Bu bölüm zeze1112'ye ithafen yazılmıştır.
Multimedya da Ekin var.
------Şu anda İngilizce dersindeyiz hocamız ders anlatıyordu.Tabi kendi kendine anlatıyordu oda ayrı bir şey.Can sıkıntısından ölmek üzereyim.Rüzgar'da ortalıkta gözükmüyordu.Bu çocuğun herhalde devamsızlık hakkının 9,5gün olduğundan haberi yok.Aman banane Sınıfta ki kişilere bakmaya başladım.Kapı tarafında oturan Alev ile Cemre makyaj yapmaya çalışıyordu.Ön sıradaki kişiler dersi dinlemeye çalısıyodu.Orta sıradakiler öğleden sonraki coğrafya sınavımıza çalışıyorlardı.Arka sıradakiler ise uyukluyordu.Ben de Eslem'i dürtmeye başladım.Eslem hiç oralı olmadı .Uykusu na devam etti.Biz rolleri mi değiştirdik acaba diye düşünmedim değil yani.Ben de hangisini yapmanın daha mantıklı olocağını düşünüp uyumaya devam ettim.Birinin beni kabaca dürtmesiyle kendime geldim.
+Ne oluyor be?
-oo uyandınız demek.Kalkta yerime geçiyim.
ben kalkmayarak yerimi daha da sahiplendim.Tekrar kafamı sıraya koyduğumda havalandığımı hissettim.Hangi ara özel güçlerim ortaya çıktı benim.Yere "pat" diye düşünce.Kafamı kaldırıp Rüzgar'a baktım.Öküz gülüyodu birde.Rüzgar yerine geçtiğinde bende yerime oturdum.Ya biz derste değilmiydik bu çocuk beni nasıl yere atıyor.Hangi derste olduğumuzu anlamak için tahtaya baktım.İngilizce dersindeydik.Hala bitmemişmiydi bu ders.Bende defterini çıkartıp, mükemmel olan ingilizcemle(!) bir şeyler yazmaya başladım.Biraz sonra defterin elimden çekilmişti.Tabiki alan Rüzgar dı.
-Bakalım duş güzeli ne yazıyo.
Defteri elinden almaya çalıştım ama ne yaptımsay bir türlü alamadım o deftere.Rüzgar sadece ikimizin duyabileceği bir sesle yazdıklarımı okumaya başladı.
"Seviyorum your eyes
Çünkü onlar very nice
Bir kere look at me
Ondan sonra forget me
Kalbim tik tak for you
Çünkü I love you"
Rüzgar bunu okuduktan sonra;
-Bana aşkını demek bu şekilde dile getirmeye karar verdin.
+Hiçte bile senin gözlerin güzel değilki.(çarpıldı)
Rüzgar yine ukalalığını göstereceğini zannederken o sadece defteri bana geri vermekle yetindi.Bütün ders boyunca benim konuşmadı.Zil çalınca ise hızla sınıftan çıktı.Ne demiştim ki ben şimdi.Bu çocuk gerçekten tam bir dengesiz.Rüzgar çıkarken Alev ise Rüzgar'a hayranlıkla bakıyordu.Eslem yanıma gelip;
-Bahçe çıkalım mi?
+otur oturduğun yerde zil çalar zaten birazdan.
-Ya seninde ne üşengençliğin tuttu.
Bunu dedikten sonra beni yerim kaldırıp, arkasından sürükledi.Bugün de herkes beni yerimden kaldırma çabasında.Kapıdan çıkacakken bir şeye takıldım tam düşecekken Eslem tuttu.Takıldığım şeye baktığım da Alev'in ayağı olduğu gördüm.Ona sinirle baktım.
-"Ayyy pordon canım.Bilerek oldu" diyip.
Arkadaşlarıyla gülmeye başladı.Ben de tüm gücümle ayağına basıp, aynı onun söylediği gibi;
+Ayyy pordon canım.Bilerek oldu.
Oda sinirlenmişe benziyordu.Ben ise gülümseyerek kapıdan çıktım.Eslem gülmeye başladı.Bende onunla birlikte güldüm.Biraz bahçeye çıkıp dolaştık.Zil çaldığında sınıfa girdiğimde yine ben sıkılıyodum.
-------
Allahım sen bildiklerimi yaptır,bilmediklerimi attır,attırdıklarını tuttur.Amin.Şimdi coğrafya sınavındayız ve ben hiçbir şey bilmiyorum.Hoca kağıtlarımızı dağıtmaya başladı.
-Sınavınız başlamıştır.Bu andan itibaren konuşan'ın kağıdını alıcam.
Kağıdıma bakmaya başladım.İlk soruyu baktığımda;
Volkanik dağlar nasıl meydana gelmiştir?
Bu sorudan kolayımı var.Hemen elime kalemimi alıp cevap kısmına;
Allah yaratmıştır.yazdım
Diğer sorular zor olduğu için onları yapamadım.Önümde oturan Eslem'i dürttüm.Eslem kağıdına açtığında onunda hiçbirini yapamadığını gördüm.Bende Ekin'i dürttüm.
+Ekin bi kaç sorunun cevabını söylesene.
Ekin'le Rüzgar'a kölelik yaptığım zaman arkadaş olmuştuk.
-Arya bi tek arkadaki test sorularını yaptım.
+Olsun sen söyle yeter.
-1-A,5-C, bu kadar yaptım.
+Saol Ekin
Gözümün ucuyla Rüzgar'ın kağıdına baktığımda nerdeyse tüm soruları cevapladığını gördüm.Kesin kaldım bu dersten.Rüzgar;
-Biraz yardım istermiydin?
+Gerçekten mi?
Rüzgar kağıdını ve çantasını alıp kalkarak;
-Adını nereye yazdığına dikkat et.diyip
Kağıdını masaya bırakıp,sınıftan çıktı.Bende kağıdıma baktım.Sınıf yazan yere adımı yazmıştım.Hemen düzelttim.Hocamız sınıvın bitimine 10 dakika kaldığını haber verdi.Çoktan seçmeli sorular kısmını sallamaya başladım.Klasik olan kısmıda sağdan soldan ne gördüysem onları yazdım.Kağıdıma öğretmen masasına koyup,çantamı topladım ve sınıftan dışarı çıkıp eve doğru yol aldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖNEN YILDIZLAR | ARA VERİLDİ
De TodoSöndü yıldızlar gökyüzünde İki yıldız kaydı Biri ben biri sen. Bir ışık parıldar semada Bizim için. (06.01.2015)