Sırada son olarak Bernard'ın kızı Violet varmış.Saat gece yarısını geçmiş herkes çok yorgunmuş.Tam Violet soruşturma için odaya alınacakken hastaneden bir haber gelmiş.Ne yazık ki Bernard Stone hastanede can vermiş.Bunu öğrenen komiser Emily Violet'e haberi kendi vermek istemiş fakat soruşturma öncesi söylemek istememiş çünkü her ne kadar eski arkadaşı ölmüş olsada bu onun işiymiş ve önceliği işini düşünmeliymiş.Bu haberin ifadeyi etkilemesini istemiyormuş.Gözyaşlarını tutmuş güçlü görünmeye çalışarak bu sefer bir adam yollamadan Violet'i kendi almaya gitmiş ve seslenmiş "Violet Stone"
Violet ayağa kalkmış birlikte odaya doğru yürümüşler.
Emily:"Violet kısaca kendini tanıt ve olay anından bahset lütfen."
Violet:"Bernard Stone'un kızıyım 22 yaşındayım.Önemli bir yemekteydik bir kutlama yemeği denebilir babam yeni ortaklığını kutlamak için Henry Bey ve eşini bize çağırmıştı.Yemekte silah sesleri gelmeye başladı masanın altına girdik.Amcam Joep beni koluyla korumak amaçlı kolunu omzuma atmıştı bir iki adım uzağımızda ise babam vardı.Anlık bir ekektrik kesintisi yaşandı ne olup bittiğini anlamadan elektirik geldiğinde babamı yerde baygın bulduk.Herhangi bir kurşun isabet etmemişti hayır hayır kesinlikle vurulmuş olamaz.(ağlamaya başlar)
Emily:"S-sakin ol.Şimdi derin bir nefes alıp ifadene devam et lütfen." Emily zorda olsa kendini bastırmış ve ciddiyetini korumuş.
Violet hıçkırarak devam etmiş
"Hepsi bu kadar işte daha sonra amcam ve Henry Bey hastaneye gittiler Marlyn Hanım benimle kaldı.Amcam benim hastaneye gitmeme izin vermedi.Sonrasında siz geldiniz işte."
Emily:"Herhangi birinin şüpheli bir davranışını gördün mü?Veya babanın tanıdığın bir düşmanı veya anlaşamadığı birileri var mıydı?"
Violet:"Hayır benim babam saygın bir iş adamıdır düşmanla falan işi olmaz siz ne demek istiyorsunuz?"
Emily:"Sakin ol ben herhangi bir şey demek istemiyorum Violet fakat bu tip sorular sormalıyım ki ölümün bir cinayet mi yoksa kaza mı olduğunu anlamalıyım."
Violet:"NE?Ölüm mü?Sen neden bahsediyorsun? Benim babam iyileşicek ve gelicek o ölmedi yaşıyor sadece bayıldı." Emily ağzından ölüm haberini ağzından kaçırmıştı.
Emily:"Violet çok üzgünüm bu şekilde öğrendiğin için ama hastaneden biraz önce haber gelmiş ne yazık ki Bernard'ı kaybettik başın sağolsun."
Violet hızlıca imzasını atarak ağalaya ağlaya odadan kendini dışarı atmış.Koşarak karakoldan çıkmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum Suçlu
Mystery / ThrillerOrta yaşlı bir iş adamı olan Bernard Stone bir gece esrarengiz bir şekilde ölür.Bunun üzerine polis ölümü araştırmaya başlar.Peki katil kim?Herkesin masum göründüğü bu olayda işte bu gerçekten anlaşılması zor ve karışık bir durumdur.