Emily şok olmuştu.Melanie'yi burada karşısında görmek tahmin edebileceği en son şeydi.Tedirgin bir şekilde içeri geçmiş.
"Violet ben "M"nin konumunu tespit ettiğimizi söylemeye gelmiştim ama-"
"Gerçekten mi?Bu harika fakat bunu amcamla konuşsanız daha iyi gördüğünüz gibi ben şuan meşgulüm."
"Violet biraz konuşabilir miyiz?"
"Tabi buyrun dinliyorum."
"Yo hayır baş başa lütfen."
Bahçeye çıkmışlar.Emily şoktan çıkamamıştı ki hala tir tir titriyordu içinden onun annesi olmamasını umup duruyordu.
"Şey canım delirdiğimi düşünmeni istemem fakat gördüğüm kişi annen olamaz değil mi?"
Violet bir kahkaha patlatmış.
"Neden delirdiğinizi düşüneyim.Evet kendisi annem siz neden böyle- HEEE anladım.Annemin ölüm haberinden bahsediyorsunız.O konuda amcamla konuşursanız annemi bekletmek istemiyorum.O size her şeyi anlatır."
İçeri geçmişler hemen.Sarışın orta boylu kahverengi saçlı kadın (Violet'in annesi) Emily'e bir tebessüm etmiş.Emily merdivenlerden yukarı Joep'in yanına koşmuş.
"Joep merhaba kusura bakma kaç seferdir böyle habersiz geliyorum ama önemli olmasa gelmem biliyorsun."
"Yo hiç sorun yok bir şey mi oldu?"
"Evet sana bahsettiğim arkadaşım "M" nin kimliğini tespit edemedi ama konumunu buldu.Ve konum burayı gösteriyor."
"Ne?Nasıl yani?Emily sen dalga mı geçiyorsun?"
"Hayır keşke ama hayır.Yani tam olarak bu evi değil ormanlığı."
"Yani dibimizde miymiş?Ne yapıcağız şimdi?"
"Öncelikle sakin olucağız.Bu arada sırası değil ama bir şey sorucağım.Bu aşağıda gördüğüm kişi-"
Emily sözünü bitirmeden Joep atılmış.
"Evet Melanie,uzun hikaye otur anlatıyım."
Oturmuşlar.
"Geçen gece tam uyumaya hazırlanırken şiddetli bir şekilde kapının çaldığını duyduk.Aşağı inip kapıyı açtığımda Melanie'yi görünce çığlık attım.Violet uyku ilacı alarak uyuduğu için uyanmadı neyseki.Melanie dağılmış görünüyordu.Önce gördüğümün hayal olabileceğini uyku hali olduğunu düşündüm ta ki Melanie bana dokununcaya kadar.Kolumu dürtmesiyle düşüncelerimden uyanmam bir oldu.Onu içeri almamı istedi.İçeri aldım oturduk.Bana ölümünün planlanmış olduğunu aslında ortada bir kaza olmadığını söyledi.Abimle araları bozukmuş o zamanlar sürekli kavga ediyorlarmış.Melanie bunun üstüne ayrılmak istemiş fakat dediğine göre abim bunu onaylamamış.Psikolojisinin bozulduğunu ve ne zamandır düşündüğü bu planı o akşam bu yüzden yaptığını söyledi.Arabayı çarpmış süsü verip yurt dışında kendini başka bir kimlikle bir hayat kurmuş."
"Ben gerçekten inanamıyorum bu nası olur?Peki şimdi neden dönmüş?"
"Bernard'ın ölümünü duymuş.Kızını yanlız bırakmamak istediğini söyledi.He bir de bir takım borçları olduğunu ve sıkıştığını söyledi."
"Yani sen de öylece evine aldın? Sonuçta yıllardır görmüyorsun.Ayrıca sahte ölüm planlamış ve sahte kimlikle dolaşmış birisi yani bunların cezaları var.Kusura bakma ama işimi yapmak zorundayım."
"Bak Emily seni çok iyi anlıyorum sadece senden 1 hafta istiyorum lütfen bak Violet çok kötüydü.Odasından zor çıkıyordu.Ama şuan çok mutlu annesi yanında çünkü."
"Peki sence ona bağlanınca ondan ayrılması onun için daha üzücü olmaz mı?"
"Haklısın belki ama bu onu babasının ölümü kadar yıkmaz elbet.En azından biraz olsun bu bunalımdan çıkmalı.Lütfen anlayış göster."
"Bak Joep benden istediğin şey çok zor bir şey ama senin için 1 hafta yanlızca bekliyeceğim."
"Çok teşekkürler."
Aslında Melanie hakkında bilmedikleri çok büyük bir şey vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum Suçlu
Mystère / ThrillerOrta yaşlı bir iş adamı olan Bernard Stone bir gece esrarengiz bir şekilde ölür.Bunun üzerine polis ölümü araştırmaya başlar.Peki katil kim?Herkesin masum göründüğü bu olayda işte bu gerçekten anlaşılması zor ve karışık bir durumdur.