Diye düşündü. Sadece bir gece istiyordu o kadar.
_____
Oy vermeyi unutmayın
Emek var!
Yorumlarda buluşalım.
Nasıl buldunuz? İlk iki errrrrkeğimiz hikayeye giriş yaptı.
BERKAY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Hayatım
Teen FictionKaranlık bir kız olan Ceren peşinde koşan erkeklerle başa çıkabilecek miydi? ____ Bu kitapta bütün cringe tiplemeleri bulunur. Eğer denk geldiyseniz ve eğlenmek istiyorsanız doğru yerdesiniz! G×B-B-B-B