6. Bölüm

12 3 11
                                    


Arkadan istediği kitabı alırken eline değen eller ile arkasını döndü. Alaz sıcak bir gülümseme ile önünde duruyordu. Elindeki kitabı ona uzattı.

"Bunu mu istiyordun?"

"E-vet." dedi ve kitabı alıp ondan uzaklaşmak isterken düğmesinin saçına takıldığını fark etti. Bu yüzden acıyla yüzünü buruşturdu. Alaz ne olduğu anladığında yüzünü biraz daha ona yaklaştırdı.

"Bekle ben halledeceğim."

"Ah..Acıdı."

Alaz düğmeyi Cerenin saçından çıkarmaya çalışırken Cerenle ne kadar yakın olduklarının farkında değildi. Burunlari neredeyse birbirine değiyordu. Bu yakınlığı fark ettiklerinde birbilerine üç dört saniye baktılar ve sonra Alaz "Hah oldu." deyip ondan uzaklaştı Alaz. Ceren midesindeki kasılmalarla yerine geçti. Az önceki şey de neydi öyle.

Bir kaç dakika sonra derse başladılar. Alaz da ondan farksızdı. Öyle hızlı atıyordu ki kalbi.

"Hafta sonu okul partisi varmış gelecek misin?" diye sordu Alaz. Yarım saat geçmişti.

"Orada tek başıma ne yapacağım. Canım sıkılır." diye arkasına yaslandı Ceren.

Alaz yarım ağız güldü. "Ben de gideceğim desem."

"Eee?" dedi alayla Ceren.

"Öf biraz anla ya. Benimle gelmeni teklif ediyorum yani sana." dediğinde Ceren güldü.

"Bilmiyorum..."

"Beni kıramazsın sen." diye göz kırptı Alaz. Sonra bir şey demesine izin vermeden ayağa kalktı. "Yarın akşam seni alırım. Ben kaçtım."

Ceren ağzını bile açamadı. "Benimle neden ilgileniyorsun bilmiyorum..." diye mırıldandı. Sonra eşyalarını toplarken bir kitabi elinden düşürdü. Tam kitabı alacakken bir başka el kitaba uzandi ve onu alıp Cerene verdi. Ceren kafasını kaldırıp baktığında karşısında orta boylu beyaz tenli siyah saçlı bir kız gördü. Kız ona gülümseyip "Selam ben Almira." Dedi. Ceren kızı baştan aşağa süzdü. Hoş bir kızdı. İnsanı kendine çeken tuhaf ağır bakışları vardı. Ceren "Teşekkürler. Bende Ceren." Diye karşılık verdi. Sonra kalkıp eve gitmeye koyuldu. İçine Savaş'ın bir yerlerden çıkma korkusu düşse de bunu es geçti.

Akşam bilmediği bir numaradan konum gelmiş sonra da Berkay olduğunu anlamıştı. Bir barın konumunu atmıştı.

" Numaramı nereden buldu ya." diyerek hazırlanmaya başladı. Siyah dar bir pantolon, siyah beli açık bir tişört giyerek spor ayakkabılarını ayağına geçirdi.

Söylediği konuma geldiğinde şöyle bir baktı. İçeri girecekken kabadayı bir adam önüne geçti. "Yalnız almıyoruz." dediğinde Ceren geri çekildi ve göz devirdi.

O sırada boynuna dolanan koş ile yan tarafına baktı. "Güzellik benimle sorun yok." deyip aşağıya inmeye başladılar. Ceren onu takip ederken sonunda kalabalığın içine girdiler.

"Hoşgeldin!" diye bağırdı Berkay ellerini iki yana açarak. Çok ses olduğu için bağırmak zorunda kaldı.

"Buraya sadece senin çeneni kapatmak için geldiğimi biliyorsun değil mi! Bundan sonra peşimi bırakacaksın!"

Berkay biraz sarhoştu. Kafasını geriye atarak güldü. "Bu günden sonra sen hep yanında olmamı isteyeceksin."

Bu sefer Ceren güldü. "Öyle mi!"

Berkay onu kolundan tutup yanına çekti. "Öyle. Şimdi burada sadece eğleneceğiz. Okey!"

Ceren ondan uzaklaştı. "Okey!" diye bağırdı. Dans etmeden önce bar masasına oturdular.

"Buraya ilk gelişin olduğunu söyleme bana!" dedi Berkay.

Ceren bir kaç kez daha gitmişti barlara. Fakat bu ikinci içişi olacaktı. "Hayır!" diye bağırdı ona karşı.

Ceren çok içmek istemedi çünkü kendini ne olduğu belirsiz bu aptal oğlana emanet etmek gibi bir aptallık yapamazdı. Sonra dans pistine gidip orada biraz eğlendiler. Oldukça enerjik bir şarkı vardı. Berkay gözlerini zor açıyordu. Birden Ceren'i alıp kenara çekti ve ona yaklaştı. Ceren ellerini onun önüne yerleştirdi uzaklaşmak amacıyla.

"Berkay gidelim hadi. İyice sarhoş oldun Gerizekalı!" diye bağırdı. Berkay yamuk bir gülüş sundu.

"Ceren..." dedi bakışlarını ona çıkararak. "Bu gece benim ol." derken hafiften peltekti. Ceren elini alnına vurdu.

"Kes tantanayı. O kadar aptal değilim." diyerek onu kolundan yönlendirmeye başladı. "Yürü!"

Onu zorla yukarı çıkarırken son basamağı da çıkmışlardı ki gördüğü kişi ile gözleri fal taşı gibi açıldı. Onu kesinlikle beklemiyordu.

ALMIRA

ALMIRA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Cringe Hayatım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin