Onca arastirma emek bosa gitmeye baslior sanirim yapmadigim inceleme kalmadi kokusumu tanimiyordum ve yabanci biri oldugunu biliyordum o kadar arkadaslarimla her yeri iyice aradik ama cok iyi kamufle oluyordu yada yanimizdaydi burnumuzun dibindeydi biz gormuyorduk hala aramiza yeni katilan cocuktan süpheleniordum ama emin olmadan bir seye karısmak istemiorum en yakin arkadaslarim onunla yemek yiyip geziyordu bnse hic bir sey yapmayip sadece mektuba takilmistim...ama ne yapabilirim ki eger bu kisa surede bulunmazsa ve konsey bunu ogrenirse biterim ben ..ne vardi sanki normal sıradan bir insan olsam her yasıma girdigimde dogum günü kutlasam ne olurdu ki bazen sadece 2 gunlugune normal bir insan olsam nasil olurdu diye dusunuorum .... aslinda bir vampir olmama ragmen korkuyorum neden oldugunu bilmiyorum ama korkuyorum iste aramiza yeni katilan su cocuk.... hep benim zihnimi okuyor sanki... ve bu yuzden onunla ilgili kotu seyler dusunemiyorum....veya onun hakkindaki herhangi bir seyi.. bu durum beni iyice korkutmaya basladi..bu cocukta bir sey var ve onu bulucam takip etmeye çalışıcam ama sorarsanız bunu başarabilirmiyim diye hiç bir fikrim yok..Bn bunları evde düşünürken arkadan dış kapının gıcırtısınıı duymuş gibiydim sanki o kadar ürkütücü bir sesi vardı ki mike 'ye kaç kere şu kapıyı yağlamasını söylemiştim bu aralar beni çok dinlediğini sanmıyorum doğrusu acaba neden neredeyse 200 senelik arkadaşlarımın yeni yetme yüzünden benden uzaklaşıyor sanki ama ben buna izin verecek kadar da ondan korkmuyorum ... kapıdan sadece 1-2m. uzakta bir ışık hüzmesi gördüm çok parlaktı ve aniden ışık kırmızılaşmaya başladı bak bu korkunçtu işte sonra uzaklaşmaya başladı aynı o yabancı gibi ilk gördüğümde olduğu gibi yo hyr bu sefer onu kaçıramazdım gerçekten bu benim için bir fırsattı koltuktan fırladığım gibi dışarıya doğru koşmaya başladım o kadar hızlıydı ki içimden sanırım bu seferde olmayacak dediğimi hatırlıyorum fakat pes edemezdim terazi iki farklı şeyi karşılaştırıyordu hangisi daha ağır basabilirdi ''ÖLMEK Mİ?'' yoksa ''KONSEYİN BUNU ÖĞRENMESİMİ?'' GERÇİ İKİSİDE AYNI ŞEYDİ BNİ İKİSİDE ÖLDÜRECEKTİ BİR DAKİKA NE OLMUŞTU..! ışık neredeydi etrafıma , uzun ve büyük gövdeli ağaçların tepesine kadar çıkmıştım fakat hiçbir iz yoktu yalnızzz ışığın unuttuğu bir şey vardı parlaklığı vampir gözleri en ufak kıvılcımların kaç km uzakta olabildiğini görme yeteneğine sahipti ve bnde vampir olduğuma göreee..! belki biraz fazla düşünüorum hı? siz ne düşünorsunuz tam tamına 2 adım geri gittikten sonra yerde bir çukur açıldı ve ben olduğum zaman aksilik olmazsa olmaz değil mi? tahmin edin ne oldu yarınız içine düştü diyeceksiniz belkide fakat hayır onun üstünde resmen bir kuş gibi havalandım sanki bir şey beni koruyor gibi hissetmiştim .. ama kısa sürmedi ve çukur kapandığı gibi arkamdan da sert bir darbe almıştım çok acıdığını söyleyemeyeceğim.gözlerimi açtığımda karanlıkta ellerim ve ayaklarım bağlı bir şekilde yerde oturuyordum ardından çok kötü bir koku geldi bu kokuyu daha öncede tattığımı hissettim bir de beni duvara değil sanırım bir hayvana bağlamışlardı büyük koca gözleri olan pürüzlü bir derisi vardı hayvanın düşünün ve yorum yazın bakalım sizce ne bir dahaki bölümde görüşmek üzere hepinizi sewiorumm !?