Tanıklar ve İfadeler 4

27 7 0
                                    

Emily:"Merhaba kısaca kendinizden bahsedip olay anını tanımlayın lütfen?"
Marlyn:"Marlyn Bran 38 yaşındayım eşim ve Bernard Bey yeni bir ortaklık kurdular ve bunu kutlamak için Bernard Bey bizi yemeğe çağırmıştı.Yemek gayet güzeldi her şey mükemmel hazırlanmıştı.Yemeği yerken bir anda silah sesleri geldi Bernard Bey sakin olmamızı söyledi bazen ormanda avcılar olabiliyormuş.Fakat silah sesleri bir anda resmen kulağımızın dibinde yankılandı bu kadar yaklaşınca haliyle hepimiz panikledik masanın altına girdik.O sırada elektrikler de gitti kısa süreli bi kesintiydi elektrik geldiğinde ise o kısa süreli anda Bernard Bey'i yerde baygın gördük daha bir dakika önce turp gibi olduğuna yemin edebilirdim.Tamam yaşı vardı belki ama o gece gayet iyiydi.Kurşun isabet etmiş olamazdı öyle olsa kan görürdük ve farkederdik fakat herhangi bir leke yoktu yanlızca baygın Bernard Bey.Belkide korkudandır hem zaten henüz ölmedi yani öyle değil mi?Hastaneden hala bir haber alamadık."
Emily:"Evet hastaneden henüz öldüğü ile ilgili bir haber gelmedi fakat biz her ihtimale karşı temkinli olmalıyız.Başka gözünüze çarpan bir şey olmadı mı? Ne bileyim şüpheli bir davranış veya bir durum?"
Marlyn:"Aslında oldu Eşim ve Joep Bey Bernard Bey'i götürdükten sonra biz Violet ile salonda oturuyorduk Violet ağlayınca hizmetli Mary su ile sakinleştirici getirdi ve mutfağa döndü bende su almak için arkasından mutfağa yöneldiğimde fısıldaşmalarını duydum telefonda birisine ne olduğunu öğrenince haber veririm tarzı bir şeyler söylüyordu.O sırada şoförün mutfağa doğru geldiğini görünce hemen uzaklaşmak zorunda kaldım."
Emily:"Pekala teşekkürler şuraya bir imza lütfen."
Marlyn üstünden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyormuş böyle şeyler alışkın olmadığı şeylermiş ve onu geriyormuş.

Masum SuçluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin