Bu bölüm zeze1112 ithafen yazılmıştır.
Multimedya da Kaya var.
✖✖✖
Bir kaç dakika öylece yerimde durduğumu farkedince silkelenip,yürümeye devam ettim.Şu anda gerçekten sinirlenmiştim.Hızlı bir şekilde sınıfa doğru gittim.Sınıfa girdiğimde Eslem yüz ifademden bir şey olduğunu anlamış sorarcasına bana bakıyordu.Rüzgar'a baktığımda Ekin'le bir şey konuşuyordu.Beni farkedince gülümsemeye başladı.Sinir çocuk içimden sinir krizi geçirirken dışımdan sadece öfkeliydim.Dersin başlamasına bir kaç dakika vardı.Hızlıca yerime oturdum.Gülümsemesi yüzünden eksilmeyerek bana bakıyordu.%10 sarjın varken elektrik kesilir inşallah.AMİN!
Bir,iki dakika sonra hocamız sınıfa girdi.Yanında iki tane öğrenci vardı.Biri kız,biri erkek.Erkek olan açık kahverengi saçlara ve kahverengi gözlere sahipti.Kız olan ise siyah saçları ve kahverengi gözleri vardı.
-Evet çocuklar sınıfımızdan iki öğrenci ile yan sınıfdan iki öğrenci yer değiştirdi ve bunlarda yeni sınıf arkadaşlarınız.
Erkek olan;
-Hocam o ne öyle kurbanlık koyun tanıtırmış gibi.
Hepimiz birden gülmeye başladık.
-Geç yerine Kaya.
İsminin Kaya olduğunu öğrendiğim çocuk ile onun yanındaki kız Rüzgar'la benim oturduğum sıranın yanına oturmuşlardı.Hocamız iki kişi yan sınıfa gitti demişti.Heyecanla Alev ile Cemre'nim oturduğu yere baktım.Maalesef ki hala orada oturuyorlardı.Bunun verdiği hüzünle uyumayı canı gönülden istesemde bu dersin hocası çabuk sinirleniyordu.Dersimiz fizikti ve bütün beyin hücrelerim iflas etmiş durumdaydı.Kitabımı sıkıntıdan karaladığım için yazılarıda okuyamıyodum.Hocamız Kaya 'yı ayağa kaldırdı.
-Hocam daha ilk dersten insan kaldırılırmı?
-Çok konuşmada bakalım dersi dinlemişmisin.Hacim nedir?
-Hocam bakın bunu biliyorum.Hacca giden kişiye hacım denir.
Kaya'nın son söylediği söz üzerine bütün sınıf gülmeye başladı.Hocamız gülmemizin üzerine baya bir sinirlenmişti.O sinirle sınıftan çıktı.Kaya;
-Hadi yine iyisiniz sayemde ders boş.
Bu çocuk gerçekten kafa dengi birine benziyordu.
✖✖✖
Şu anda kentinde kahkaha atıyorduk.Gerçi sadece ben gülüyordum o ayrı konu.Kaya ve Duru(sınıfa yeni gelen kız) tam kafa dengiydi.Zaten Kaya,Ekin ve Rüzgar önceden tanışıyorlarmış.Futbol grubundalarmış. Kaya'nın sadece soğuk esprileri vardı ama bana göre gayet komikti. En sonun da Eslem dayanamayıp;
-Yeter kesin şunu.Biz de insanız sonuçta.
Diğerleri de onu onaylayınca mecburen sustuk.Kantine koşarak gelen çocuk Rüzgar'ı görünce durdu.
-Yan okuldan çocuklar geldi.
Hemen Kaya Ekin ve Rüzgar kalkıp buraya koşarak gelen çocuğu takip ettiler.Eslem'le Duru'ya Ne oluyor? Bakışı attım.
Duru olaya el atarak;
-Bunlar önceden kavgalılar.
+Neden?
-Çünkü bizim takım sürekli yan okulu maçlarda yendikleri için yan okul kendine yedirememiş geçen maçta hile yaptılar.Bizim takımdan birinin bacağını sakatlamışlardı ve bizimkiler bunun üzerine onlara daldılar.
Şimdi anlamıştım ve şu anda bir kavga çıkabilirdi ve biz burada öylece oturuyorduk.
+Neyi bekliyoruz?bizde gidelim.
Benim bunu dememle ikisinde kalkıp,bahçeye doğru yürümeye başladılar.Bahçeye çıktığımızda büyük bir topluluk vardı.Topluluğun ortasında bizim okuldan 11 kişi yan okuldan da 11 kişi vardı.Büyük ihtimalle bunlar futbol takımıydı.Rüzgar;
-Ne işiniz var burada?
Yan okuldan biri büyük ihtimalle takımın lideriydi;
-Canımız istedi geldik.
Rüzgar sinirlenmişe benziyordu.
-Ne.İstiyorsunuz.
Kelimelere baskı yapa yapa söylemişti.Baya sinirliydi.
Grubun lideri olan çocuk;
-Bir maç istiyoruz.
Rüzgar;
-Biz hilekarlarla oynamayız.
Grubun lideri olan çocuk;
-Sen şuna korktum desene.
Rüzgar güldü;
-Sizden mi korkacağım? Ben hile yapacak kadar aciz durumda olanlardan korkmam.
Bu sefer grubun lideri olan çocuk da sinirlenmişti.Birbirlerine girmek üzereydiler.Spor hocamızın sesiyle hepimiz dikkatimizi hocaya verdik.
-Ne oluyor burada.
Rüzgar;
-Yok bir şey hocam arkadaşlar maç yapmak istemişde onu konuşuyoduk.
Spor hocamız;
-O zaman maçınızı yaparsınız sonra şimdi dağılın.
Grubun lideri olan çocuk;
- O zaman yarın okul çıkışı görüşürüz
Rüzgar;
-Yarını zevkle bekliyorum.
Yarın'ın hiç kolay bi gün olmıcağı şimdiden belliydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖNEN YILDIZLAR | ARA VERİLDİ
De TodoSöndü yıldızlar gökyüzünde İki yıldız kaydı Biri ben biri sen. Bir ışık parıldar semada Bizim için. (06.01.2015)