Bu bölüm zeze1112'ye ithafen yazılmıştır.
Derin nefesler alarak yaslandığım kapıdan yavaşça kalktım.Birde gülüyodu.Bu beni fazlasıyla sinirlendirmişti.Köpekten korktuğum için kapıyı açmadan;
+Gitde kendini yakalat.
Bağırmıştım.Çünkü Rüzgar'a sinirliydim.Köpekten korkduğumu bildiği halde köpeği üstüme salmıştı.Korkunun etkisiyle hızla asansöre bindim.Anahtarımla kapıyı açıp, elimdeki
poşete kenara bıraktım.Hızla idama çıktım.Annem bir şey olduğunu anlamış olmalıki peşimden geliyordu.Yatağa oturdum.Gözlerim dolmuştu.Annem yanıma oturup, huzur veeici ses tonuyla konuşmaya başladı.
-Bir şey mi oldu hayatım?
Artık ağlamaya başlamıştım.Başımı annemin omuzuna koymuştum.Kekeleyerek;
+Köpek
Sadece köpek diyebilmiştim.Annem anlamış olmalıkı beni sakinleştirmek için saçlarımla oynuyordu.Köpeklerden küçüklükten beri korkardım.Zamanla fobi halini almıştı.O köpeğin beni kovaladığı anı düşündükçe ağlıyordum.Biraz zaman geçtikten sonra ağlamam dinmişti.Annem uyumam için beni yanlız bırakmıştı.Uyumak için yatağın içine girdim...
----------------------------------------------------
Uyandığımda kendimi daha iyi hissediyordum.Köpeğin beni kovaladığı kısmı hafızamın derinlerine doğru itmiştim.Daha iyi hissediyordum kendimi.Üşengenç olan ben şu anda dışarı çıkmak istiyordum. Hadi hayırlısı.Üstüme sade beyaz bir T-shirt giydim.Altıma kot pantolan geçirip dışarı çıkmak için aşşağıya indim.
+Ben çıkıyom.
-Nereye kızım bu saatte?
+Anne biraz dolaşcam lütfenn.
-Olmaz bu saatte dışarı çıkılmaz.Sabahlar çuvalamı girdi.Sabahleyin çıkarsın.
+Ya uff.
-Anne'ye "uf" denmez.
Tıpış tıpış odama çıkmaya başladım.O kadar da hevesle giyinmiştim.Yatağıma adeta atladım.Üzerimi değiştirmeye üşenmiştim.Garfield'ı örnek alan bir kizdan ne beklenir zaten.Telefonumun mesaj sesiyle kafamı kaldırdım.İki seçenek vardı.Ya turkcell den yada eslem den di.Telefonunu cebimden çıkarıp mesaja baktım.Bilinmeyen bir numaradandı.
Kimden:05**********
Üzgünüm.
Buda neydi böyle.Tekrardan gelen mesaj sesiyle ne olduğunu anlamıştım artık.
Kimden:05**********
Fobin olduğunu bilmiyordum.
Özür mü diliyordu bu şimdi.Rehber'e girip numarasını kaydettim.İsim kısmına gelince ise "ukala" diye yazdım.
Kime:ukala
Özür mü diliyorsun.
Bubsoruyu gerçekten merak etmiştim açıkçası.Hemen mesaj yollamıştı.
Kimden:ukala
Özür dilemiyorum düş güzeli sadece "üzgünüm " diyorum
Aman ukala iste incileri dökülürdü zaten özür dilese.
Kimden:ukala
Beni ne diye kaydettim.Büyük ihtimalle "Yakışıklım" yazmışsındır:)
Kime: ukala
Yooo "ukala" diye yazdım.Bence tamda uymuş.
Kimden:ukala
Ne yapıyım kızım Allah yakışıklı yaratmış yapacak bir şey yok.
Kime:ukala
Ukala.
Kimden:ukala
Duş güzeli.
Daha fazla sinir olmamak için mesaj ettim.Sürekli duş güzeli diyip duruyordu."Güzel" demesi iyiydi ama duş güzeli diyince rezil olduğum o an aklıma geliyordu sürekli.
-Kızım hadi sofraya.
Annemin seslenmesiyle aşşağıya indim.Sofra hazırdı.Babam'a hoş geldin diyip.Yemek yemeye başladım.Yemeğim bitince yukarı çıkmaya başladım.Annem ise arkamdan homurdanıyordu.Sofrayı kaldırmaya yardım etmediğim için.Yarın okulun olduğuna üzelerek üstümü değiştirdim.Aslında yarın sınavım vardı.Çalışsam iyi ederdim ama hangi sınava çalışarak girmiştim ki.Yarın çalışırım.Telefonumu elime alıp.İnternette takılmaya başladım.Biraz zaman sonra uykum gelince telefonumu bırakıp uyumaya başladım.Uykuya dalmadan önce telefonumdan ses geldiğini duydum ve uykuya daldım...
Arkadaşım eesraanurr yeni hikaye yazıyo desteklerinizi bekliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖNEN YILDIZLAR | ARA VERİLDİ
DiversosSöndü yıldızlar gökyüzünde İki yıldız kaydı Biri ben biri sen. Bir ışık parıldar semada Bizim için. (06.01.2015)