Mary yavaşça oturmuş ve soruşturma başlamış.
Emily:"Evet Mary Franklyn kısaca kendini tanıt evde ne işle görevlisin?Olay anından bize biraz bahsedebilir misin?"
Mary:"Uzun yıllardır Bernard Beylerle çalışırım yaklaşık 15 yıldır 46 yaşındayım temizlik ve evin genel işleriyle ilgilenirim.Evde yatılı kalıyorum kendime ait küçük bir odam var.Ben ve Gary Bey her zamanki gibi işlerden sonra mutfakta sessizce bir şeyler yerken Bernard Beyler içeride önemli bir kutlama yemeğindeydiler.Daha sonra silah sesleri gelmeye başladı hemen eğildik.Ben panikle hemen telefona uzandım polisi aramak için fakat elektrik kesilmişti ve telefonun parlaklığı çok kısık olucaktıki bir şey göremedim o anda çok geçmeden elektrikler geldi.İçeriye gittiğimizde ise Bernard Bey yerdeydi gerçekten korkunç bir görüntüydü."
Emily:"Korkunç olan tam olarak neydi şüpheli bir şey mi gördünüz?"
Mary:"H-hayır b-ben sadece yani Bernard Bey'i yıllardır bilirim onu öyle yerde görünce ben dehşete kapıldım."
Emily:"Emin misiniz Mary Hanım bakın en ufak bir detay bile bizim için çok mühim."
Mary:"Eminim hepsi bu kadardı."
Emily"Teşekkürler şurayı imzalayın lütfen."
Mary Franklyn'de imzayı atmış ve koltuklara geri dönmüş.Sırada Marlyn Bran varmış.Marlyn sorgu odasına getirilirken yanındaki adama söylenmiş "Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz kolumu sıkıyorsunuz lütfen bırakır mısınız kendim yürüyebiliyorum.Eşim buraya gelir bu muameleyi görürse sizin için hiç iyi olmaz!"
Adam sakinliğini korumaya çalışarak ama hafite yüksek bir sesle "Hanımefendi işimi yapıyorum lütfen zorluk çıkarmayın." demiş.
Odaya gelmişler ve 3. soruşturma başlamış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum Suçlu
Mystery / ThrillerOrta yaşlı bir iş adamı olan Bernard Stone bir gece esrarengiz bir şekilde ölür.Bunun üzerine polis ölümü araştırmaya başlar.Peki katil kim?Herkesin masum göründüğü bu olayda işte bu gerçekten anlaşılması zor ve karışık bir durumdur.